Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-29, 16:04
  #40717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är precis det jag påtalat hela tiden - du har sjuka tankar och sitter och fantiserar om incest på grund av några ord som slängdes i ilska mellan två parter.
Det är du som bygger upp en bild av något som inte existerar men som kan leda till att barnet tar skada.


Alltså du är ju störd på riktigt.
Påstå inte att jag fantiserar om incest ditt jävla äckel, hoppas det räcker med att tala om det för dig fler gånger.

Du vet inte vad incest betyder det är solklart, och att du inte ens begriper vad han säger i videon är fan sanslöst.
Gå och kolla upp dina skruvar för det är något fel på dig.
Citera
2024-06-29, 16:53
  #40718
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men vänta nu, det var väl ändå Kräftan som påstod det. Han la väl upp en post om det och tror nog att det finns en inspelning på det också när han säger det.
Var fick Kräftan det ifrån om det är en lögn?

Jag har inte skrivit att jag tror att allt är sant det Jocke säger.

Man kan ju själv läsa lite utdrag ur dokumenten och få en bild av mammans bristande ansvarstagande som hon försöker slå ifrån sig.
Så jag tror mer på Jocke än de andra.

Det kommer med största sannolikhet att komma fram i dokumentären vad som hänt.
Rättade jocke det och sa att han inte försökt döda sina syskon, men att det fanns en oro att han kunde skada sina syskon? eller sa jocke bara att chrippa ljög och glömde berätta hela situationen?
Vart har Chrippa sagt att Jocke försökte döda dem som barn? eller är det jocke som påstår att Chrippa sagt det och du tar jockes ord som sanning?

Vart kan man läsa dessa utdrag ur dokumenten?
Citera
2024-06-29, 17:00
  #40719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Men han har ju skapat drev där personer har hamnat på psyket och ändå fortsatt trots att personer har bett honom sluta för att ingen ska behöva dö. Är det inte att vara farlig?

Jag vet att Chrippa sa det någon gång dvs om självmord. Och nu tar du upp det...

Det andra vet jag inget om.
Citera
2024-06-29, 18:21
  #40720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju bara att gå tillbaka och läsa det du skriver så ser man att du gör det.

Jo, jag vet vad det betyder och därför vet jag också att det inte finns på tapeten att något sådant förekommit - utan han påstår att hon sagt saker i ilska, och du biter dig fast som en igel vid det och målar stora tavlor av det.
Det är dags att släppa det nu - eller i vart fall att bespara oss från din fixering.


Vad är det du inte förstår med vad han säger? Och hur i helvete kan du inte begripa problematiken med vad han sagt?

Försök inte ens att vända något mot mig eller hitta på något.
Det är dags för dig att lämna tråden som försvarar hans uttalanden. Fy fan vad äcklig du är, hoppas att du inte själv har barn eller någonsin kommer att ha med barn att göra. Usch!
Citera
2024-06-29, 20:08
  #40721
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det du inte förstår med vad han säger? Och hur i helvete kan du inte begripa problematiken med vad han sagt?

Försök inte ens att vända något mot mig eller hitta på något.
Det är dags för dig att lämna tråden som försvarar hans uttalanden. Fy fan vad äcklig du är, hoppas att du inte själv har barn eller någonsin kommer att ha med barn att göra. Usch!

Äh strunt i det, vi alla vet att hade det varit Jocke som påstod att Jonna sa så om honom eller Lisen sa så om Anjo , eller Herr RASK’s fru så hade micro varit all over it. Är uppenbart att det är något personligt här , kontakt kanske som gör att L och C ska försvaras in i det sista. Lättmanipulerad. Linnea har ju nämt att hon är stolt över sina Flashback krigare
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-06-29 kl. 20:20.
Citera
2024-06-29, 20:17
  #40722
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, soc sa inte det beroende på vad Linnea sagt - vilket jävla trams.
Soc agerade på en anmälan med massa strunt, gjorde en snabb utvärdering och lade direkt ner anmälan.
Sen körde Jocke och flocken på om att soc bestämt en massa saker - men det stämde inte. Jocke fick inte som han ville - soc gick inte ner på knä och löd - och därför gick han ut till en miljon följare och uppmanade dem att skicka in grundlösa anmälningar till Socialtjänsten.
Det tricket fungerade inte.


Du verkar inte hängt med i svängarna. Var ser du att det inte var så? Du menar att barnets mamma då ljuger? Eller du tycker bara att Linnea och Chrippa är mer trovärdiga? Är ju rätt godtyckligt.
Citera
2024-06-29, 20:29
  #40723
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det du inte förstår med vad han säger? Och hur i helvete kan du inte begripa problematiken med vad han sagt?

Försök inte ens att vända något mot mig eller hitta på något.
Det är dags för dig att lämna tråden som försvarar hans uttalanden. Fy fan vad äcklig du är, hoppas att du inte själv har barn eller någonsin kommer att ha med barn att göra. Usch!
Återigen - det är skillnad på ord och handling.
Så du kan kliva bort från dina sjuka fantasier nu.
Citera
2024-06-29, 20:30
  #40724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Äh strunt i det, vi alla vet att hade det varit Jocke som påstod att Jonna sa så om honom eller Lisen sa så om Anjo , eller Herr RASK’s fru så hade micro varit all over it. Är uppenbart att det är något personligt här , kontakt kanske som gör att L och C ska försvaras in i det sista. Lättmanipulerad. Linnea har ju nämt att hon är stolt över sina Flashback krigare


Du har helt rätt.

Jag som övervägde att ta med micro på premiären tillsammans med oss andra.
Men micro från stanna hemma då det kommer bli för mycket intryck och för mycket information som hen inte kommer kunna ta till sig.
Citera
2024-06-29, 20:37
  #40725
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ljuger om vad?
Det var Jocke, inte Julia, som påstod att barnet inte fick träffa Linnea och att det inte var sant vet vi ju.


Julia har även påstått detta, men antar att du inte följt henne på live osv.
Citera
2024-06-29, 21:05
  #40726
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Julia har även påstått detta, men antar att du inte följt henne på live osv.
Hon har ju sagt att det inte stämde alls. Så finns det någonstans så får du länka dit.

Att det inte stämde vet vi givet hur socialtjänsten agerade - de lade ner anmälan.
Citera
2024-06-29, 21:11
  #40727
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon har ju sagt att det inte stämde alls. Så finns det någonstans så får du länka dit.

Att det inte stämde vet vi givet hur socialtjänsten agerade - de lade ner anmälan.


Sen när kräver ni bevis och presenterar bevis i denna tråd? Allt är hörsägen från båda hållen vilket är otroligt tråkigt men med alla lives dessa personer håller så går det inte att fånga upp allt. Men är nog många som följt med i denna tråd som hört det, du kan ju även länka när hon säger att det inte stämmer.
Citera
2024-06-29, 21:20
  #40728
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Sen när kräver ni bevis och presenterar bevis i denna tråd? Allt är hörsägen från båda hållen vilket är otroligt tråkigt men med alla lives dessa personer håller så går det inte att fånga upp allt. Men är nog många som följt med i denna tråd som hört det, du kan ju även länka när hon säger att det inte stämmer.
Jag behöver inte länka det eftersom Socialtjänstens agerande visar att det inte stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in