Ja jag säger ju det, jag skapade själv en tråd för ett och ett halvt år sen där jag frågade om jag var fånig som oroade mig över en manlig barnskötare, min dotter går inte kvar på denna förskolan men jag kan ju säga såhär att han var nästintill identisk till ålder och utseende med glasögonen som 432.
Jag blev i stort sett dumförklarad som tyckte att det var skumt med 60plus gubbar som jobbar med småbarn...
Det är gubbjävlar som kladdar på våra barn som är obehagliga.
Hur många kvinnor har dumpen fångat? Ska vi räkna på en hand? Är det två eller har jag missar någon.
I en lokal grupp på facebook (Vi som bor på Tågaborg) skriver en kvinna att #431 är "mystiskt nyfiken och bett sig väldigt skumt". Han verkar alltså ha barn i mellanstadiet
Jag har flera gemensamma vänner med #431 och fyfan vad hett han har det om öronen på Facebook just nu. Finns ingen chans att han bor kvar här länge till kan jag lova!
Jag har flera gemensamma vänner med #431 och fyfan vad hett han har det om öronen på Facebook just nu. Finns ingen chans att han bor kvar här länge till kan jag lova!
431? Är det styrelse och företagsgubben? Det skrevs att den gäddan stängt sin FB.
Va fan har de gjort med telefonsamtalet i 432? Låter ju som kalle Anka och i vissa meningar ohörbart bara för det. Han pratar något om sin dotter låter det som. Ska hon komma över med godis och dricka?
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja jag säger ju det, jag skapade själv en tråd för ett och ett halvt år sen där jag frågade om jag var fånig som oroade mig över en manlig barnskötare, min dotter går inte kvar på denna förskolan men jag kan ju säga såhär att han var nästintill identisk till ålder och utseende med glasögonen som 432.
Jag blev i stort sett dumförklarad som tyckte att det var skumt med 60plus gubbar som jobbar med småbarn...
Va fan har de gjort med telefonsamtalet i 432? Låter ju som kalle Anka och i vissa meningar ohörbart bara för det. Han pratar något om sin dotter låter det som. Ska hon komma över med godis och dricka?
Varför skulle det vara skumt att en man på 60 skulle tycka om att jobba som barnskötare? Låter som att du är lite korkad minst sagt.
Dumpen förvränger fiskaren röst före publicering. Tyckte det framgick att gäddan hade massor med godis och dricka hemma och att dottern vid påhälsning lämnat kvar en Nocco som barnet kunde få
Hans facebook är nerstängd så du menar kanske att andra konton diskuterar honom?
Ja tack för påminnelsen! Konfrontationen med #375 är en ångestfestival som är alldeles förtjusande! Han lever fortfarande tillsammans med sin fru på samma adress så livet tycks rulla på där i La-la-land 🤷♂️
Han måste ha en rejäl hake på frugan. Stackars henne!
Han använde alltså sin tjänstetelefon för sexchattandet!
LOL! Att den där sjuke djäveln #362 alls har anställning är för mig ofattbart. Skall vara AF då. Men nu när det iaf bli arbetlöst där livet ut. Gött mos från dumpen.
LOL! Att den där sjuke djäveln #362 alls har anställning är för mig ofattbart. Skall vara AF då. Men nu när det iaf bli arbetlöst där livet ut. Gött mos från dumpen.
"Aaaah!!!" pip pip...
Bästa dumpensamtalet någonsin!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!