2024-08-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Bara en fundering...

Är det kanske inte dags att ta reda på info om förövarna och deras familjer istället?

Känns som 200+ sidor har det lagts fokus på E och hennes mamma.

MGM2 s mamma verkar ha lite grava problem, se t.ex hur hon skriver till sitt ex på hans FB t.ex:

https://www.facebook.com/photo?fbid=...50270181785486

Och sen vet vi att mamma Silvi*a s pappa blev mördad 2008. Vad jag förstått så var han en ökänd kriminell i staden han mördades i.

Hennes ex Iss*m kan man ju undra vad han sysslar med (kriminell?)

Och när blev MGM2s pappa involverad i hennes liv igen då det verkar som han tagit hem henne från SIS hemmet hon satt på med de andra...
Vad vet man om pappan?

MGM2 verkar ju haft en trasig och oskyddad uppväxt, precis som MGM1 - inte för att det på något sätt rättfärdigar deras vidriga handlingar, men ja, man ser ju ett mönster om inget annat...

Okej jag tar tillbaka allt jag har sagt, det är MGM2s föräldrar som både kommentarerna på facebook och våltäktsförsöket handlar om.

Jag ska sluta kommentera nu för jag förvirrar bara mig själv och alla andra. Förhoppningsvis har jag rett ut det jag ställde till med i alla fall
Citera
2024-08-02, 15:44
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Tack för att du klargjorde det.
Och du har helt rätt, det är och varit många turer om allas föräldrar, och sen i tillägg alla spekulationer och "fakta som inte är fakta utan hörsägen" osv.

Inget att be om ursäkt för, men jag uppskattar att du skrev.

Edit: Och jag vill också passa på att be om ursäkt till Marie- Antionette för min kommentar till den personen.

Tack, ingen fara .

Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetintevad123
Jag kan absolut ha missat något men vad jag såg svarade MagicaDHex på mitt meddelande, där jag (delvis felaktigt insåg jag nu) sa att MGM1s mamma hade kommenterat på pappans facebook (de länkarna finns men jag vet inte var, det var jobbigt nog att gräva fram domen och den gick typ att söka sig fram till) saker i stil med "jag älskar dig, vem hon du umgås med, kom hem till mig det är mig du är gift med" och liknande på hans profilbilder. Detta stämmer mig veterligen. Men det som jag påstod felaktigt var att misstänka våldtäkten även gällde MGM1s föräldrar när det egentligen gällde MGM2s föräldrar

Jaa det blir förvirrande, man borde använda MGMs initialer eller förnamn i denna tråd.

Men man vill undvika trådsanningar då det är väldigt rörigt av sig själv, typ.

Men ingen fara .
Citera
2024-08-02, 15:46
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Okej jag tar tillbaka allt jag har sagt, det är MGM2s föräldrar som både kommentarerna på facebook och våltäktsförsöket handlar om.

Jag ska sluta kommentera nu för jag förvirrar bara mig själv och alla andra. Förhoppningsvis har jag rett ut det jag ställde till med i alla fall

Menar du de länkarna som jag länkade till FaceB?
De är MGM1's mamma.
(Alltså R*f*ell*s mamma).

* - a

Edit: Mamman skriver inte till R's pappa utan till sitt ex Iss*m K*rb*j*.
*-a
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-02 kl. 16:20.
Citera
2024-08-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Du skämtar? Har missat detta helt..
Vet man att det är motivet?
Enligt polisen är motivet en förolämpning där någon ska ha sagt hora
Citera
2024-08-02, 15:50
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Äsch då, många här på Flashback begår misstag, häng inte upp dig på det.

Fortsätt att kommentera, men läs lite mer noga, typ. Dubbelkolla så du fick det rätt, typ.

Det är en rätt rörig tråd/fall med många grenar......

Väl mött .
Citera
2024-08-02, 15:54
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
De har inte dödat henne för det eftersom det är deras normala språkbruk. De har givetvis kallat andra tjejer för det och de killar de legat med vet om att de varit med dem (och alla andra omkring dem generellt).

De dödade henne av narcissistiskt raseri för att själva få social status.

Det är värre för dem att de rätta motiven syns, att folk vet att deras motiv var att offret var en konkurrens. De kan ljuga vidare och hävda sig när vuxenvärlden går på att det var för [IBoffrer sa si eller så[/i]. Det kallas för victimblaming, blame shifting och skedde under triangulation. De behöver inte vara narcissister men alla förövare tycks agera narcissistiskt.

Säg istället som det är så deras egon får en narcissistisk kollaps. Lyssna inte på lögnerna utan se förövaren istället för vad förövaren påstår om offret.

Man ser samma dravel kring all gängkriminalitet också. Sluta köp deras lögner. Börja snacka om narcissistiskt raseri. Det är den stora gemensamma nämnaren i många fall.

