Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-20, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
En riktig man frågar inte vad som är manligt. En riktig man försöker skaffa vapen olagligt innan han försöker skaffa lagligt. Männen i delar av arabvärlden och Latinamerika och givetvis i stora delar av USA ser vapenlicenser som en riktig töntstämpel.
Manliga nöjen. Annars får jag svar som gå och baka eller något skit.

Sedan jag vill kunna använda den här lagliga pistolen på en skjutbana gå med i en skytteklubb jag har det intresset och vi bor i Sverige så licens är det som gäller för att få panga. Ska jag riskera fyra år på kåken för att införskaffa en rostig ibland klickande zastava från någon somalier som har använts i gängkrig seriöst?

Jag ser amerikaner som smutsfolk likaså araber likaså sydamerikas araber. Kan inte bry mig mindre libertarian.
Citera
2024-07-20, 02:11
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Manliga nöjen. Annars får jag svar som gå och baka eller något skit.

Sedan jag vill kunna använda den här lagliga pistolen på en skjutbana gå med i en skytteklubb jag har det intresset och vi bor i Sverige så licens är det som gäller för att få panga. Ska jag riskera fyra år på kåken för att införskaffa en rostig ibland klickande zastava från någon somalier som har använts i gängkrig seriöst?

Jag ser amerikaner som smutsfolk likaså araber likaså sydamerikas araber. Kan inte bry mig mindre libertarian.

Jag har ännu inte lyckats fixa själv, men du kan få en ny Glock för 25000. Det svåra är att alls hitta någon som säljer, om man inte har kriminella bekanta. Sedan får man knappast 4 år som tidigare ostraffad. En kille på Orust hade med sin pistol till skolan för ett par år sedan. Den var visserligen laglig, men han hade den för självförsvar, vilket är olagligt. Han fick bara böter och fick behålla pistolen.

En riktig man skriver naturligtvis sina egna lagar också. Jag är ingen övermänniska på något sätt, men det är ju komiskt när paragrafryttare försöker låtsas vara hårdingar.
Citera
2024-07-20, 02:33
Medlem
Citat:
Jag har ännu inte lyckats fixa själv, men du kan få en ny Glock för 25000. Det svåra är att alls hitta någon som säljer, om man inte har kriminella bekanta. Sedan får man knappast 4 år som tidigare ostraffad. En kille på Orust hade med sin pistol till skolan för ett par år sedan. Den var visserligen laglig, men han hade den för självförsvar, vilket är olagligt. Han fick bara böter och fick behålla pistolen.

En riktig man skriver naturligtvis sina egna lagar också. Jag är ingen övermänniska på något sätt, men det är ju komiskt när paragrafryttare försöker låtsas vara hårdingar.
Det är komiskt att autistiska libertarianer inte har kontakt med verkligheten och hur den är beskaffad men blandar sig i. Du har inte koll på att straffen har ändrats heller. Men skicka mig en bild sen i pm på din fina g19 med spetsade patroner kan du filma dig själv också när du provskjuter i skogen G?
Citera
2024-07-20, 02:38
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Det är komiskt att autistiska libertarianer inte har kontakt med verkligheten och hur den är beskaffad men blandar sig i. Du har inte koll på att straffen har ändrats heller. Men skicka mig en bild sen i pm på din fina g19 med spetsade patroner kan du filma dig själv också när du provskjuter i skogen?

Jag skrev att jag har försökt fixa en pistol men inte lyckats, men jag vet åtminstone att det är min naturliga rättighet att äga en. Hade inte en s.k. vän svikit sitt löfte, så hade jag haft en för längesedan.

Jag har järnkoll på att påföljderna har höjts, men jag kan juridik, så jag vet att det är osannolikt att en helt ostraffad person får 4 år bara för själva innehavet. Men själva höjningen är givetvis för att avskräcka Svenssons. De kriminella skiter totalt i om de får 4 år.
Citera
2024-07-20, 06:18
Medlem
Citat:
Jag skrev att jag har försökt fixa en pistol men inte lyckats, men jag vet åtminstone att det är min naturliga rättighet att äga en. Hade inte en s.k. vän svikit sitt löfte, så hade jag haft en för längesedan.

Jag har järnkoll på att påföljderna har höjts, men jag kan juridik, så jag vet att det är osannolikt att en helt ostraffad person får 4 år bara för själva innehavet. Men själva höjningen är givetvis för att avskräcka Svenssons. De kriminella skiter totalt i om de får 4 år.
Om så är fallet varför skriver du detta på ett forum som läses av snuten är du dum i huvudet eller? Du har redan golat dig själv.

En pistol kommer inte göra dig till någon man i alla fall den saken är klar dröm vidare nu om att du är Robert De Niro i Taxi Driver eller nåt.
Citera
2024-07-20, 06:26
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Om så är fallet varför skriver du detta på ett forum som läses av snuten är du dum i huvudet eller? Du har redan golat dig själv.

Om någon har lovat att fixa mig en pistol men inte har gjort det så har ju inget brottsligt hänt. Det är alltså skitsamma att jag skriver det. Det var dessutom flera år sedan.

Citat:
En pistol kommer inte göra dig till någon man i alla fall den saken är klar dröm vidare nu om att du är Robert De Niro i Taxi Driver eller nåt.

Jag hade tänkt ha den till att försvara mig. Jag behöver inte något attribut för att känna mig "manlig".
Citera
2024-08-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Sen kan man ju ta svamp och spela äldre tvspel som är enkla och har roliga färger.

Ladd och skumpa och köpa in ett kik-luder och ha ett gangbang

Det finna ingenting manligt med knark överhuvudtaget. Sånt håller bara svaga pojkmän på med.
Citera
2024-08-03, 20:04
Avstängd
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det finna ingenting manligt med knark överhuvudtaget. Sånt håller bara svaga pojkmän på med.

Knark är ju skitkul
Citera
2024-08-04, 09:35
Medlem
Citat:
Knark är ju skitkul

Du må tycka det men du är ingen man.
Citera
2024-08-04, 09:48
Avstängd
KingHisss avatar
Citat:
Du må tycka det men du är ingen man.

Tror inte måttstock för en man utgörs av nöjen som definieras av subjektiv njutning inte heller av pling och plong på Flashback
Citera
2024-08-04, 09:57
Medlem
Citat:
Tror inte måttstock för en man utgörs av nöjen som definieras av subjektiv njutning inte heller av pling och plong på Flashback

Tro kan du göra i kyrkan. Att knarka är emellertid inte manligt hur du än vrider och vänder på det. Att vara manlig är att vara stoisk och att vara stark i sig själv. Knark och annat som skapar ofokus i hjärnan är själva antitesen till det.
Citera
2024-08-04, 10:12
Avstängd
KingHisss avatar
Citat:
Tro kan du göra i kyrkan. Att knarka är emellertid inte manligt hur du än vrider och vänder på det. Att vara manlig är att vara stoisk och att vara stark i sig själv. Knark och annat som skapar ofokus i hjärnan är själva antitesen till det.

Bla bla bla ännu en incel på Flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in