Som jag har förstått det är kliniska pedofiler ointresserade av vuxna, men 446 hade både barn sedan tidigare och en relation med en kvinna i samma ålder - otänkbart för pedofiler.
De är "sexual predators", de våldtar den som finns till hands och kan vilja göra "förbjudna" saker om de ramlar ned i de tankarna.
Det är flera av dumpens gäddor som har varit sexual predators (alla är väl det egentligen) och som har dömts för brott mot mindre barn utöver att de chattar med någon som de tror är 14.
Och hur vet du så säkert att ingen misstänkt något?
Så jäkla porrskadad, har han haft tid att jobba ens? Har det framgått något om anställningsförhållanden? Han behöver verkligen maxade vårdinsatser och snabbt tas om hand för att hindra självskadebeteende efter exploatering av de mörkersidorna i personligheten. Så illa, fin hustru har han också. Orkar knappt tänka på om det finns barn i familjen...
Porrskadad deluxe, definitivt topp tio bland fångade gäddor i den kategorin.
Tyvärr så har han nog barn, för han skriver t ex att han ska ”laga mat till familjen”.
Han är nog anställd, då han funderade på att ”sjuka sig från jobbet” för att träffa barnet.
Något självskadebeteende tror jag dock inte på, då han var en förnekare. Han hade inte gjort någonting..
#360 var alltså endast 26 år gammal och nu avliden. Känns som det mest tragiska dödsfallet hittills, även om jag inte har läst chatloggarna. Riktigt illa 😢
Det var som fan! Jag hinner ju knappt uppdatera förrän det är dags för nästa nuffra i tabellen. Ytterligare en gädda som sprattlat klart med andra ord. Skördetid just nu!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-07-21 kl. 23:08.
Denna uppdatering: Mr Hyde #360 har lämnat oss. Han går dessutom in före #446 i sammanställningen nedan då han avled två dagar tidigare.
1. Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom.
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Februari 2022
Hängdes ut i: Januari 2022
Uppnådd ålder: 52
2. Det andra självmordet var av en 46-årig man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:
Johan ********* född 6 januari 1976 i Huskvarna, är en svensk före detta ishockeyspelare som spelade största delen av sin karriär i HV71. Han har blivit svensk mästare med HV71 fyra gånger. Han har gått på ishockeygymnasiet Sanda i Huskvarna.
3. Mannen utan samvete (Napp #184)
Tid från uthängning till självmord: 2 mån.
Månad för dödsdatum: Mars 2023
Hängdes ut i: Januari 2023
Uppnådd ålder: 35
4. DinK på kroken tillslut (Napp #225)
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Juni 2023
Hängdes ut i: Maj 2023
Uppnådd ålder: 38
5. Mr X blev slak på en tredjedels sekund
Tid från uthängning till dödsdatum: 18 mån.
Månad för dödsdatum: Juli 2023
Hängdes ut i: Januari 2022
Uppnådd ålder: 53
6. PappaStor (Napp #289)
Tid från uthängning till självmord: 4 mån.
Månad för dödsdatum: Februari 2024
Hängdes ut i: Oktober 2023
Uppnådd ålder: 41
7. Runkpausen (Napp #361)
Tid från uthängning till självmord: 2,5 mån.
Månad för dödsdatum: April 2024
Hängdes ut i: Februari 2024
Uppnådd ålder: 51
8. Slingraren (Napp #424)
Tid från uthängning till självmord: 1 vecka.
Månad för dödsdatum: Juni 2024
Hängdes ut i: Juni 2024
Uppnådd ålder: 73
9. Mr Hyde (Napp #360)
Tid från uthängning till dödsdatum: 6 mån.
Månad för dödsdatum: Juli 2024
Hängdes ut i: Januari 2024
Uppnådd ålder: 29
10. Minidildomannen (Napp #446)
Tid från uthängning till dödsdatum: 4 dagar.
Månad för dödsdatum: Juli 2024
Hängdes ut i: Juli 2024
Uppnådd ålder: 61
#360 var alltså endast 26 år gammal och nu avliden. Känns som det mest tragiska dödsfallet hittills, även om jag inte har läst chatloggarna. Riktigt illa 😢
"Mitt liv är över" konstaterade #360 innan han körde iväg. Och så blev det. Ja, tragiskt.
Då tycker jag att du ska läsa loggarna, och återkomma om huruvida du fortfarande tycker att det är tragiskt att detta monster gick hädan.
Det var som fan! Jag hinner ju knappt uppdatera förrän det är dags för nästa nuffra i tabellen. Ytterligare en gädda som sprattlat klart med andra ord. Skördetid just nu!
Är dom sista verkligen bekräftade som självmord?
Tänker att folk kan dö av andra orsaker oxå.
Den där chefen som lyckades bli reggade som avliden samma dag han skulle fyllt år kan nog ha fått en stressutlöst hjärtinfarkt.
Uthängd på dumpen 26 bast. Han lär ha varit utstött.
Skämmas inför familjen, på jobbet.. fyfan alltså.
Sen folk som förföljer med kontakt via sociala media, brev, telefon osv... Lär ju förstöra en ung person lätt.
Måste endå vara något djupare sedan innan som får gäddorna att ta livet av sig kan man tycka..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!