2024-07-20, 16:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tragiskt att barn som kan ha råkat ut för gäddäcklet aldrig kan få upprättelse nu när den fege fan väljer att avsluta sitt liv.

Myndigheterna borde frysa gäddans tillgångar tills utredning är färding om hans erkännande i chattarna om att sexuellt utnyttjat en liten flicka.

Hoppas att gäddan testamentterade en del till Dumpen.
Är inte säkert att flickorna vill riva upp detta då det gått lång tid. De har kanske gift sig och inte berättat för anhöriga. Maken undrar varför hon inte berättat detta. Finns ingen självklar bästa lösning på detta. Tror inte skadestånd löser detta, kan kanske förvärra känslorna. I vissa kretsar kan hon kanske dödas av anhöriga, hon är oren.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-07-20 kl. 16:03.
Citera
2024-07-20, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Bandtraktorn #447, vilken jävla mupp....

Trist med att se efterblivna på Dumpen, jag vill ha gäddor som Centerns Kapten, Bajshank och Rektorn i Stockholm... Sånt här är ju helt ointressant.

Alta dig för Hank, han läser här inne och är utbildad för att mörda.
Citera
2024-07-20, 17:07
Medlem
Så rädd för Dumpen. Lik förbannat fortsätter han. Nu död. Bra jobbat jävla äckel.

Vilka hjärnor besitter dessa individer tro?
Citera
2024-07-20, 17:59
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Alta dig för Hank, han läser här inne och är utbildad för att mörda.

Never forget. Utbildad i att döda.
Citera
2024-07-20, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han kommer glidande i tröja med en företagslogga och shorts köpta på en marknad och har ens inte bemödat sig med fixa håret och ta på sig skor när han ska träffa barnet. Och han vill hångla med henne länge. Vilken vuxen person, oavsett kön och sexualitet, skulle bli tänd på det där som kommer vaggande? Svar: ingen. Men #447 tror att en söt högstadietjej blir sugen.

Han tror att en ung tjej som har blivit våldtagen flera gånger sen barndomen och har självmordstankar och självskadebeteende kommer att tolerera hans närhet utan att springa därifrån. Antagligen skulle en vanlig våldtäkt av honom inte vara det värsta hon har varit med om.

Och hans hundra erövringar har han antagligen betalat för. Det finns ingen brist på kvinnor som byter samtycke för pengar.
Citera
2024-07-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Är inte säkert att flickorna vill riva upp detta då det gått lång tid. De har kanske gift sig och inte berättat för anhöriga. Maken undrar varför hon inte berättat detta. Finns ingen självklar bästa lösning på detta. Tror inte skadestånd löser detta, kan kanske förvärra känslorna. I vissa kretsar kan hon kanske dödas av anhöriga, hon är oren.

Var inte jättelänge sedan. 7-åringen som han utnyttjade är bara 16-17 år nu.

Blir dock inte tal om skadestånd, enda möjligheten är kanske försäkringspengar eller att dödsboet är schyssta. GoFoundMe skulle säkert också funka.
Citera
2024-07-20, 18:27
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vi måste även lägga till den lite gôtt pikanta detaljen att #446 tydligen "firade" sin 61-årsdag med denna aktivitet. Tänk att födas och dö på samma datum! Ibland är livet jävligt ironiskt. 😄
Ja, det var förstås något han visste om när han gjorde det. Hade han fyllt år i december kanske han inte hade tagit sitt liv. Nu kände han kanske att "Jag gör det idag på min födelsedag. Det måste ske idag."
Citera
2024-07-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, det var förstås något han visste om när han gjorde det. Hade han fyllt år i december kanske han inte hade tagit sitt liv. Nu kände han kanske att "Jag gör det idag på min födelsedag. Det måste ske idag."

Att fylla 61 kan ju också bidra till att man än starkare knuffas ned för det sluttande planet. Risken att få sitta i finkan fram till pensionen är väl inte så jädra lockande tror jag
Citera
2024-07-20, 19:07
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vi måste även lägga till den lite gôtt pikanta detaljen att #446 tydligen "firade" sin 61-årsdag med denna aktivitet. Tänk att födas och dö på samma datum! Ibland är livet jävligt ironiskt. 😄

Ja det var den finaste presenten han någonsin gett åt sig själv. Ett stort grattis på födelsedagen!🥳🎂
Citera
2024-07-20, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Bandtraktorn #447, vilken jävla mupp....

Trist med att se efterblivna på Dumpen, jag vill ha gäddor som Centerns Kapten, Bajshank och Rektorn i Stockholm... Sånt här är ju helt ointressant.

#447 kommer garanterat att fortsätta med sitt beteende. Han blev möjligen sur över att han blev lurad och ödslade tid på detta men fortsätta kommer han att göra.
Citera
2024-07-20, 19:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
#447 kommer garanterat att fortsätta med sitt beteende. Han blev möjligen sur över att han blev lurad och ödslade tid på detta men fortsätta kommer han att göra.

Ja tyvärr är det väl så... Vilken bajskorv.
Citera
2024-07-20, 19:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, fy fan, vem vet vad som försiggår i huvudet på sådana här puckade jävlar? Utifrån loggarna och samtalet på Dumpen kan vi i alla fall ansluta oss till uppfattningen att tankeverksamheten hos den hädangångne inte fungerar riktigt lika smidigt som hos oss andra. Skönt ändå att han är borta för gott och inte kan föra sina gravt skadade gener vidare. Eller - vänta nu - kan han det? Har han barn? 😲
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in