Citat:
Men SLUTA att sprida SKIT om BOs mamma i tråden nu, och det är helt uppenbart att du INTE VET ETT SKIT om någonting!!
Socialtjänstens alla (idiotiska) s.k. PLACERINGSBESLUT råder inga bioföräldrar för, och inte heller på!! Det är SOCIALTJÄNSTEN som flyttar runt ungarna, trots att de VET att det är MYCKET SKADLIGT!!
Och i just BOs mammas fall, så verkar det som att soc har satt ett järngrepp på henne, och pga hennes egna uppväxtshistoria fick hon aldrig en riktig chans till att vara mamma!!!!!
Och tyvärr har biomamman i detta fall haft en stor tilltro till socialtjänsten, hon har varit alldeles för snäll.....jag hoppas verkligen att hon får ett STORT SKADESTÅND, både från soc/kommunen och MGMs!!!!
Citat:
Ja, verkligen. Att hon får gå ute i samhället egentligen......Man börjar tycka lite synd om REs pappa faktiskt.....han har haft väldigt mycket på sin tallrik väldigt länge.
Citat:
Det hade jag missat faktiskt.
Hon verkar desperat efter en relation.
Verkar som hon tjatade/skrev på sitt ex FB i minst ett år. Även någonstans där det stod på ex'ets hemsida för flera år sedan (2019 tror jag det var) att han gift sig- där hade mamman kommenterat för ett år sedan vem det var han gift sig med... Friskt beteende 🙄
Hon verkar desperat efter en relation.
Verkar som hon tjatade/skrev på sitt ex FB i minst ett år. Även någonstans där det stod på ex'ets hemsida för flera år sedan (2019 tror jag det var) att han gift sig- där hade mamman kommenterat för ett år sedan vem det var han gift sig med... Friskt beteende 🙄
Alltså, du måste sluta med att blanda ihop personer här.......vara mer försiktig när du läser och skriver här.
Det är Melaks styvpappa som varit i ett våldtäktsmål mot Melaks mamma!!