2024-07-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den här #445 är en av de otäckaste enligt min mening. Kanske den otäckaste just för att han kan verkar vara så snäll och så omtänksam. Många av gäddorna spelar trevliga men den här lyckas verkligen att framställa sig som om han är så mån om barnet.

Men han har ändå redan styrt in flickan på att duktiga flickor får smink, kläder, pengar och annat. Han använder också ordet duktiga flickor i samband med att det handlade då om vuxna kvinnor utför sexuella akter utan att det ska diskuteras. Så det är en lingvistisk övning i att mata in i skallen på någon vad som anses vara ett bra beteende. Och att det belönas.

I själva verket tror jag inte att han tänker belöna henne alls. Allt sånt är bara prat. När man läser hela chatten, analyserar det hela, då fattas det något mänskligt tänk. Det slipper inte förbi något struntprat som vanliga gubbar som är gäddor ofta skriver. Jag tror den här jäveln är ond.

Hela hans text och prat är så systematiskt. Det finns inget prat som bara är prat. Allt leder till att få tag i henne.

Det kanske är en övertolkning men det att han la ut bilder på sitt hus och hem, sånt kan ske för hon ska ändå inte få chansen att berätta något för någon. Vad tror ni?

Är ju inte första gäddan som skryter om saker som badrum, havsutsikt och dylikt. Tror att de helt enkelt vill förstärka bilden av sig själva som ofarliga och normala.

Citera
2024-07-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
OK jag testar skriva igen då med hänvisning: I gruppen "brottsfritt" för aktuell ort för sambo till gädda #442 pågår just nu en väldigt hätsk debatt om att barn klampar runt på "hennes tomt". Hon är väldigt arg och går på alla och påstår att hon inte alls skrivit några inlägg som folk kan störa sig på. Det är en privat grupp.

Den eller de som härjar på anhörigas eller familjers tomter bör omedelbart söka hjälp.

Högst sjukt beteende.
Senast redigerad av klaustrofobin 2024-07-17 kl. 19:18.
Citera
2024-07-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Hahaha det var ju någon som skrev det, fattar du inte att folk skärmdumpat för hon försökte ju med att hon har minsann inte skrivit några inlägg som "finns kvar" hahaha

Jag hann inte mer än ta bild på hennes inlägg och något svar. Så kaxig hon är, inte så att man känner sympati. Hon bara malde på i alla svar om att det viktigaste i hela världen är att ingen trampar på hennes altan. Hon ska minsann anmäla, hahaha!

#442 Sambon är nog lite "speciell" och ungdomar lär tycka det är jätteskojigt att reta upp henne när hon reagerar så där.
Citera
2024-07-17, 20:11
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju inte första gäddan som skryter om saker som badrum, havsutsikt och dylikt. Tror att de helt enkelt vill förstärka bilden av sig själva som ofarliga och normala.

Lite korkat att försöka imponera på barn med sånt, han kunde ju även dra till med årgångsviner, Monettavlor och att vardagsrummets väggar har innefärgen greige...
Citera
2024-07-17, 20:15
Medlem
trueforgoods avatar
Vad är det för jävla snorungar som hänger här i tråden egentligen? Springa omkring och stöka på anhörigas trädgårdar? Ni kan omöjligen vara 18 år, och om ni är borde ni omedelbart omyndighets förklaras.

Ska det vara så förbannat svårt att fatta? Ge fan i anhöriga!!!
Citera
2024-07-17, 21:05
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Vad är det för jävla snorungar som hänger här i tråden egentligen? Springa omkring och stöka på anhörigas trädgårdar? Ni kan omöjligen vara 18 år, och om ni är borde ni omedelbart omyndighets förklaras.

Ska det vara så förbannat svårt att fatta? Ge fan i anhöriga!!!

Aktuell kärring försvarar ju sin pedofil-man, dessutom är han tydligen lagfaren ägare till fastigheten. Stöka på, säger jag!
Citera
2024-07-17, 21:38
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Aktuell kärring försvarar ju sin pedofil-man, dessutom är han tydligen lagfaren ägare till fastigheten. Stöka på, säger jag!

Nej. Det spelar ingen roll för vi ger helt enkelt fan i anhöriga. Så enkelt är det. Det är en regel.
Citera
2024-07-17, 22:01
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nej. Det spelar ingen roll för vi ger helt enkelt fan i anhöriga. Så enkelt är det. Det är en regel.

Jag tycker bara synd om ev hundar eller barn som var hemma. Kärringen till rör-peddot ska skit ha!
Citera
2024-07-17, 22:48
Medlem
Turbaas avatar
Citat:
Jag tycker bara synd om ev hundar eller barn som var hemma. Kärringen till rör-peddot ska skit ha!

Är ingen hemma, peddot är bortrest med fru peddo och deras gemensamma barn.

Att folk ger dig på en peddos bostad är ganska lindrigt i sådant fall.

Om anhöriga står på peddots sida så är dom lika sjuka i huvudet!
Citera
2024-07-17, 22:55
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Mm ja hundarna har väl varit själva ett bra tag nu sen hon gittade till Österrike. Barnet lär hon ha med sig. Sambon med.
Citera
2024-07-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Är ingen hemma, peddot är bortrest med fru peddo och deras gemensamma barn.

Att folk ger dig på en peddos bostad är ganska lindrigt i sådant fall.

Om anhöriga står på peddots sida så är dom lika sjuka i huvudet!
Jag tror frugan kommer att lämna omgående. Jag tror att hon är chockad och inte har tagit in att karln är gädda/peddo. Det skulle vara intressant att se om HASSAN har statistik över hur många fruar som är kvar efter 3 mån? Jag tror/hoppas dom flesta har lämnat då.
Citera
2024-07-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag tror frugan kommer att lämna omgående. Jag tror att hon är chockad och inte har tagit in att karln är gädda/peddo. Det skulle vara intressant att se om HASSAN har statistik över hur många fruar som är kvar efter 3 mån? Jag tror/hoppas dom flesta har lämnat då.

Är kanske extra svårt att lämna om man kommer ifrån Österrike och är sambo. Vet inte hur hennes nätverk ser ut här, men svenskan verkar ju knagglig, så hon är förmodligen inte jätteintegrerad. Vet kanske inte hur saker fungerar här osv (hon tror ju exempelvis att huset är hennes och så kanske det fungerar i Österrike). Jag tror hennes aggressiva hållning beror på en känsla av rädsla och utsatthet. Känslan av att vara fast i ett främmande land med ett peddo.

Jag har gjort en översiktlig koll på civilstatus för ett tag sedan och då var de flesta gäddor sedan något halvår tillbaka fortfarande kvar i sitt förhållande, men Hassan kanske gjort en utförligare analys av läget!
Senast redigerad av Florman 2024-07-18 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in