2024-07-31, 14:37
Medlem
HLundborgs avatar
Bedrövligt, tänker inte titta på skiten, finns det någon sammanfattning av vad som utspelar sig i videon?
Citera
2024-07-31, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jo tack, jag har sett filmen Ang_rita.

Der tvivlar jag inte på. Di skrev att hon skriker lite. Jag tycker att hon skriker rätt bra. Gråtskriker.
Senast redigerad av Ang_rita 2024-07-31 kl. 14:45.
Citera
2024-07-31, 14:38
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pid
De skyldiga ska ju självklart hängas, medan deras föräldrar tvingas titta på. Kommer ju tyvärr inte hända. Någon driftig person får väl slå ihjäl dem när de släpps.

Förr visste man hur de skulle tas;
”Efter tidens sed afrättades de gripna bofvarne den 8 påföljande Mars med den rysligaste tortyr. De upphängdes först en stund i rök, sedan uppskuros deras magar och inelfvorna fästades vid en påle, kring hvilken de så länge jagades, att dessa utrycktes, hvarefter de olycklige blefvo knipna med glödande tänger och omsider kastade på ett brinnande bål. Detta skedde på en kulle å Branehögs ägor, hvilken ännu i dag bär namnet Stegelberget.”
Citera
2024-07-31, 14:39
Bannlyst
Det är ju exakt samma scenario / tillvägagångsätt som när denna flicka tillsammans med två kompisar utförde en grov misshandel på samma ställe i Landskrona :

https://www.krimfup.se/search/mikaela-sofie-jensen

Finns en tråd om fallet på flashback har svårt att hitta den. Det sägs att dessa två misshandel ska ha kopplingar men osäker på hur.

Iaf denna person är 16 år och redan dömd / förekommande i FUP för grov misshandel. Bra merit

Det är en epidemi av våld i Landskrona bland unga. Föräldrar bör ha stenkoll på med vem sitt barn umgås med
Citera
Medlem
Tuors avatar
Är de misstänkta tjejerna båda hudfärgshandikappade?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linjesex
Såg videon precis.
Kan ju säga såhär, hade det varit mitt barn så hade de som är bakom kameran mördats. Detta helt oavsett om min flick dog eller ej.

Det gäller samtliga er som får för er något likadant. Tänk på att ni kommer möta samma öde.

Vart har du sett dom?
Citera
2024-07-31, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Håller med. Jag såg några sekunder av filmen och ångrar mig. Det är inte värt det. Filmen är av låg kvalitet och du hör hjärtskärande ljud av dödsångest. Inget mer…

Tror inte det finns någon film att se. Länkar som inte fungerar. 2 bilder har jag sett där hon är tejpad över munnen med kniven mot strupen. Båda bilderna var av dålig kvalité! Och du fyller på med att du hör hjärtskärande ljud av dödsångest!

Räcker så för att förstå det vidriga i denna fasansfulla historia.

Flickorna och alla som varit med i detta kommer så småningom få sitt straff! De kommer att vara förföljda av maran i resten av sina liv!

Vila i frid snälla och söta prinsessan Emilia ❤️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Bedrövligt, tänker inte titta på skiten, finns det någon sammanfattning av vad som utspelar sig i videon?

Post 4708. Det hade du sett om du orkat skrolla lite, bara lite.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soilzey
Jag har lyckats få ihop 3 filmer, en som är 40 sek en 27 och en som är 21.. fyfan den sista vill man inte ens visa, tycker synd om henne och hoppas hon är på en bättre plats nu.
Kan du skicka de andra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soilzey
Jag har lyckats få ihop 3 filmer, en som är 40 sek en 27 och en som är 21.. fyfan den sista vill man inte ens visa, tycker synd om henne och hoppas hon är på en bättre plats nu.

Vad är det man ser på den sista? Såg den där hon var fasttejpad, Fyfan vad hemskt.
Citera
2024-07-31, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Tror inte det finns någon film att se. Länkar som inte fungerar. 2 bilder har jag sett där hon är tejpad över munnen med kniven mot strupen. Båda bilderna var av dålig kvalité! Och du fyller på med att du hör hjärtskärande ljud av dödsångest!

Räcker så för att förstå det vidriga i denna fasansfulla historia.

Flickorna och alla som varit med i detta kommer så småningom få sitt straff! De kommer att vara förföljda av maran i resten av sina liv!

Vila i frid snälla och söta prinsessan Emilia ❤️
https://www.transfernow.net/dl/20240731HLrg4fBr
Citera
2024-07-31, 14:41
Medlem
Turbaas avatar
I videon ligger hon ner med tejpade händer och fötter.
En svart klädd och maskerad sätter sig på henne och ger några slag mot huvudet.

En kvinna som filmar håller i en kniv och hotar henne.

Inget mer dramatiskt en så på filmen.

Någon som vet om hur exakt hon dog?

1 kniv hugg eller flera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in