• 1
  • 2
2024-08-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Köp hem loperamid/dimor och mer magnesium och bara gör det. Dimoren kommer hjälpa så fruktansvärt mycket mot magen och även mot myrkrypet som magnesiumet.

Sen är det bara hålla ut. Jag är själv på 5:e veckan nu utan tramadol och lyrica, åt båda två under 3 års tid och utan loperamiden hade jag aldrig klarat det.
Den innehåller en stark opioid men som inte går igenom hjärnbarken så du blir inte bäng, men det tar bort i princip det mesta av all fysisk at.
Lycka till!
Tack. Dag sex nu ser ljuset. Tar magnesium å b vitamin. Men de måste va bra sorter på magnesium å b vitamin. Jag la kortet på bordet hemma, familj förlät mig å står vid min sida. Tack för ärliga p respektfulla å hårda svar 👊🏻👊🏻👊🏻😎
Citera
2024-08-06, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Då är det bara att hålla ut. Du är snart där.

Jag går in på vecka 7 nu som fri från tramadol o lyrica så vet vilket helvete det är du går igenom 🙃
👊🏻👊🏻👊🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Citera
2024-08-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danneNRK76
Absolut, varit helt clean 6 dar nu, idag såg jag lite av ljuset. Hoppas de fortsätter så. Tack för svar 👊🏻👍🏻

Grymt, starkt jobbat. Tänk på hur många gånger du tänkt 'jag skulle hållt mig nykter och gått och lagt mig istället'.

Däremot så finns det ingen som ångrat att han höll sig nykter istället.

Min behandlare sa att goda ting ständigt automatiskt kommer med nykterhet och även om det låter kliche så är det helt sant. Det har jag fått uppleva.
Citera
2024-08-06, 13:56
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Tack. Dag sex nu ser ljuset. Tar magnesium å b vitamin. Men de måste va bra sorter på magnesium å b vitamin. Jag la kortet på bordet hemma, familj förlät mig å står vid min sida. Tack för ärliga p respektfulla å hårda svar 👊🏻👊🏻👊🏻😎
Jag gjorde detsamma. La fram allt för familjen som förstod och hjälpt till att stötta. Det bästa man kan göra är att vara ärlig.

Du KOMMER känna dig bättre för varje dag nu.

Inatt var första gången på dessa veckor jag verkligen fick sova ut. Nästan 10h sömn, och inte ett enda sug efter ett piller. Snarare sugen på mat hela tiden 🙃
Citera
2024-08-07, 02:44
Medlem
knark-kungens avatar
Kämpa min broder! Låter som du har viljan då fixar du det hära

Grymt imponerande med 12 år, det ska du vara stolt över!
Citera
2024-08-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kämpa min broder! Låter som du har viljan då fixar du det hära

Grymt imponerande med 12 år, det ska du vara stolt över!
Tack. Dag 10 idag, tog ett återfall på 4:de dagen men nu jävlar ska jag lyckas 😎🙏🏻👊🏻
Citera
2024-08-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Grymt, starkt jobbat. Tänk på hur många gånger du tänkt 'jag skulle hållt mig nykter och gått och lagt mig istället'.

Min behandlare sa att goda ting ständigt automatiskt kommer med nykterhet och även om det låter kliche så är det helt sant. Det har jag fått uppleva.
Dag 10 nu , fortfarande helt clean , men de går upp å ner. Går på NA möten å kämpar 👊🏻😎🙏🏻
Citera
2024-08-11, 02:41
Medlem
Citat:

Tja de blir 12 dar nu helt clean. Inte sovit på två dygn, kanske får tag i blåa imorn n så jag får sova, men tar en till natten bara då
Citera
2024-08-11, 03:45
Medlem
Citat:
Tja de blir 12 dar nu helt clean. Inte sovit på två dygn, kanske får tag i blåa imorn n så jag får sova, men tar en till natten bara då

Skärp dig. Tar du blå kommer du tappa hämningarna och stoppa i dig annan skit också, det vet du. Så sitter du där på ruta ett igen.
Gå till läkaren och be om antipsykotiska istället så kan du sova en vecka utan problem.

Eller imovane! Det duger väl. Har du klarat tolv dagar finns det inga skäl att börja med benzo igen. Det kommer kanske bli lite värre innan det blir bättre!
Citera
2024-08-11, 09:59
Medlem
Citat:
Skärp dig. Tar du blå kommer du tappa hämningarna och stoppa i dig annan skit också, det vet du. Så sitter du där på ruta ett igen.
Gå till läkaren och be om antipsykotiska istället så kan du sova en vecka utan problem.

Eller imovane! Det duger väl. Har du klarat tolv dagar finns det inga skäl att börja med benzo igen. Det kommer kanske bli lite värre innan det blir bättre!
Ok tack för tipsen 🙏🏻😎👊🏻
Citera
2024-08-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ok tack för tipsen 🙏🏻😎👊🏻

Dag 19 nu. Fortfarande clean. Fortfarande jobbigt, men inga krypningar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera