2024-07-05, 22:32
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Inte för att jag betvivlar det men har du någon källa som man kan läsa om det. Har Taxi Kurir gått ut det med det på sin FB kanske?

Inte för att det var mig du frågade, men Sara skriver det på dumpens FB. #439
Citera
2024-07-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Inte för att jag betvivlar det men har du någon källa som man kan läsa om det. Har Taxi Kurir gått ut det med det på sin FB kanske?

Tror du på en lågbegåvad? Då kan lika bra tro på gäddan.
Citera
2024-07-05, 23:57
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tittar nu. Är förfärad. Vad fan ser mina ögon?!

Skönt att jag inte är ensam om att reagera så!
Började tro att det var jag som var onormal eftersom ingen annan i tråden verkar tycka att det är konstigt att vecka in och vecka ut ha grönt fluff innanför byxorna och vilja att småtjejer ska slicka rent fluffet 🤢
Citera
2024-07-05, 23:58
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du glömmer om vi ska jubla eller gråta.
Självklart ska vi jubla och gotta oss åt att ännu en pedofil blir av med jobbet!

Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Det var glada nyheter! Jag är gärna med och betalar hans uppehälle om jag vet att han inte jobbar med de värnlösa i samhället. Jag betalar ju ändå redan för en miljon invandrares uppehälle.
Stämmer. En miljon invandrare och ett par hundra svenskfödda pedofiler ska ha mat på bordet. Och det är du som står för pölsan!
Citera
2024-07-06, 00:02
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hade man googlat personen i Bjärred så hade man direkt kunnat se att denne inte jobbar som polis.
Det här med källkritik i denna tråd är under all kritik.

Jag avskyr pedofiler, men jag har fan inte mycket till övers för vare sig Patrik eller Sara. Bägge två är kompletta jubelidioter. Det blir lätt så här när två föredettingar ska leka medborgargarden. Lägg till pappskallarna i denna tråd som sprider felaktig information och katastrofen är total.
Fast det stämmer ju inte helt även om det ibland sprids felaktiga personuppgifter. Om det nu har blivit fel vid ett tillfälle av mer än 400 identifierade gäddor så är den felprocenten lägre än varenda svensk myndighets.
Citera
2024-07-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Skönt att jag inte är ensam om att reagera så!
Började tro att det var jag som var onormal eftersom ingen annan i tråden verkar tycka att det är konstigt att vecka in och vecka ut ha grönt fluff innanför byxorna och vilja att småtjejer ska slicka rent fluffet 🤢

#316 nog vill jag minnas att "fluffet" avhandlades rätt så ordentligt när det begav sig.
Citera
2024-07-06, 00:15
Avstängd
Storanglarens avatar
Någon som vet om #316 har tagits till nåder av sina Youtube-kompisar? Och jobbar han kvar som grävmaskinist?
Citera
2024-07-06, 00:15
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#439 har nu blivit uppsagd ifrån taxijobbet!
Taxi Kurir.
De har mängder med konstiga anställda där.
Citera
2024-07-06, 00:19
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
#316 nog vill jag minnas att "fluffet" avhandlades rätt så ordentligt när det begav sig.
Tycker att det var ovanligt lite, det var nog mest jag som skrev om honom och han glömdes fort bort.
Citera
2024-07-06, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tycker att det var ovanligt lite, det var nog mest jag som skrev om honom och han glömdes fort bort.

Skriver man #316 och använder sökfunktionen, så hittar man flera sidor, men jag har inte koll på genomsnittligt sidantal för gäddor, så du kan ha rätt.

Jag var åtminstone till och med inne på YT-kanalen och förundrades över de där grävmaskinisterna.
Citera
2024-07-06, 00:56
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Skriver man #316 och använder sökfunktionen, så hittar man flera sidor, men jag har inte koll på genomsnittligt sidantal för gäddor, så du kan ha rätt.

Jag var åtminstone till och med inne på YT-kanalen och förundrades över de där grävmaskinisterna.
Ok, kanske jag som blev fixerad och därför upplever att han inte blev omskriven till den milda grad han förtjänar. Själv tycker jag att alla andra gäddor bleknar i jämförelse om man undantar monstren som vill ha småbarn att plåga.
Citera
2024-07-06, 03:21
Medlem
sverjevenns avatar
Socialstyrelsen har ju gett ut den finfina publikationen "Till dig som är gift med ett barn"...
Börjar vara dags att utöka biblioteket med "Till dig som är gift, (eller släkt) med ett peddo"
Typ lite konkreta handfasta tips till de närmast sörjande; Skilsmässa/ separation, husförsäljning, bodelning, ensam vårdnad om barn och djur etc.
Personligen kan jag inte för mitt liv begripa hur sjuka eller medberoende vissa verkar vara som håller fast vid, och skyddar, sina otrogna pedofiläckel trots att deras illgärningar finns att beskåda svart på vitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in