Raseriet kommer av att någon hotar dem. Men exploateri gen av sårbarhet behöver inte vara att någon vet att de legat med någon utan att de kan förkastas. Rafaellas mamma är ett bra bevis på discard. Vi har alltså en ung flicka som skriver till sin mamma ett kärleksmeddelande och får ett narcissistiskt svar. Ok. Ingen normal människa svarar ett barn så, men barnets förövare gör det. Flickorna är fula och fula barn behandlas sämre än de mest smilande, gullungar till ögontjänare men om de behandlades bra skulle de uppleva band till andra människor och en stabil självkänsla.

Det finns fler fula människor eller som de egentligen är, alldagliga och det var egentligen offret också. Det är i jämförelsen som hon var lite bättre och därför ett hot. Hennes uppenbarelse påminde dem om att andra valt bort dem och i framtiden skulle välja bort dem igen. Att de inte dög. Därför var de tvungen att göra henne oduglig och oskadliggöra henne. Hennes ansikte var sötare, hennes kropp formigare och hennes personlighet var kanske också med drag de önskade. Snällhet, självkänsla, styrka, Något som riskerade att hon blev populärare än dem i helhet och inte någon de kontrollerade. Hon var inte fjäskig mot dem. Inte inställsam men framförallt tog hon plats de själca ville ha. Hon var en konkurrent.

Det finns skäl till att det alltid är gruppens mest söta eller begåvade eller populära och så vidare när gruppen plötsligt vänder sig mot någon. Det här är inte "vanlig" skolmobbning utan handlar om de störningar barnen utvecklat. Det är inom den kontroversiella gruppen med kontroversiella ledare. Dvs det är inte populära människor som styr genom populäritet utan genom att bryta mot normer. De stod lågt i rank socialt och det normala är att vi varken sticker ut eller är särskilt populära. Vi ingår bara i massan. Men de här flickorna (och pojkarna när det handlar om killar) vill vara populära och det kan de bara bli bland dem som är sjuka i huvudet och då genom våld, dominans och märkligheter. De kan inte komma i närheten av de verkligen populära personerna eftersom de saknar social kompetens, inte förstår andra människor eftersom de inte kan mentalisera.

När man bryter mot normer är det chocken, inte gilla det som står i fokus. Förhoppningsvis fattar de flesta människor att du aldrig kommer bli populär genom våldtäkter, knivmord, tortyrmord, rån, och så vidare. Men de här människorna gör inte det eftersom deras omgivning är likadana personer som pratar lika illa osv. Det de är ute efter är alltid att ta ner ledaren för att själva bli en kontroversiell ledare. De vill ha ledarpositionen men saknar alla goda element för ledarskap och använder därför våld, hot annat eftersom de inte känner eller har förståndet för att leda på ett bra vis. Innerdt inne hatar allihopa av dem alltid dem som syns lite mer just därför att deras infantila, grandiosa fantasier gör dem till centrum för allas blickar och beundran.

Ren jävla narcissism.

Woaw, så bra skrivet. 👍

Det stämmer även klockrent in på mordet i Vetlanda. 😥

Vilka små ynkliga människor de är, narcissisterna. Gör vad som helst för att slippa inse sanningen om sig själva.
Citera
2024-08-02, 15:56
Medlem
Citat:
Menar du de länkarna som jag länkade till FaceB?
De är MGM1's mamma.
(Alltså R*f*ell*s mamma).

* - a

Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre

Okej men Rs mamma har kommenterat saker på hennes pappas sida på facebook och Ms pappa har försökt våldta hennes mamma. Det gick inte att citera de tidigare inläggen jag hade citerat då, för vid den nya citeringen försvann "originalciteringen". Alla länkar till det jag hänvisar finns några sidor bak i tråden alt om ni vill kolla på tidigare kommentarer av mig i den här tråden via min profil.

Nu ger jag mig nog för den här gången
Citera
2024-08-02, 16:02
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aanegura
Var hittar du klippet?

(FB) Flicka mördad, tre är misstänkta för inblandning i mordet, Landskrona (2024-07-23)
Citera
2024-08-02, 16:06
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Tack, men jag tror Magica refererar till något som Rafaelas (psyk)morsa har skrivit på Rafaelas pappas Facebooksida (men finns inte postat här i tråden) och hursomhelst har ingen postat någon dom om någon försök till våldtäkt/våldtäkt när det gäller Rafaelas pappa.

Men rafaelas mamma verkar ju komplett galen, så sanningshalten i det är ju inte jättehög i mitt tycke.

Du har delvis rätt.

