2024-08-01, 21:09
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamigfaan
Ja, helt rätt (måste vara det enda rätta jag någonsin sett dig skriva i trådarna här på FB, då du ALLTID försvarar föräldrar till mördade barn hur fel det än är) - om alla vore som jag skulle det definitivt hända mycket färre saker med unga människor, för då skulle inga unga människor ränna vind för våg och vara ute hela nätterna utan att föräldrarna har en aning/bryr sig om vad de gör och vilka de är med. Helt sjukt hur många i denna tråd som tycker det är helt OK att låta barn ränna ute om nätterna. Så det är synd att dagens föräldrar spårat ur så fullkomligt…

Och du kan inte VETA hur det varit om hon haft ”hitta” på tfn… Du TROR att det hade varit kört oavsett men det finns inget dom säger att det är som DU tror… Du tror mycket när dagen är lång du….
Jo, det kan jag.
Citera
2024-08-01, 21:09
Medlem
Jag klarar inte av att gå igenom hela den här tråden. Kan någon eldsjäl förklara detta med den här omtalade Gruppchatten? Vem har varit med i den, vad har skrivits i den? Är det därifrån videon spridits? Och den här m*y nånting, vem är hon och vad är det hon lagt på tt?
Citera
2024-08-01, 21:10
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamigfaan
Ja, det vet jag… Har tanken slagit dig att du ofta skriver först och hoppar på folk och SEDAN kollar fakta😅??

Slutsvarat på dina kommentarer - det går inte diskutera med folk som ser på saker som du gör - bara ena sidan utan att ens vilja se bakgrunden till händelser…
Det är inte JAG som hoppar på folk - det är DU som sprider hat mot brottsoffer.
Citera
2024-08-01, 21:14
Medlem
Tänkte på dessa jävla SIS hem, knappast inte den bästa personalen där heller, om ja minns rätt va det inte en SIS anställd som mördade sin fru härom året, så det är blivande mördare både bland intagna och personal på dessa institutioner, pinsamt
Citera
2024-08-01, 21:16
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Troligtvis inte, men vill man skrämma någon så rispar man med kniven.
Vill man skada/ha ihjäl någon så hugger man.

Att någon tonåring sen säger i en video att de har träffat pulsådern det är nog bara bull, hur skulle hon veta det?
Hur skulle personerna kunna veta va de har träffat med kniven?
De har troligtvis huggit i benet och tjejen har förblött.

Kanske var det "barnkalas" och så boxa de henne.. till att veta sin plats på jorden -- inte alls.
De har ju familjesjukdomar... hur många barn tror ni tjejerna kommer få ?
Klipp smurfen av tjejerna och låt de springa fria på betesmarken de är ju så tusensköna.
Sannolikheten är ju att de faktiskt sprider sin sjukdom vidare.
Citera
2024-08-01, 21:17
Medlem
vonDys avatar
[quote=Humleburk|89058477]Troligtvis inte, men vill man skrämma någon så rispar man med kniven.
Vill man skada/ha ihjäl någon så hugger man.

Att någon tonåring sen säger i en video att de har träffat pulsådern det är nog bara bull, hur skulle hon veta det?
Hur skulle personerna kunna veta va de har träffat med kniven?
De har troligtvis huggit i benet och tjejen har förblött.[/QUOT

Stora Pulsådern ( Aorta ) går även i benet.
Tror ej att de förstod det.
Och kanske ej Ni ej heller här, som spekulerar?

Om Emilia blivit huggen i benet, så kan det har varit dödsorsak.
Citera
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Ja, frågan är om de kommer dömas för dråp eller mord? Jag gissar på det förstnämnda, eftersom försvaret sannolikt kommer hävda att knivhuggen i låret inte var ämnat att få dödlig utgång, utan bara att skrämma? Ska bli intressant att följa framtida rättegång och utredning. Jag får lite Tove-vibbar av detta fall. Typ att djävulen flugit i dessa unga tjejer (precis som i Tove-fallet). Fast detta fall känns makabrare, mer utstuderat? Det mest bisarra i Tove-fallet var ju (enligt mig) att man släpade ut den döde i skogen, och försökte elda upp kroppen, två ggr dessutom.

Det båda fallen har gemensamt är att dåden motiveras av en psykopat, som ser till att det händer. Johanna är inte frisk i huvudet iallafall, någon sorts personlighetsstörning har hon.
likadant i det här fallet. M och Johanna har säkert samma åkomma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Jag tänker mer på den sekretessbelagda personen. Hennes far diskuteras mest.

Hur och vida det är hennes far som är misstänkt för skyddande av brottsling vet vi inte, det är spekulationer som kom från en källa som sen drog tillbaka det. Men hennes far är ändå av intressant karaktär. Han har domar mot sig där han har misshandlat sin dotter, hotat folk och ägnat sig åt bedrägerier. Det ger en inblick i vad för förhållanden gärningsmannen har vuxit upp under.
Citera
2024-08-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
"Dom". En är det sekretess på. Bevisad endast av Tictoc och Flashback. Kunde vara fel namn.

RAFAELL* ELIASSON och *ELAK MOHAMMED

Ingen som helst tvekan om att det är rätt personer... Bara anhöriga som kör damage control skulle påstå nåt annat
Citera
2024-08-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Som det alltså ser ut nu så blir åtalet dråp, alternativt grov misshandel och grovt vållande till annans död.

Helt galet om så blir fallet. Sverige måste styrka sina lagar, idiot*r som dessa ska inte få låga straff utan behöver sättas bakom lås och bom under en lång tid och få rättspsykiatrisk vård. Något står ju riktigt fel i skallen på dom.
Citera
2024-08-01, 21:23
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
RAFAELL* ELIASSON och *ELAK MOHAMMED

Ingen som helst tvekan om att det är rätt personer... Bara anhöriga som kör damage control skulle påstå nåt annat
Finns det verkligen Anhöriga till dessa avarter till otäcka djur ?
Låt säga att någon av de här MGM gick bort.. hade någon verkligen helhjärtat frågat efter MGM ?
Hur länge hade någon verkligen undrat.. vad hände MGMen ?
Citera
2024-08-01, 21:23
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det båda fallen har gemensamt är att dåden motiveras av en psykopat, som ser till att det händer. Johanna är inte frisk i huvudet iallafall, någon sorts personlighetsstörning har hon.
likadant i det här fallet. M och Johanna har säkert samma åkomma.

Jag håller med. GM i båda fallen verkar vara oerhört lättkränkta, och någon mån haft en fix idé kring offren, som utlöst mörkret. Det långa filmklippet som florerar i tråden är oerhört läskig, och visar (i mitt tycke) på en allvarlig störning hos GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in