2024-08-07, 14:30
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaapen
noen som kan gi en recap av hendelsesforløpet og navn på de involverte?

Recap finns på första sidan i tråden med bland annat länkar till dokument osv

Och detta skrev jag för 2 dagar sedan:

Efter mycket "fram och tillbaka" om jag ska dela eller inte så har jag bestämt mig för att göra det.

Detta var information som skrevs till mig förra veckan här inne i tråden, som sedan togs bort.

Dubbelkollade med en mod (för att kunna ta ett beslut om jag skulle dela eller inte) som bekräftat att här inne på FB så är det lite [lagt kort ligger] så länge det är inom FB's regler.

Här är namnen jag fick på 9 stycken som stod i meddelandet från den kvällen/natten förra veckan.

Som "det sägs" är det 8 i chatten så jag funderar på om R.R är MGM3 eller kanske 16-åringen som det florerat tankar om, eller annan släkting till MGM1.. (då en annan släktskapsrelation blev nämnt i meddelandet den kvällen).

Här är en del av meddelandet (citerar namnen exakt som de stod):

M*alek
Raf
Sohei*la
Phi**ipa
Kaj*sa
Sund*
Nel*y
Och nån RR
Ma*a

Detta är vad jag själv utgår från/antar/hittat:

Mel*k- MGM2
Raf - MGM1
Sohei*la - Den som är i_i_004 = SoSo- Sohe*la = *- y ?
Phi**ipa - * - l
K*js* - *- a
Sund*- *- o = Barbie/ sundosalmurai0 på TT ?
Nel*y - *-l
R.R - MGM3/16-åringen eller kanske en annan släkting till MGM1?
Ma*a/Ma*a (Raf skrev hennes namn med Y på TT, andra skriver det med J .. same same..

Hur mycket av detta är sant eller inte, vet jag inte då den som skrev det till mig hade “fått informationen” i andra hand - ursprungligen från M*y* i chattgruppen.

Det är en trådsanning tills annat bekräftats eller dementerats helt enkelt
Citera
2024-08-07, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenwaves
Tror också att det är R som sitter på E med tanke på det lockiga håret. Av det jag sett av M så har hon både längre och rakare hår än vad R har.

Om det är R som sitter på henne vad gör då M. Och vad säger det om händelseförloppet. För oss som inte sett filmen.
Citera
2024-08-07, 14:32
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Nej, du missförstod nog mig. Personen som filmar blir själv filmad. Man ser att hon håller en mobil i handen och ska filma. Poängen är att HON blir filmad av en 3:3 person kanske ?

Ah ok.. måste kolla igen.
Tittade lite med ett halvt öga för jag var orolig över vad som skulle synas.
Citera
2024-08-07, 14:34
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det har diskuterats ingående tidigare i tråden hur hennes utseende och framtoning ändrats drastiskt på bara ett år.
Det kallas puberteten.
Citera
2024-08-07, 14:38
Medlem
Kan någon snäll själ lägga upp dom videos som finns? Kan inte öppna länken från den från första inlägget. Förmodligen då jag är på telefonen. Tack på förhand
Citera
2024-08-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Det kallas puberteten.

Så om du är inlåst ett år med tjejer med olika typer av tunga personlighetsstörningar så gör det inte någon skillnad för hur du utvecklas tror du?
En vuxen person ändras nog, tänk då en naiv flicka. Tror inte puberteten är en förklaring här alls. Hon påminde dessutom om sin mamma på alla tidigare filmer och videor.
Citera
2024-08-07, 14:40
Medlem
Citat:
Nej, du missförstod nog mig. Personen som filmar blir själv filmad. Man ser att hon håller en mobil i handen och ska filma. Poängen är att HON blir filmad av en 3:3 person kanske ?

nah, jag håller inte med. Den som filmar filmar ju sin högra hand som håller kniven ibland. Nu så filmar hon med vänster och tar istället upp en annan mobil med höger hand. Kanske för att kolla klockan (22:34) eller för att kolla något tex chatten.
Citera
2024-08-07, 14:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteknox1337
Kan någon snäll själ lägga upp dom videos som finns? Kan inte öppna länken från den från första inlägget. Förmodligen då jag är på telefonen. Tack på förhand
alla och dom ända videosen är här.
https://gofile.io/d/zpo7W0
Citera
2024-08-07, 14:51
Avstängd
Citat:
fattar inte hur dehär går ihop, hon som filmar håller ju själv i den andra telefonen inte någon annan eller vad menar du?
Citera
2024-08-07, 14:52
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Så om du är inlåst ett år med tjejer med olika typer av tunga personlighetsstörningar så gör det inte någon skillnad för hur du utvecklas tror du?
En vuxen person ändras nog, tänk då en naiv flicka. Tror inte puberteten är en förklaring här alls. Hon påminde dessutom om sin mamma på alla tidigare filmer och videor.
Nu var mitt inlägg lite med glimten i ögat, men identitetssökande och anpassning till omgivningen är en del av pubertetsutvecklingen och sker det på SIS så blir så klart resultatet därefter.
Citera
2024-08-07, 14:55
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
nah, jag håller inte med. Den som filmar filmar ju sin högra hand som håller kniven ibland. Nu så filmar hon med vänster och tar istället upp en annan mobil med höger hand. Kanske för att kolla klockan (22:34) eller för att kolla något tex chatten.

Någon annan som reagerade över hur spräckt den andra mobilen är?
Och att det inte var pw-protected utan att personen bara kunde öppna mobilen?

Bara en fundering, troligen helt utan betydelse.
Citera
2024-08-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
alla och dom ända videosen är här.
https://gofile.io/d/zpo7W0

Tack snälla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto