2024-07-31, 20:41
Medlem
Nu vädjar mamman till den 14-åriga flickan till svenska folket.

– Sluta sprida videon. Det är inte vad hon vill att folk ska komma ihåg av henne. Jag är säker på att hon skulle bli jätteledsen om hon visste, säger mamman till Aftonbladet.

“Det är sjukt”

Hon understryker vidare olämpligheten i att sprida filmklippen, och är i chock över att det hela har dokumenterats.

– Det känns nästan som om man är stolt. Om man filmar och sedan delar den vidare. Då är man ju stolt över vad man har gjort. Det är ju helt sjukt.
Citera
2024-07-31, 20:42
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Åklagare kommer garanterat väcka bevistalan mot henne, men pissungen kan inte få något straff.
De har erkänt handlingen redan. Båda.
Citera
2024-07-31, 20:43
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det finns ingen mer film.
Det är samma hysteriska ryktesspridning som alltid när något läcker ut. Då finns det alltid något värre som någon sett.
Men som aldrig dyker upp.
Det finns minst två. Önskar jag inte sett någon av dem. Sen finns ännu fler bilder....
Citera
2024-07-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Knappast att någon skulle erkänna ett mord, men deras tillvägagångssätt är ju mord. Att binda, hugga, och sen göra sig av med bevis.
De har ju inte gjort något försök till att kalla på hjälp utan de har avslutat det de har påbörjat.
Sant de kommer aldrig erkänna mord
Så unga och så kalla individer visar hur skadade de är och de lär aldrig förändras
Citera
2024-07-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det är redan etablerad fakta att de skickade filmen först i en gruppchatt och sen till vänner.
Snapchat skulle jag gissa på då.
Detta har jag missat. Tack för infot.
Citera
2024-07-31, 20:46
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag skulle nog säga att det här faller in under det som avses under särskilt hänsynslöshet.

Flera försvårande omständigheter; först vilseledandet lockat dit henne, därefter olaga frihetsberövande, förberedelser med knivar och silvertejp, val av plats, två mot en, verbala hot etc som säkerligen framkallat en enorm dödsångest hos bo. Och sen framförallt hur de har filmat och spridit detta, förnedrat bo, klätt av henne och skrattat. Plågat och torterat henne. Kastat bort hennes saker.

Inspelningarna - såsom de har beskrivits här inne - utgör säkert en riktigt bra bevisning avseende den särskilda hänsynslösheten.

Är inte det här ett särskilt hänsynslöst mord så vet jag inte vad som är det. Det är något i hästväg.

Har du läst någonstans där detta bekräftas?

I klippet hörs ju MGM2 hota BO att hon ska skära BO i halsen, o att BO ska dö.
Alltså en fullt medveten handling.

Alltså att det är MGM1 som sitter och slår henne.
(Jag trodde det var tvärtom.)
Citera
2024-07-31, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbondesson
Såg Emilias mamma i Aftonbladet. Tyckte jag kände igen henne. Men då insåg jag att hon bara ser exakt ut som bilderna man får se som förklarar fetalt alkoholsyndrom hos vuxen.

Tycker dock inte det är mammans fel. Speciellt inte om hon själv kämpar med massa problematik.

Ja, det är uppenbart att hon har en del problem och det har väl inte gett hennes dotter de bästa förutsättningarna.
Vilket är otroligt tråkigt.
Men tror ärligt talat hon gjort vad hon kunnat utifrån sina förutsättningar och nog gärna hade viljat göra mer.

Dock: Inget säger att hennes insatser inte hade räckt för att E skulle bli en vettig vuxen. Om det inte var för dessa djuriska sadistiska zigenare som mördade henne över en trivial skitsak.
För att leka tuffa på Tiktok.
Där ligger ansvaret.
Rafaella och Melak bör torteras till döds.
Citera
2024-07-31, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det finns minst två. Önskar jag inte sett någon av dem. Sen finns ännu fler bilder....
Var finns det utlagt?
Citera
2024-07-31, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
För att ev kunna se hur de som utförde dådet såg ut ditt inavlade pucko.

Inavlade pucko? Inget ansikte filmades i videon så lite svårt att se ett ansikte även om kvaliteten blir bättre?
Citera
2024-07-31, 20:50
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Var finns det utlagt?
Såg första här. Fick det andra skickat på Snap, tyvärr utan varning. De skär henne tydligt i det klippet, det är ljusare också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Har du läst någonstans där detta bekräftas?

I klippet hörs ju MGM2 hota BO att hon ska skära BO i halsen, o att BO ska dö.
Alltså en fullt medveten handling.

Alltså att det är MGM1 som sitter och slår henne.
(Jag trodde det var tvärtom.)

Det vet jag faktiskt inte, alldeles oavsett så utövar de ju våldet i samförstånd och i förening.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Jamen, det gör ju inte ( somliga ) här?
Bara intresserade av filmen.
Och inte för att de skulle kunna tillföra något till utredningen,utan för att de bara vill se en dödsmisshandel.
Vidrigt!

Jag antar att det beror på att många är missnöjda och uttråkade i sina liv, vilket får dem att gå väldigt långt för att kunna "känna något" och få sitt dopamin. Att se på dessa grafiska videos chockerar det centrala nervsystemet och får det att producera både adrenalin och dopamin. Det kan jämföras med ett drogberoende. Till slut blir hjärnan så pass desensibiliserad att du söker efter allt mer extrema videos, och tillslut känner du ingenting längre. Man blir helt enkelt empatilös. Därför är det inte så konstigt att så många uppträder som vilddjur i jakten på dessa videos. Detta är anledningen till varför man bör begränsa sitt internetanvändande och istället försöka leva mer i verkligheten.

Tragiskt är vad det är helt enkelt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in