Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Mina favoriter:
Projekt fear
Paranormal quest

Det finns mycket bra!!
Tackar! Project Fear är för mycket gap och skrik för mig tyvärr
Citera
2024-04-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Tackar! Project Fear är för mycket gap och skrik för mig tyvärr

Då kommer du gilla det andra jag föreslog. De är superlugna.
Citera
2024-06-10, 13:16
Medlem
TwoThousands avatar
Sveriges mest kända spökjägare, dom riktigt djupa i ämnet syns och hörs aldrig.
Citera
2024-06-12, 09:39
Medlem
Jag ska börja med att säga att jag verkligen tror på sånt här...men!

När Laxton blev "stora" så tappade jag allt intresse för dem! Har på senare tid fått mer och mer känslan av att de måste fejka saker för att få ihop en bra show. Sen den nya lilla tjejen de har med som är medium upplever jag som rar, men inte trovärdig. Tittar på Poltergeisthuset och bara genom att ha varit där 5 min så har hon mängder med saker att berätta och hon har knappt behövt "scanna" av. Inte behövt tänka, bara rabblar upp saker.
Det går inte så fort att känna av och hon låter ganska inövad, som att hon vet vad hon ska säga. Hon går in i ett rum och BOM, ja då är det 5 andar och några är släktingar och några är från gården. Den tänker så och den har puttat ner böcker...med mera med mera. Om något låter för bra för att vara sant, så är det oftast det.

Jag tittar och ger dem en ny chans emellanåt. Men har sett många olika spökjakter av andra team och de som känns mest trovärdiga har faktiskt inte alltid någon framgång när de besöker en plats. Av den enda anledningen tror jag på dem mer. Laxton får alltid fram saker. Såklart de får, annars skulle inte folk betala och titta.

Sorry Laxon, ni var kanon för några år sedan. Men sen ni började blanda in Jocke o Co. och allt annat så sjönk trovärdigheten rejält.
Citera
2024-06-12, 11:05
Medlem
Jag håller med föregående talare till punkt och pricka!
Min känsla är att det bara handlar om pengar nu...
Tex varför ta 149:- för spökjakter hos jocke och jonna samt i sitt eget museum? Tidigare har dom alltid sagt att det är för att det kostar att hyra lokalerna, dessa borde ju vara gratis eller?
Citera
2024-06-12, 14:08
Medlem
Jag instämmer jag med. Började beta av allt i vintras, sen ju närmare de nya videosen jag kom blev det allt sämre och pengar mjölkades.
Deras Vlogg, vad är det ens?
Citera
2024-06-12, 17:30
Medlem
Nä vloggen är ett skämt. Jag blev på riktigt intresserad av det paranormala genom laxton och spökjakt, varit medlem ca 1 år också. Men sen började dom släppa saker medlemmar betalade för att se till allmänheten, då ledsnade jag och slutade betala. Det känns som allt har blivit för stort och gått överstyr tycker jag.... jag menar wilma ska göra i princip en exorcism på jocke!? Hon har fått något storhetsvansinne tycker jag.
Citera
2024-06-21, 18:53
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Har du tips på andra bra spökjägare? Känner samma som du, började dock följa laxton i vintras men märker ju skillnaden nu när jag plöjt igenom allt.

Jag följde "The fam" och "OmarGoshTV" förr, tyckte de var otroligt bra och intressanta.
Huff Paranormal är också sevärt.
Citera
2024-06-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Jag följde "The fam" och "OmarGoshTV" förr, tyckte de var otroligt bra och intressanta.
Huff Paranormal är också sevärt.
Tack för tipsen!
Citera
2024-06-28, 19:37
Medlem
TwoThousands avatar
Har girigheten för rikedomar tagit över dessa bröder?

Släpp den där pengar för allting.

Verkar som om deras utrustning går varmt vid ande besök, kan tro är världsmästaren för sättet sitter kommunicerar med spöken häromkring.
Citera
2024-06-30, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macallan40
Jag håller med föregående talare till punkt och pricka!
Min känsla är att det bara handlar om pengar nu...
Tex varför ta 149:- för spökjakter hos jocke och jonna samt i sitt eget museum? Tidigare har dom alltid sagt att det är för att det kostar att hyra lokalerna, dessa borde ju vara gratis eller?

"bara pengar NU" haha

Hur dumma är folk. ALLA spökjägare och medium är onda jävla lurendrejare och har varit det så länge de existerat. Spöken existerar inte, det paranormala existerar inte, All den här skiten har ALLTID handlar om att lura idioter på pengar.
Citera
2024-06-30, 04:12
Medlem
GoVsTRaJJdeRRs avatar
Att dom här jävla töntarna kan driva sitt företag är ett bevis på att det finns väldigt många människor som på riktigt är efterblivna, lågbegåvade vuxna människor som antingen är sjukskrivna eller bor på något hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in