2024-08-26, 16:30
Medlem
DPKattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, förvisso, men länge ska de hålla inne på hundknullaren, har även han börjat gå i terapi, eller? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Jag tror de sparar honom till #600. Tidigare har det varit lite mer spektakulära gäddor vid jämna nummer. Vilket antiklimax det vore om det bara blir en gädda som gasar iväg på en parkering.

Gäddan med hunden är inte konfronterad. Vi valde att lämna över vårt material direkt till polisen. Vi kommer att publicera vårt material, men inte förrän polisens utredning är klar.
Citera
2024-08-26, 17:53
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Gäddan med hunden är inte konfronterad. Vi valde att lämna över vårt material direkt till polisen. Vi kommer att publicera vårt material, men inte förrän polisens utredning är klar.

Bra jobbat! Hur är det med konfrontationen där skottsäker väst krävdes, eller den är publicerad?
Citera
2024-08-26, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Mycket möjligt att doktoranden också chattat på "arbetstid". Hans arbetstid är dock väldigt fri och själva kontorstiden kanske inte så omfattande. Innebörden av det är dock att han i mycket större utsträckning än t.ex. en butiksanställd alltid representerar sin arbetsgivare. Så även när han sitter hemma och skiter är han KTHs ansikte utåt.
Fast det är som sagt var relativt enkelt att göra sig av med nån som missköter sitt jobb.
Du försöker plocka upp nån på arbetstid eller ta med nån in på din arbetsplats (minns inte exakt vilka gäddor men några har kommit på den mindre smarta idén att göra det på sin arbetsplats.
Sitta och runka på sitt arbetsplats och skicka bilder samtidigt som du förväntas jobba, underlättar också för arbetsgivaren att säga hej då på ett billigt sätt.
Sen så har vi ett antal skolanställda där blir det lite luddigare då det gäller uppsägning eller avsked men beror nog på hur erfaren arbetsgivare och arbetstagare är i uppsägningssituationer
Citera
2024-08-26, 19:04
Medlem
DPKattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Bra jobbat! Hur är det med konfrontationen där skottsäker väst krävdes, eller den är publicerad?

Den ligger överst i gäddfrysen och publiceras inom kort!
Citera
2024-08-26, 19:35
Medlem
Vad händer med rasmus-katt. Blev dom kontaktad av någon jurist efter den konfrontationen
Citera
2024-08-26, 19:41
Medlem
DPKattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Vad händer med rasmus-katt. Blev dom kontaktad av någon jurist efter den konfrontationen

Nej, det kom aldrig något samtal från hans jurist.
Citera
2024-08-26, 20:59
Medlem
whataboutisms avatar
#470 har en 18 år yngre fin kvinna och två små barn. Va fan är det för fel på karljäveln? Krossa sin familj genom att skapa kaos för att han fantiserar om att få köra in åderpålen i en fjortis? Hur kan en vuxen man attraheras sexuellt av barn?
Idiot!
Citera
2024-08-26, 21:09
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka

Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Nej, det kom aldrig något samtal från hans jurist.

Folk som använder uttrycket "min jurist" har ofta ingen, de säger det för att imponera och fattar inte att det låter som att de är kriminella. Jag har en gång hört hotet att en person hade "samma jurist som Percy Nilsson", ingen blev imponerad eller stämd den gången heller...
Citera
2024-08-26, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hon gjorde det ju inte direkt lättare för honom med sina konstiga uttalanden.
Först gick hon in drygt en vecka innan publiceringen in på dumpen och gjorde ett märkligt inlägg på en annan gädda om hur man sexuellt provocerar männen.
Jag googlade faktiskt henne då namnet är rätt unikt och jag undrade vad det var för märklig donna.
Sen voila, några dagar senare var hennes karl publicerad.
Sen när hon började gorma på facebook om hur ungar förstörde deras tomt skrev hon att "det dom gör är lika olagligt som andra saker".
Hur fan ska man tolka det? Jämför hon övergrepp på barn med att sparka sönder en lyktstolpe?

Vilken tidigare gädda är det hon kommenterat på?
Citera
2024-08-26, 21:14
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#470 har en 18 år yngre fin kvinna och två små barn. Va fan är det för fel på karljäveln? Krossa sin familj genom att skapa kaos för att han fantiserar om att få köra in åderpålen i en fjortis? Hur kan en vuxen man attraheras sexuellt av barn?
Idiot!
Psykisk störd kallas det
Citera
2024-08-26, 23:08
Avstängd
En gädda, skohandlaren i Mönsterås. Tyvärr har jag inte numret. Men hur är det möjligt att det inte har kommit upp i domstol än? Han skulle ju köpa en våldtäkt på nätet. Det är ett brott som ger 4-10år. Har jag missat och blivit dom? Numret på gädda! Jag är ledsen men jag hittar inte det.
Citera
2024-08-26, 23:25
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En gädda, skohandlaren i Mönsterås. Tyvärr har jag inte numret. Men hur är det möjligt att det inte har kommit upp i domstol än? Han skulle ju köpa en våldtäkt på nätet. Det är ett brott som ger 4-10år. Har jag missat och blivit dom? Numret på gädda! Jag är ledsen men jag hittar inte det.

Jag tror Dumpen skrev om honom nyligen, precis med anledning av hur lång tid rättsprocesser tar. Antingen på sin FB eller på Dumpen.se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in