2024-07-31, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
https://www.tiktok.com/@diego.armand...UJ7zl3L9d&_r=1

Det äcklet borde lagt mer tid på föräldraskap och mindre på att leka influencer.
Tror ärligt talat han begått sexbrott mot Rafaella.
Något sjukt finns i botten av LVU-besluten.

Och vuxna sitter inte och leker pajas på Tiktok om man inte är pervers.
Citera
2024-07-31, 20:50
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Helt rätt. Rimligaste som skrivits i tråden.

Hoppas de dör hela bunten, även deras familjer.

Filmen som sprids, lär ju inte ha gått Polisen/ Utredarna förbi.
Inte heller vem/ vilka som lagt ut dem.
Citera
2024-07-31, 20:51
Medlem
Flashback har trots allt fått en viktig information från de som sett videoklippet. Förnedringsmisshandeln förefaller ha utförts utomhus (gräsunderlag ska synas tydligt i bild). Jag har väldigt svårt att tro att MGM efter det som syns i videoklippet lyft in BO i tågvagnen för att fortsätta där. Jag trodde tills nu att dådet utförts i tågvagnen och att BO därefter kravlat ut alt blivit utkastad/-knuffad (för att småningom upptäckas av förbipasserande poliser på rutinpatrullering).

Förvånad att MGM vågade/valde att göra detta utanför. Med tanke på den större risken att något skulle höras eller synas. Men de verkar å andra sidan fullständigt sakna konsekvenstänk.
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-07-31 kl. 20:54.
Citera
2024-07-31, 20:52
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Har du läst någonstans där detta bekräftas?

I klippet hörs ju MGM2 hota BO att hon ska skära BO i halsen, o att BO ska dö.
Alltså en fullt medveten handling.

Alltså att det är MGM1 som sitter och slår henne.
(Jag trodde det var tvärtom.)
I det andra klippet är det nog tvärt om, MGM1 som filmar.
Citera
2024-07-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Flashback har trots allt fått en viktig information från de som sett videoklippet. Förnedringsmisshandeln förefaller ha utförts utomhus (gräsunderlag ska synas tydligt i bild). Jag har väldigt svårt att tro att MGM efter det som syns i videoklippet lyft in BO i tågvagnen för att fortsätta där. Jag trodde tills nu att dådet utförts i tågvagnen och att BO därefter kravlat ut alt blivit utkastad/-knuffad för att småningom upptäckas av förbipasserande poliser.

Förvånad att MGM vågade/valde att göra detta utanför. Med tanke på den större risken att något skulle höras eller synas. Men de verkar å andra sidan fullständigt sakna konsekvenstänk.

Tjejen i svart tröja är ganska stor så tillsammans kan dom nog lyfta in henne.
Citera
Medlem
schtaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
... Sluta sprida videon. Det är inte vad hon vill att folk ska komma ihåg av henne.....

Alltså, men allvarligt..... Vad är det för fel på folk, är det nåt fel på vattnet?? Man filmar en misshandel man själv gör (bara det) som dessutom leder till att personen dör SEN så lägger man ut filmen på nåt
socialt forum, garanterat TT. Vad är tanken, att få likes?? Ingen tanke på att det avslöjar vem som gör brottet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Såg första här. Fick det andra skickat på Snap, tyvärr utan varning. De skär henne tydligt i det klippet, det är ljusare också.
Det var jag som la ut första här. Letar efter ser andra. Har du det kvar eller kan ordna fram?
Citera
2024-07-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Skulle det visa sig att skadorna också motsvarar det som sägs så är det ju inte mycket att diskutera. Då lär det nog ses som ett planerat mord.

Dock… tjejen som håller i kniven är 13 bast.
Så hon skulle kunna livesänt mordet i 17 vinklar på Facebook och annonserat för det en vecka i förväg.
Hon skulle ändå gå därifrån utan något egentligt straff. Det blir ju inte ens en notering i brottsregistret.

På film som jag sett är det 13 åringen som sitter på BO o matar box mot huvudet medans 15 åringen står brevid o hetsar med kniv o hotar att hon ska skära henne i halsen o hon ska dö.
Citera
Medlem
superfreak94s avatar
VAD HETER GMS FÖRÄLDRAR? Detta måste outas offentligt, så att dessa får del av skammen.

Inte en chans i helvetet att dom inte är ansvariga till deras barn kriminella beteende, säkert är dessa vidriga horungars föräldrar kriminella själva. Det är på tiden att dessa jävla mördande horungars föräldrar får del av skulden, ni ska uppfostra ungarna, inte svenska staten. Inga fler jävla ursäkter om "svåra omständigheter" det funkar inte längre. Smuts
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Jag är en av dem som växte upp så. Misshandlad fysiskt å psykiskt på daglig basis. Straffad med att vara utan mat. Växte upp fattigt. Kunde ändå aldrig förmå mig stjäla trots hunger utan letade burkar istället. Å har heller aldrig mördat eller knivhuggit ngn för det.

Samma här också. Växte upp med våld och missbruk i hemmet men nog fan har jag lärt mig att vara samvetsgrann och göra rätt för mig.
Citera
2024-07-31, 20:56
Medlem
Jag tycker faktiskt polisen bör statuera exempel och brottsutreda andra som haft kunskap om detta utan att göra något.
Tjejen som säger att hon ångrar att hon inte varnade E bär en del skuld. Hon kände till att det skulle ske en attack, men lät det ske.
Hon har ett stort ansvar.
Och jag är helt säker på att hon inte är den enda som fått veta om vad som var i görningen.
Citera
2024-07-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
VAD HETER GMS FÖRÄLDRAR? Detta måste outas offentligt, så att dessa får del av skammen.

Inte en chans i helvetet att dom inte är ansvariga till deras barn kriminella beteende, säkert är dessa vidriga horungars föräldrar kriminella själva. Det är på tiden att dessa jävla mördande horungars föräldrar får del av skulden, ni ska uppfostra ungarna, inte svenska staten. Inga fler jävla ursäkter om "svåra omständigheter" det funkar inte längre. Smuts

Diego Armando Maradona Eliasson heter Rafaellas pappa. Och förmodligen förövare också. Skulle inte ens förvåna mig om han misstänks för att ha undanröjt bevis.
Vad morsan heter vet jag inte.

Melaks föräldrar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in