Citat:
Ursprungligen postat av
Jagvetintevad123
Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre
Okej men Rs mamma har kommenterat saker på hennes pappas sida på facebook och Ms pappa har försökt våldta hennes mamma. Det gick inte att citera de tidigare inläggen jag hade citerat då, för vid den nya citeringen försvann "originalciteringen". Alla länkar till det jag hänvisar finns några sidor bak i tråden alt om ni vill kolla på tidigare kommentarer av mig i den här tråden via min profil.
Nu ger jag mig nog för den här gången
![Tongue](https://static.flashback.org/img/smilies2/tongue.gif)
Som jag precis skrev till Marie-Antoinette:
Du har delvis rätt.
Det var R's mamma som gått lite psycho över sitt ex (som hon har till dotter med som heter G - ca 4-5 år gammal)
Hennes ex jag syftade på är inte R's pappa utan Iss*m K*rb*j* på Faceb vilket jag skrev i inlägget där jag även länkade hennes lash-outs på ex'et.
*- a
R's mamma kallade sig Silvi* K*rb*j* (*- a) tidigare på Faceb - men ändrat det till
S*sso S*sso nyligen för att inte troligen bli funnen, och hon bytte även profilbild till en siluett av ett par som kramas i ett hjärta med blå bakgrund. (Kanske en referens till henne och ex'et som verkar ha gått vidare?).
*- u
Hon är (var) skriven i Landskrona som Silvi* P*vlov 43 år när jag kollade för någon dag sedan.
* - a
Men idag ändrat det på R*tsit till
M*ri* Di*n* J*smin* P*vlov
* -a