• 2230
  • 2630
  • 2680
  • 2729
  • 2730
  • 2731
  • 2780
  • 2830
  • 3230
2024-06-24, 09:01
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja jag säger ju det, jag skapade själv en tråd för ett och ett halvt år sen där jag frågade om jag var fånig som oroade mig över en manlig barnskötare, min dotter går inte kvar på denna förskolan men jag kan ju säga såhär att han var nästintill identisk till ålder och utseende med glasögonen som 432.
Jag blev i stort sett dumförklarad som tyckte att det var skumt med 60plus gubbar som jobbar med småbarn...

(FB) Manliga barnskötare, är jag fånig?

Du var mig en obehaglig jävel.
Citera
2024-06-24, 09:07
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Du var mig en obehaglig jävel.
Det är gubbjävlar som kladdar på våra barn som är obehagliga.
Hur många kvinnor har dumpen fångat? Ska vi räkna på en hand? Är det två eller har jag missar någon.
Citera
2024-06-24, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetsomenget
I en lokal grupp på facebook (Vi som bor på Tågaborg) skriver en kvinna att #431 är "mystiskt nyfiken och bett sig väldigt skumt". Han verkar alltså ha barn i mellanstadiet

https://postimg.cc/9wrHGMXX

Jag har flera gemensamma vänner med #431 och fyfan vad hett han har det om öronen på Facebook just nu. Finns ingen chans att han bor kvar här länge till kan jag lova!
Citera
2024-06-24, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Ja

Vilken förskola?
Citera
2024-06-24, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldesman
Jag har flera gemensamma vänner med #431 och fyfan vad hett han har det om öronen på Facebook just nu. Finns ingen chans att han bor kvar här länge till kan jag lova!

431? Är det styrelse och företagsgubben? Det skrevs att den gäddan stängt sin FB.
Citera
2024-06-24, 09:40
Medlem
kalkryggars avatar
Va fan har de gjort med telefonsamtalet i 432? Låter ju som kalle Anka och i vissa meningar ohörbart bara för det. Han pratar något om sin dotter låter det som. Ska hon komma över med godis och dricka?

Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja jag säger ju det, jag skapade själv en tråd för ett och ett halvt år sen där jag frågade om jag var fånig som oroade mig över en manlig barnskötare, min dotter går inte kvar på denna förskolan men jag kan ju säga såhär att han var nästintill identisk till ålder och utseende med glasögonen som 432.
Jag blev i stort sett dumförklarad som tyckte att det var skumt med 60plus gubbar som jobbar med småbarn...

(FB) Manliga barnskötare, är jag fånig?

Varför skulle det vara skumt att en man på 60 skulle tycka om att jobba som barnskötare? Låter som att du är lite korkad minst sagt.
Citera
2024-06-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Va fan har de gjort med telefonsamtalet i 432? Låter ju som kalle Anka och i vissa meningar ohörbart bara för det. Han pratar något om sin dotter låter det som. Ska hon komma över med godis och dricka?

Varför skulle det vara skumt att en man på 60 skulle tycka om att jobba som barnskötare? Låter som att du är lite korkad minst sagt.

Dumpen förvränger fiskaren röst före publicering. Tyckte det framgick att gäddan hade massor med godis och dricka hemma och att dottern vid påhälsning lämnat kvar en Nocco som barnet kunde få
Citera
2024-06-24, 09:57
Medlem
whataboutisms avatar
Fin artikel om uthängningen av den anställde på Arbetsförmedlingen, som när Dumpen ringde upp honom låtsades vara sin chef:

Anställd på Arbetsförmedlingen konfronterad av Dumpen – skyllde på chefen
https://www.arbetsvarlden.se/anstall...34ijDZQOvyME7A

Han använde alltså sin tjänstetelefon för sexchattandet!

Citera
2024-06-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldesman
Hans facebook är nerstängd så du menar kanske att andra konton diskuterar honom?
Citera
2024-06-24, 11:03
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Ja tack för påminnelsen! Konfrontationen med #375 är en ångestfestival som är alldeles förtjusande! Han lever fortfarande tillsammans med sin fru på samma adress så livet tycks rulla på där i La-la-land 🤷‍♂️
Han måste ha en rejäl hake på frugan. Stackars henne!
Citera
2024-06-24, 11:05
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Fin artikel om uthängningen av den anställde på Arbetsförmedlingen, som när Dumpen ringde upp honom låtsades vara sin chef:

Anställd på Arbetsförmedlingen konfronterad av Dumpen – skyllde på chefen
https://www.arbetsvarlden.se/anstall...34ijDZQOvyME7A

Han använde alltså sin tjänstetelefon för sexchattandet!

LOL! Att den där sjuke djäveln #362 alls har anställning är för mig ofattbart. Skall vara AF då. Men nu när det iaf bli arbetlöst där livet ut. Gött mos från dumpen.
Citera
2024-06-24, 11:08
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
LOL! Att den där sjuke djäveln #362 alls har anställning är för mig ofattbart. Skall vara AF då. Men nu när det iaf bli arbetlöst där livet ut. Gött mos från dumpen.
"Aaaah!!!" pip pip...
Bästa dumpensamtalet någonsin!
Citera
  • 2230
  • 2630
  • 2680
  • 2729
  • 2730
  • 2731
  • 2780
  • 2830
  • 3230