Det var R's mamma som gått lite psycho över sitt ex (som hon har till dotter med som heter G - ca 4-5 år gammal) Hennes ex jag syftade på är inte R's pappa utan Iss*m K*rb*j* på Faceb vilket jag skrev i inlägget där jag även länkade hennes lash-outs på ex'et.
*- a

R's mamma kallade sig Silvi* K*rb*j* (*- a) tidigare på Faceb - men ändrat det till

S*sso S*sso nyligen för att inte troligen bli funnen, och hon bytte även profilbild till en siluett av ett par som kramas i ett hjärta med blå bakgrund. (Kanske en referens till henne och ex'et som verkar ha gått vidare?).
*- u

Hon är (var) skriven i Landskrona som Silvi* P*vlov 43 år när jag kollade för någon dag sedan.
* - a
Men idag ändrat det på R*tsit till
M*ri* Di*n* J*smin* P*vlov
* -a
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-02 kl. 16:18.
Citera
2024-08-02, 16:15
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre

Okej men Rs mamma har kommenterat saker på hennes pappas sida på facebook och Ms pappa har försökt våldta hennes mamma. Det gick inte att citera de tidigare inläggen jag hade citerat då, för vid den nya citeringen försvann "originalciteringen". Alla länkar till det jag hänvisar finns några sidor bak i tråden alt om ni vill kolla på tidigare kommentarer av mig i den här tråden via min profil.

Nu ger jag mig nog för den här gången

Som jag precis skrev till Marie-Antoinette:

Du har delvis rätt.

Det var R's mamma som gått lite psycho över sitt ex (som hon har till dotter med som heter G - ca 4-5 år gammal) Hennes ex jag syftade på är inte R's pappa utan Iss*m K*rb*j* på Faceb vilket jag skrev i inlägget där jag även länkade hennes lash-outs på ex'et.
*- a

R's mamma kallade sig Silvi* K*rb*j* (*- a) tidigare på Faceb - men ändrat det till

S*sso S*sso nyligen för att inte troligen bli funnen, och hon bytte även profilbild till en siluett av ett par som kramas i ett hjärta med blå bakgrund. (Kanske en referens till henne och ex'et som verkar ha gått vidare?).
*- u

Hon är (var) skriven i Landskrona som Silvi* P*vlov 43 år när jag kollade för någon dag sedan.
* - a
Men idag ändrat det på R*tsit till
M*ri* Di*n* J*smin* P*vlov
* -a
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-02 kl. 16:19.
Citera
2024-08-02, 16:21
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Bara en fundering...

Är det kanske inte dags att ta reda på info om förövarna och deras familjer istället?

Känns som 200+ sidor har det lagts fokus på E och hennes mamma.

MGM2 s mamma verkar ha lite grava problem, se t.ex hur hon skriver till sitt ex på hans FB t.ex:

Och sen vet vi att mamma Silvi*a s pappa blev mördad 2008. Vad jag förstått så var han en ökänd kriminell i staden han mördades i.

Hennes ex Iss*m kan man ju undra vad han sysslar med (kriminell?)

Och när blev MGM2s pappa involverad i hennes liv igen då det verkar som han tagit hem henne från SIS hemmet hon satt på med de andra...
Vad vet man om pappan?

MGM2 verkar ju haft en trasig och oskyddad uppväxt, precis som MGM1 - inte för att det på något sätt rättfärdigar deras vidriga handlingar, men ja, man ser ju ett mönster om inget annat...

Oj! Hur kan man förnedra sig själv och krusa för en karl som har lämnat en, så mycket? Och offentligt. Och varför tar han inte bort hennes kommentarer? Värsta stalkningen. Varför vill hon ha tillbaka honom? År efter år.
Citera
2024-08-02, 16:30
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Man kan ge sina barn kärlek utan att nödvändigtvis täcka alla sina barns behov på ett tillfredsställande sätt. De vittnar ju tydligt om hur de andra placerade barnen knappast fick besök av sina föräldrar jämfört med E som fick frekventa besök av sin mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Kärleksbetygelserna manifisteras i besök på det 17:nde institutionen/hvb hemmet som E var inskriven/boende på för att skydda henne från mammans bristande omsorg i hemmet.

Kärlek = att inte bryta helt med sin dotter. Gränslöst sorgligt om Em*ilias 14 år i livet 😪
Citat:
Men SLUTA att sprida SKIT om BOs mamma i tråden nu, och det är helt uppenbart att du INTE VET ETT SKIT om någonting!!

Socialtjänstens alla (idiotiska) s.k. PLACERINGSBESLUT råder inga bioföräldrar för, och inte heller på!! Det är SOCIALTJÄNSTEN som flyttar runt ungarna, trots att de VET att det är MYCKET SKADLIGT!!

Och i just BOs mammas fall, så verkar det som att soc har satt ett järngrepp på henne, och pga hennes egna uppväxtshistoria fick hon aldrig en riktig chans till att vara mamma!!!!!

Och tyvärr har biomamman i detta fall haft en stor tilltro till socialtjänsten, hon har varit alldeles för snäll.....jag hoppas verkligen att hon får ett STORT SKADESTÅND, både från soc/kommunen och MGMs!!!!
Skit är sanningen och förnämligt är att skylla på stora stygga soc för att slippa inse den.
Måhända har ditt tidigare inlägg med det att göra?
Citat:
Min dotter dog av heroinmissbruk, så jag vet en del......
Men hur vet du att REs pappa missbrukar??
Senast redigerad av Taggad 2024-08-02 kl. 16:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in