2024-06-24, 11:05
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Fin artikel om uthängningen av den anställde på Arbetsförmedlingen, som när Dumpen ringde upp honom låtsades vara sin chef:

Anställd på Arbetsförmedlingen konfronterad av Dumpen – skyllde på chefen
https://www.arbetsvarlden.se/anstall...34ijDZQOvyME7A

Han använde alltså sin tjänstetelefon för sexchattandet!

LOL! Att den där sjuke djäveln #362 alls har anställning är för mig ofattbart. Skall vara AF då. Men nu när det iaf bli arbetlöst där livet ut. Gött mos från dumpen.
Citera
2024-06-24, 11:08
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
LOL! Att den där sjuke djäveln #362 alls har anställning är för mig ofattbart. Skall vara AF då. Men nu när det iaf bli arbetlöst där livet ut. Gött mos från dumpen.
"Aaaah!!!" pip pip...
Bästa dumpensamtalet någonsin!
Citera
2024-06-24, 11:10
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Han måste väl ändå ha någon intellektuell funktionsnedsättning (ja, utöver dom pedofila tendenserna då). Baserat på chatt/tfn och hans sätt att ”föra sig” i övrigt.
Inte för att det ursäktar hans beteende men ändå. Känns inte som den föregående gäddans fallhöjd direkt.
Håller faktiskt med om verklig intellektuell funktionsnedsättning hos #432. Dock har han intelligens nog att faktiskt inse att det han gör är olagligt och illa försöka slingra sig undan ansvar. Mer än så är det nog inte av normal intelligens. Jag förvånas igen att en sådan här existens alls kan ha anställning. Skall vara "förskolepedagog" då, det är på den nivån han klarar kommunikationer som bäst troligen. Men det var rätt att publicera token. Kan finnas ett bagage här att nysta upp.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-24 kl. 11:21.
Citera
2024-06-24, 11:19
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det är ju rätt komiskt att vara rik som ett troll samtidigt som man inte ens erbjuder något utöver sin sexiga gubbkuk.
Inga pengar, cigg, sprit, ingenting.
Fjortisen ska bara vara kåt, glad och tacksam?
431
#431 ter sig liksom #428 som en farligare typ av gädda och det som övre typ av entrepenör. Får hoppas att den tydligen välkända fallhöjden ger ett rejält magplask. Riktigt otäck typ! #431
Citera
2024-06-24, 11:21
Medlem
Citat:
Håller faktiskt med om verklig intellektuell funktionsnedsättning hos #432. Dock har han intelligens nog att faktiskt inse att det han gör är olagligt och illa försöka slingra sig undan ansvar. Mer än så är det nog inte av normal intelligens. Jag förvånas igen att en sådan här existens alls kan ha anställning. Skall vara "förskolepedagog" då, det är på den nivån han klarar kommunikaitoner som bäst troligen. Men det var rätt att publicera token. Kan finnas ett bagage här att nysta upp.

Fast nu har han ju läst på universitetet och förskollärarutbildningen kräver inga genier, men förmodligen spelar han dummare än vad han är. Dock så var ju matteprovtipset om att låtsas skriva siffror på en toarulle så konstigt att han kanske haft en liten propp eller dylikt, för något så ohjälpligt kan en utbildad pedagog knappast komma på.
Citera
2024-06-24, 11:24
Medlem
Citat:

#362 Visar väl hur svårt det ibland är att ge folk sparken, sån skit han sysslade med trodde jag resulterade i att man får gå på dagen, men denne herre klamrade sig fast på jobbet i typ ett år.
Citera
2024-06-24, 11:25
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Fast nu har han ju läst på universitetet och förskollärarutbildningen kräver inga genier, men förmodligen spelar han dummare än vad han är. Dock så var ju matteprovtipset om att låtsas skriva siffror på en toarulle så konstigt att han kanske haft en liten propp eller dylikt, för något så ohjälpligt kan en utbildad pedagog knappast komma på.
Fördumningen kan ha kommit senare i livet. Det är "as is" som gäller nu för dagen och karln har inte alla hästar i stallet här och nu. Annars tycker jag hela hållningen är efterbliven och helt renons på folkvett, takt och ton och stil. Vekt och aningen feminint. Troligen röstas det på mp, c eller v där. En person som jag tror gör sig bäst som inlåst på någon slags institution idag. Men vi skall inte låta bedra oss, det kan finnas ett större bagage än man kan tro hos #432. Hoppas på gräv och andra lupphållare.
Citera
2024-06-24, 11:26
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#362 Visar väl hur svårt det ibland är att ge folk sparken, sån skit han sysslade med trodde jag resulterade i att man får gå på dagen, men denne herre klamrade sig fast på jobbet i typ ett år.
Sjukt, ja. Men så var det ju Arbetsförmedligen också av alla ställen för 362.
Citera
2024-06-24, 11:45
Medlem
Citat:
Håller faktiskt med om verklig intellektuell funktionsnedsättning hos #432. Dock har han intelligens nog att faktiskt inse att det han gör är olagligt och illa försöka slingra sig undan ansvar. Mer än så är det nog inte av normal intelligens. Jag förvånas igen att en sådan här existens alls kan ha anställning. Skall vara "förskolepedagog" då, det är på den nivån han klarar kommunikationer som bäst troligen. Men det var rätt att publicera token. Kan finnas ett bagage här att nysta upp.

Självklart är det helt rätt att han publiceras, precis som alla andra som utgör ett potentiellt hot mot barn. Där finns inga ”förmildrande omständigheter”.
Misstänker att han glidit in på yrkesbanan för länge sedan, kanske innan det var krav på universitetsutbildning för förskolepedagoger (med tanke på Gäddans ålder). Dylika ”snabbspår” fanns förr (typ +30 år sedan) inom många yrkeskategorier. Möjligen med någon socialsekreterare i bakgrunden som slagit sig för bröstet efter att ha ”integrerat” denna på arbetsmarknaden. Men det är ju spekulationer. Möjligtvis har han någon diagnos på autismspektrat, där han besitter viss IQ men avsevärt mindre EQ.
Citera
2024-06-24, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hans facebook är nerstängd så du menar kanske att andra konton diskuterar honom?

Ja precis flera st som gjort inlägg där man taggat honom med bilden från dumpen, förståeligt att han stängt ner sitt konto.
Citera
2024-06-24, 11:52
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:

#362 Den dåren var ju enligt egen utsago döende, AF tänkte kanske att naturen löser dårens avgång, men nu har gubbjäveln levt ännu ett år, så nu blev man tvungen att fota dåren.

Samtalet är oslagbart.

https://dumpen.se/2024/02/02/ordsall...362-stockholm/

Rebus på Harry: Googla Harry 53 Stockholm. Finskt efternamn boende med en kvinna som är äldre än svinet.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-06-24 kl. 11:55.
Citera
2024-06-24, 12:14
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Barnets favoritlärare...

Hemskt, vet du om förskolan har agerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto