2024-08-03, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miradoux
Ja, men det var möjligen Malak de tog först. Fast att Rafaella är GM1 så betyder det inte att hon greps först. Men pga hennes ålder så fick hon direkttur till något hem.

Enligt Expressen idag så greps R på stationen i Landskrona på morgonen när hon vinkade av M.
M var inte misstänkt då utan greps ett dygn senare.
Citera
2024-08-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miradoux
Ja, men det var möjligen Malak de tog först. Fast att Rafaella är GM1 så betyder det inte att hon greps först. Men pga hennes ålder så fick hon direkttur till något hem.
Det har stått i tidningen att de grep R först
Citera
2024-08-03, 16:14
Medlem
Jag har sett videon och man hör att det är riktiga förorts ungar som gör detta. Dom har silvertejpat hennes mun och ben, och ber den som håller fast henne att "boxa" henne och med riktig blatte röst " jag svär på allt jag hugger dig i halsen, jag klipper av din tunga"

Jag säger bara en sak: SKICKA HEM ALLA OTACKSAMMA UTOM-EUROPEISKA ÄCKLIGA DJUR SOM INTE KAN BETE SIG.

Vi behöver inte sånna här vidriga kretiner i detta land. Hatar du det här landet och dess folk så mycket så stick hem, vafan gör ni här?

Tycker så jävla synd om henne och hennes mamma, hoppas hennes mamma får ett stort jävla skadestånd och att folk samlar in pengar åt henne så att hon aldrig behöver jobba mer
Citera
2024-08-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
jag försöker inte försköna något utan spekulerar om de verkligen hade planerat på ett sådant vis och sedan genomfört det på det viset de gjorde. Tror de hade skött det snyggare om de faktiskt planerade att mörda henne.

Vi pratar inte om hjärntrusten direkt… du har för höga tankar om dessa odjur om du tror att de hade är kapabla att planera ett ”snyggt mord”. Det är som att förutsätta att en hyena är kapabel att planera ett ”snyggt dödande” av sitt byte.
Citera
2024-08-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Jag har sett videon och man hör att det är riktiga förorts ungar som gör detta. Dom har silvertejpat hennes mun och ben, och ber den som håller fast henne att "boxa" henne och med riktig blatte röst " jag svär på allt jag hugger dig i halsen, jag klipper av din tunga"

Jag säger bara en sak: SKICKA HEM ALLA OTACKSAMMA UTOM-EUROPEISKA ÄCKLIGA DJUR SOM INTE KAN BETE SIG.

Vi behöver inte sånna här vidriga kretiner i detta land. Hatar du det här landet och dess folk så mycket så stick hem, vafan gör ni här?

Tycker så jävla synd om henne och hennes mamma, hoppas hennes mamma får ett stort jävla skadestånd och att folk samlar in pengar åt henne så att hon aldrig behöver jobba mer

Håller med! Vi borde kanske starta en sådan insamling till mamman!
Citera
2024-08-03, 16:22
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Jag har inte insinuerat att det var en örfil som var planerad, utan ett väldigt grovt brott, dock inte mord.

Anser dock att i det ögonblicket de hugger henne i halsen så handlar det om mord, jag försöker inte försköna något utan spekulerar om de verkligen hade planerat på ett sådant vis och sedan genomfört det på det viset de gjorde. Tror de hade skött det snyggare om de faktiskt planerade att mörda henne.

Det var M*y* från gruppchatten som insinuerade det i hennes TT's

Vill lägga "ålderskortet" på den meningen.

En "vuxen" hade troligen kunnat sköta det snyggare" men en 13 och 15-åring hjärnor tror jag inte har den förmågan.
Speciellt inte dessa två med sina bakgrunder.

Jag tror om det skulle göras IQ/AQ tester på dem så hade det troligen framgått att de slår lågt på det första och högt på det andra.
Citera
2024-08-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAH
Håller med! Vi borde kanske starta en sådan insamling till mamman!

Enig. Jag tycker egentligen det borde vara standard när folk begår brott i Sverige men man har annan anknytning. Utvisa dem och lämna över utredningen till den regimen, sen får de göra vad de vill. Inte vårt problem mer. Att skicka någon till Iran på livstid är ett mycket hårdare straff än att sitta av ett straff i Sverige.
Citera
2024-08-03, 16:27
Medlem
i.doserings avatar
Ber om ursäkt för en korkad fråga, vad betyder TT?

Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Det var M*y* från gruppchatten som insinuerade det i hennes TT's

Vill lägga "ålderskortet" på den meningen.

En "vuxen" hade troligen kunnat sköta det snyggare" men en 13 och 15-åring hjärnor tror jag inte har den förmågan.
Speciellt inte dessa två med sina bakgrunder.

Jag tror om det skulle göras IQ/AQ tester på dem så hade det troligen framgått att de slår lågt på det första och högt på det andra.
Citera
2024-08-03, 16:29
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.dosering

TikTok, tror en gamling som jag .
Citera
Medlem
Deras planer och huruvida dom har planerat eller inte.
Nu vet inte jag hur det påverkar men dom har inhalerat lustgas om nu detta kan ha nån inverkan i det hela.

Men jag vidhåller att har tanken bara varit att misshandla och förnedra så har dom lagt ner en jäkla möda på att maskera och att minska möjligheten att lämna några avtryck efter sig.
Bortsett från film och mess.
Men vill man ha cred för det man gjort så är ju film gångbart.
Citera
Medlem
Citat:
Tick tock, time is running out.
Nä, men TikTok som alla ungdomar hänger på.
Citera
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:

TicTok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in