2024-08-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Säg inte det. Alla har inte medelsvenskens värderingar. Somalier som grupp sysslar väl dessutom med barnäktenskap så att hans "brorsor" eller kusiner skulle ta avstånd från honom för att han chattat med en 14-årig "svensk hora" tror jag inte att vi ska ta för givet. Det kan nog bli totalt tvärtom, att Dumpen anses ha kränkt familjens heder och så vidare. Kul att sluta sina dagar skjuten av en påtänd 14-åring som hämnd för att man hängde ut kusinen Mohammed.

Risken är större någon svensk självmordsbenägen gubbe som förlorat hela sitt sociala liv söker hämnd.
Citera
2024-08-01, 09:49
Medlem
StigEngstroms avatar
457
"Bor i Spånga".
Ja jo stockholmare vet vad det innebär, säg som det är istället.
Citera
2024-08-01, 09:57
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindruvor
Jobbar på Freinetskolan Hugin i Norrtälje.. Skola för småbarn...

Vet du vem det är?

EDIT:
Hittade honom.
Senast redigerad av Ubskyld 2024-08-01 kl. 10:06.
Citera
2024-08-01, 10:24
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindruvor
Jobbar på Freinetskolan Hugin i Norrtälje.. Skola för småbarn...
Inte nog med det, han har också high water-byxor och ett mobilfodral som man fäller över som också kan hålla kreditkorten. Jag vet ju att det är fler här i tråden som har ju den kombon och undrar varför dom inte träder fram? Jag vill ju bara veta var jag har folk.

Förtydligande: Långa kortbyxor som slutar en bit under knäna.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-08-01 kl. 11:10.
Citera
2024-08-01, 10:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
457
"Bor i Spånga".
Ja jo stockholmare vet vad det innebär, säg som det är istället.
Japp, det betyder att han bor i villa med dubbelgarage i Flysta!
Citera
2024-08-01, 10:44
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Vet du vem det är?

EDIT:
Hittade honom.
Om det är rätt person jag hittat så stämmer namnet han uppger att barnet ska kalla honom på hotellet. Han skriver i chatten att barnet ska kalla honom Fredrik.

Dock tveksamt om han verkligen befinner sig på skolan om dagarna även om han jobbar där. Han har ett tiotal bolagsengagemang och står som skolans ekonom.

För att hitta namnet, gå in på Freinetskolan Hugins hemsida och klicka på Huvudman i menyn så kommer ett intressant namn upp.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-01 kl. 10:49.
Citera
2024-08-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han har dock missat i ett avseende, där är inte med ETT bajs på bilden.

Det förekommer ju nånting brunt och avlångt på bilden åtminstone.
Citera
2024-08-01, 10:47
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tvivlar för det första starkt på att somalier som grupp, till och med somaliska "brorsor", stöder gäddans aggressiva sexchattande med minderåriga.

Här tror jag att du har helt fel.
Våldtäkt och sex med minderåriga ses som fullt normalt i den somaliska kulturen. Våldtäkt används gärna som "vapen" för att skada och skrämma, och deras religion säger dem att det är rätt och tillrådligt att skada människor som inte delar deras trosuppfattning. Andra somalier och även andra muslimer kommer troligtvis inte att anse att detta aset gjort något fel, kanske snarare tvärtom.
Citera
2024-08-01, 10:48
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Om det är rätt person jag hittat så stämmer namnet han uppger att barnet ska kalla honom på hotellet. Han skriver i chatten att barnet ska kalla honom Fredrik.

Dock tveksamt om han verkligen befinner sig på skolan om dagarna även om han jobbar där. Han har ett tiotal bolagsengagemang och står som skolans ekonom.

Det stämmer.

Han sa upp sig efter konfrontationen enligt https://alltomnorrtalje.se/skolperso...dKpWyahgfptbLw
Citera
2024-08-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Inte nog med det, han har också high water-byxor och ett mobilfodral som man fäller över som också kan hålla kreditkorten. Jag vet ju att det är fler här i tråden som har ju den kombon och undrar varför dom inte träder fram? Jag vill ju bara veta var jag har folk.

Vad är high water-byxor? Testade googla men får bara upp damkläder.
Citera
2024-08-01, 12:16
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det är kortbyxor som slutar precis under knäna som många verkar tycka är trevligt att ha på sig. #456 hade såna när han konfronterades. Vad jag vet så är det olagligt.

Man säger väl ändå "piratbyxor" på svenska?
Citera
2024-08-01, 12:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Det stämmer.

Han sa upp sig efter konfrontationen enligt https://alltomnorrtalje.se/skolperso...dKpWyahgfptbLw

Lämplig annons mitt i artikeln (åtminstone när jag klickade in): "Välkommen att kontakta oss, Väddö Begravningsbyrå". Det kan gäddan nog ha nytta av om några veckor, iaf om han först hittar till Väddö Rephandel och Väddö Motorvägsöverfart i rätt ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in