Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En gädda, skohandlaren i Mönsterås. Tyvärr har jag inte numret. Men hur är det möjligt att det inte har kommit upp i domstol än? Han skulle ju köpa en våldtäkt på nätet. Det är ett brott som ger 4-10år. Har jag missat och blivit dom? Numret på gädda! Jag är ledsen men jag hittar inte det.

Det är nummer 151.
https://dumpen.se/2022/09/24/skohand...151-monsteras/
Citera
2024-08-27, 02:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Autistisk?
Ibland så!

Det kändes dock som en intressant sak att kolla upp eftersom folk härinne börjar noja när det gått ett par dagar sen den senaste gäddan. "Är det slut på gäddor?"; "Gäddorna har nog börjat lära sig vilka barn som är Dumpen."; "Svårare att fiska nu än i början.", o.s.v. är återkommande repliker i perioder när gäddorna inte släpps lika tätt. Den gångna sommaren visar dock att inget av detta stämmer. Gäddorna nappar som aldrig förr och kommer sannolikt fortsätta att göra det.
Citera
2024-08-27, 07:07
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tre dagar utan gäddsläpp nu. Senast det hände var mellan den 9 och 5 juli. För att hitta ett längre uppehåll än så får man gå tillbaka till maj (6-13), då det var sex dagar utan gäddsläpp mellan #416 och #417. För att sen hitta ett ännu längre uppehåll går vi tillbaka till augusti 2023 (23-31) då det alltså var sju gäddfria dagar mellan #269 och #270. Åtta dagar är det sedan mellan #188 och #189 i jan-feb 2023 (26-04). Det är enda tillfället det varit åtta dagar utan släpp. Vid 3-4 tillfällen är det sju dagar emellan.

Vill man sen hitta ännu längre uppehåll får man gå tillbaka till de första 4-5 gäddorna. Det längsta uppehållet är då mer än en månad mellan #1 (2021-08-16) och #2 (2021-10-05).
Killen med statistiken!

Fasen vilken koll du har! Jag är mäkta imponerad.
Citera
2024-08-27, 14:31
Medlem
Ny gädda uppe!!!
Citera
2024-08-27, 15:08
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnuffBirgersson
Ny gädda uppe!!!

Var?
Citera
2024-08-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Var?

Det kom upp en gädda igår men försvann på någon minut.
Citera
2024-08-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ibland så!

Det kändes dock som en intressant sak att kolla upp eftersom folk härinne börjar noja när det gått ett par dagar sen den senaste gäddan. "Är det slut på gäddor?"; "Gäddorna har nog börjat lära sig vilka barn som är Dumpen."; "Svårare att fiska nu än i början.", o.s.v. är återkommande repliker i perioder när gäddorna inte släpps lika tätt. Den gångna sommaren visar dock att inget av detta stämmer. Gäddorna nappar som aldrig förr och kommer sannolikt fortsätta att göra det.

Håller med, slut på gäddorna tar det nog aldrig. Så länge en barnknullare kan få vinballe så går inga barn säkra. Så fort det börjar att fyllas på med lite blod i dasen så ger konsekvenstänket efter och gäddan får tunnelseende efter ungt kött.

Verkligen höjden av förkastligt beteende. Ger sig på en människa som inte är fullt utvecklad och inte kan försvara sig adekvat. Därför sådana som Hank och Rasmus-katt ger sig på barn, dom vill ha lätta offer.
Citera
2024-08-27, 17:35
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi

Den slank ur håven?
Citera
2024-08-27, 17:39
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi

Inlägg 37960 lades in idag.
Därav min fråga, läste också att nån kom och gick igår kväll.
Citera
2024-08-27, 18:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Jag går här runt och väntar nästa gädda. Som tidigare talare är det inget som talar för att gubbar slutar jaga våra barn i tron att barn är mindre vetande och lättare villebråd. Dessvärre är det ibland sant att barn är utsatta och luras. Finns mängder av liknande fall där det funnits riktiga offer. Vi får hoppas att dumpen åtminstone gör det jobbigare att vara gädda och att vårt samhälle får upp ögonen och förbjuder alla försök till sexuell kontakt. Även vid fiktiva offer. Beteendet i sig är farligt.

Tills dess går jag här runt och tänker på. Hank. Vad gör han? För han gick det ju åt helvete med frugan iaf. Och med det mesta annat. Väl förtjänt
Citera
2024-08-27, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Hank. Vad gör han? För han gick det ju åt helvete med frugan iaf. Och med det mesta annat. Väl förtjänt

Undrar jag med. Han ville ju inte bara knulla med matolja, han köpte ju dessutom alkohol till barnet, riktigt dålig etik och moral av Hank.

Edit: I väntan på nästa gädda så kan jag prestera min topplista av gäddor

1. #292 Hank
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/
2. #467 Rasmus-katt
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/
3. #266 En digital neanderthal
https://dumpen.se/2023/08/08/en-digi...-266-partille/
Senast redigerad av Olle-Johnny 2024-08-27 kl. 21:08.
Citera
2024-08-27, 21:17
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ibland så!

Gäddor kommer och gäddor går, men antalet som är sugna på att våldta minderåriga består.

En klen tröst måhända, men Dumpen levererar utsökt media till oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in