2024-06-09, 00:13
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Jag hann se honom på den hemsidan för någon timme sedan. Mycket tragiskt det som hänt och jag tror inte han delar ut valsedlar imorgon söndag.

Varför är det tragiskt? Det är ju snarare riktigt bra.
Citera
2024-06-09, 00:15
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazefoley
Är det bekräftat att det är Kri*ter karl**on som det handlar om?

* = s

Ja. Dumpen skriver att det är Kommunfullmäktiges 1:e vice ordförande.

Du kan kolla själv här vem det är.

https://www.halmstad.se/kommunochpol...tige.n306.html

Han är också bortplockad från SD i Halmstads hemsida.
Citera
2024-06-09, 00:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Stora skillnaden med den här gäddan och tidigare politikergäddor är ju att han blev när han har på sig partiets kläder. Precis innan valet dessutom. Det är dom bilderna som kommer spridas nu.

Det här kommer få enorm spridning och vänsterslöddret kommer verkligen gnugga det i ansiktet på SD. Kommer säkert få höra en kommentar från självaste Jimmie om det här på Måndag.

Mumma för Expressen. Men kanske SD centralt är lite smarta. Säger åt lokalavdelningen att hålla truten till på måndag.

För att publicera måste ju media få in kommentarer som med detta centerpartist:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mpen-far-lamna
Citera
2024-06-09, 05:18
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vilka är de övriga? Mig veterligen är detta den första från SD. Flera från C bla den jag länkade till tidigare. Sedan några sossar och miljöpartister.

Japp.
Å en från MED.
Citera
2024-06-09, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nope, SD har flest som torskat som gädda.
Fel av dig. Det är Centern och V som är majoritet. Vänligen sluta och lögner i tråden.
Citera
2024-06-09, 08:28
Medlem
PROLIFICs avatar
#330 har suttit i kommunfullmäktige för SD. Kan säkert vara fler SD-politiker som gäddat sig men det är inga jag lagt på minnet.
Citera
2024-06-09, 09:00
Medlem
isgetens avatar
Sedär! Ännu en skinkryttare såhär i början på sommaren. Mönstret följs med millimeterprecision. Inom en kvart från etablering av kontakt ska allt vara klappat och klart och vaselinet insmort.
Citera
2024-06-09, 09:15
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nej och jag hade skrivit samma sak för centern för de två partierna äär de som dykt upp på Dumpen, om du kan din gäddhistorik. Fjant.

Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Japp.
Å en från MED.

Minst en aktiv Moderat som de konfronterade utanför kommunkontoret, orkar inte leta nu men senaste året typ. (Tänker inte på 5-5:an i Skåne som var kusin med Moderatbröderna, utan en uppåt landet).
Citera
2024-06-09, 09:41
Medlem
Raktinyllets avatar
Bara jag som misstänker att #426 egentligen är centerpartist som försöker sabotera för SD?
Citera
2024-06-09, 09:43
Medlem
Usch ännu ett rötägg i SD! Vem är Hallands mannen? Har han fru och barn? Vad jobbar han med?
Citera
2024-06-09, 09:46
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Jag hann se honom på den hemsidan för någon timme sedan. Mycket tragiskt det som hänt och jag tror inte han delar ut valsedlar imorgon söndag.
Tragiskt? Det är väl bra att allmänheten i synnerhet i hans närområde informeras?
Citera
2024-06-09, 09:50
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 73minds
Gay dessutom, kan det vara okej i leden
Ja, det mesta är väl okej i dagens SD som fortfarande vill in i värmen. Det skall ju tolereras än hit och dit. Återstår att se vilken fallhöjd #426 har. Tippar på uteslutningsärende ur partiet om inte vederbörande redan har lämnat självmant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in