Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-20, 01:20
Medlem
kukflashs avatar
Hur är det möjligt att hänga ut fel person när det framgår hur tydligt som helst i loggarna vad gäddan heter...

Aja, gädda #447 verkar onekligen vara ett riktigt stolpskott. Kommer vaggandes barfota(!!) mitt i centrala Örebro för att möta upp en stackars 14-åring. Med kaffesump i mustaschen och flottigt hår går han dock bet på mötet.

Kan garantera att det luktar ostbågar och svett i hans lägenhet. Roligt att han anser sig själv vara så begåvad men lyckas ändå bli lurad av Dumpen.
Citera
2024-07-20, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han verkar mer vara foliehatt än IT-proffs, bara snurriga teorier om "sniffning" av data samt obekräftat snack om hur stora kunder han hade. Om han vore etablerad inom den branschen skulle han inte behöva nämna hur viktig han är och att han pratat med chefer över 10'000 personer. Men han hittade iaf en peddo till slut, efter 15 år: "Förutom vad man skriver med trådlösa tangentbord så går det att snappa upp signaler från en digitalkamera som någon överför bilder med. –Det sker på 2,4-gigahertz-bandet, så det kan du läsa av – pedofiler eller vad som helst."

Ok, ja, det var ju även lite konstigt att gäddan själv ringt upp reportern, så det var nog mest ett försök till gratisreklam för sin verksamhet.
Citera
2024-07-20, 02:00
Medlem
Han bor på 20B, vilket är välkänt i området som alkisarnas boende. De sitter ute i klungor varje dag och dricker öl i parken tillsammans. Inget tal om några jobb, om inte av ren välgörenhet från kommunen för att stackarna ska få något att göra.
(Källa: Jag har bott i en port på samma gata)

Citera
2024-07-20, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justaregularname
Han bor på 20B, vilket är välkänt i området som alkisarnas boende. De sitter ute i klungor varje dag och dricker öl i parken tillsammans. Inget tal om några jobb, om inte av ren välgörenhet från kommunen för att stackarna ska få något att göra.
(Källa: Jag har bott i en port på samma gata)

Socialtjänsten brukar ju köpa in sig i bostadsbestånd och hyr sedan ut bostadsrätterna till klienter. Kan det vara något sådant han är bosatt i...Han såg ju lite ruffig ut minst sagt.

Citera
2024-07-20, 02:45
Medlem
#446 Ska vara avliden enligt tråd om gäddan i Aktuella brott och kriminalfall.

Inte förvånad om det stämmer. Måste vara skyhög suicidrisk på någon som erkänt åratal av övergrepp, något som sedan dessutom blir offentligt i en liten stad. Övriga gäddor kan ju komma undan med snack om att allt bara var fiktivt och aldrig skulle ha hänt.
Senast redigerad av Florman 2024-07-20 kl. 02:53.
Citera
2024-07-20, 05:21
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Ny gädda #447 Örebro

https://dumpen.se/2024/07/19/bandtraktorn/
Jag har nog aldrig någonsin sett en vuxen människa komma gående på gatan barfota tidigare, vilken jävla syn!
Dryg som fan är lilla gubbjäveln också.
150 lång, micropenis och komma gående som en pingvin.
Varje fjortis våta dröm.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-07-20 kl. 05:27.
Citera
2024-07-20, 05:38
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
https://dumpen.se/2024/07/19/bandtraktorn/ Hur kan denna människa tro att någon enda tjej i den åldern skulle kunna vara ens lite intresserad? Tjock, kort, ser ut som en gris i nyllet, muppig frisyr, klär sig för jävla illa, liten kuk. Till råga på allt kan han inte ens gå normalt utan vaggar fram som en gås och kommer ut och möter upp barnet barfota,mitt inne i en stad. Hur är det möjligt att ha så obefintlig självinsikt? Dessutom påstår han sig vara 52 istället för 60, som att det skulle göra någon som helst skillnad för en 14-åring.

För att inte tala om hur jävla lättlurad han är. Snubben påstår sig arbeta med IT-säkerhet, sväljer betet på första 14-åring som visar intresse, använder sitt riktiga och fullständiga namn i profilnamnet till appen där han vill ragga upp denna 14-åring och kommer och möter upp barnet med en tröja med vad det verkar som företaget han jobbar förs namn och logga i samma kvarter som han bor.
Han kommer från en generation som har självförtroende bortom denna värld!
Citera
2024-07-20, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#446 Ska vara avliden enligt tråd om gäddan i Aktuella brott och kriminalfall.

Inte förvånad om det stämmer. Måste vara skyhög suicidrisk på någon som erkänt åratal av övergrepp, något som sedan dessutom blir offentligt i en liten stad. Övriga gäddor kan ju komma undan med snack om att allt bara var fiktivt och aldrig skulle ha hänt.

Jag kan bekräfta att #446 tagit sitt liv.
Citera
2024-07-20, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaximalOtur
Jag kan bekräfta att #446 tagit sitt liv.

Känns inte helt ologiskt med den skammen i sitt bagage.

Om det funnits verkliga offer för självmordsgäddor då kommer dessa aldrig att kunna få upprättelse och skadestånd?

Någon som vet om gädda 446 varit frimurare?
Citera
2024-07-20, 06:26
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Hur livnär sig Tweedy? Bidrag? Han kan ju knappast ha ett jobb
Säkert bidrag, pengar från anhöriga och "lån" som aldrig betalas tillbaka. Arbetsläger är enda lösningen på sådana problem som han, Tweedy.
Citera
2024-07-20, 06:29
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cec98
När man söker på hans namn kommer en
artikel från Sveriges Radio/ p4 Örebro upp angående en 38-årig Örebroare som misstänks för våldtäkt och grovt sexuellt utnyttjande av två flickor under 15 år. Verkar stämma med åldern. Obs artikeln är från 2002!
Mycket intressant! Detta tror jag mycket väl skulle kunna vara #447. Jag upplever honom som en av den farligare typen av gäddor. En person som lätt tippar över och blir grovt våldsam. Går det att luska fram mer om den här saken, månne?
Citera
2024-07-20, 06:35
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Vad händer med den tandlösa Färdtjänstgäddan? Taxi Kurir.

Undrar jag med. Hoppas på mer info om denna miserabla existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in