Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eko har nog redan inspelningen. Var lugn för det. Den bevisade väl ingenting eftersom anmälningar som gjorts inte gått vidare.

Tror att hans konton i Dubai är ganska säkra. Svenska Staten har svårt att mäta ut sådana.
Citera
2024-08-14, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Linnea ljög för polisen är väl klarlagt då hon sen erkänt att hon satte honom i häkte för att han var på väg att fara med Julia och dottern som den familj de är till Dubai.

Han måste ha en ständig rädsla för eko denna Chrippa. Han har verkligen åldrats på de tre senaste åren. Hans och Linneas liv är inte hälsosamt.

Anledningen att jag frågade är att jag ser hur användare hela tiden säger att det är lögn när man skriver till nackdel för Chrippa. För att kunna tvärsäkert veta det måste man ha all fakta.
Men på en rak fråga som antingen ställer Chrippa eller Linnéa i dålig dager har man ingen aning fast det i de flesta inlägg är kristallklart att de vet.
Citera
2024-08-14, 14:36
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Linnea ljög för polisen är väl klarlagt då hon sen erkänt att hon satte honom i häkte för att han var på väg att fara med Julia och dottern som den familj de är till Dubai.

Han måste ha en ständig rädsla för eko denna Chrippa. Han har verkligen åldrats på de tre senaste åren. Hans och Linneas liv är inte hälsosamt.

Det går ju också att spärra barnens pass helt eller för utresa utan skriftligt godkännande från den andra föräldern vid gemensam vårdnad.
Citera
2024-08-14, 14:43
Chrippa slog Linnéa
Linnéa slog Chrippa
Linnéa ljög för polisen
Linnéa är elsk mot barn
Hoppas Chrippa åker fast

Samma jävla inlägg och diskussioner om och om igen. Nya händelser kan vara intressant, gammal skåpmat tillhör inte dit.
Citera
2024-08-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Anledningen att jag frågade är att jag ser hur användare hela tiden säger att det är lögn när man skriver till nackdel för Chrippa. För att kunna tvärsäkert veta det måste man ha all fakta.
Men på en rak fråga som antingen ställer Chrippa eller Linnéa i dålig dager har man ingen aning fast det i de flesta inlägg är kristallklart att de vet.

Jag förstod det och ville förtydliga att det var så det var tydligen. De säger både att de misshandhandlats och sen att de båda ljugit. Och är det så så har Linnea ljugit för polisen om misshandel av en oskyldig man. Men så finns de ju de som säger att Linnea alltid är den som är ärlig. Det blir ju ologiskt.
Citera
2024-08-14, 15:12
Medlem
Horrorgrams avatar
Kan inte fatta hur folk kan följa den där jävla pajasen fortfarande. Det är ju så han får hans inkomst.
Citera
2024-08-14, 15:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag förstod det och ville förtydliga att det var så det var tydligen. De säger både att de misshandhandlats och sen att de båda ljugit. Och är det så så har Linnea ljugit för polisen om misshandel av en oskyldig man. Men så finns de ju de som säger att Linnea alltid är den som är ärlig. Det blir ju ologiskt.
Var säger de det?
Citera
2024-08-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Är inte det bara Linnea som kan svara på det? Hur länge orkar ni gå tillbaka i tid och bara tjafsa om vem som sa vad? Det spelar ju ingen roll längre.

Jo, det är bara L som kan svara på det, men hon har så vitt jag vet inte yttrat sig om att det skulle vara en lögn. Snacket skötte hennes sambo istället, som med mycket annat.
Det som är bekymmersamt är att det här nya påstående att L skulle ha ljugit går inte ihop med en del saker.
Ponera att det stämmer att hon falskt anklagat Kräftan och fixat en enrummare i häktet. Det gör ju då att Jocke, Anjo m.fl. då har haft rätt från första början.

Det ligger x antal hundar begravda här.

Förövrigt så undrar jag fortfarande varför Cluee först tog bort videon gällande misshandeln, och även om det stämmer att han såg en video där L var blåslagen över hela kroppen.
Cluee ska väl vara en ärlig man enligt en del, så ska man då utgå från att det han sagt stämmer?
Citera
2024-08-14, 16:43
Medlem
Citat:

Mycket ologiskt är det. Jag tänker att om Linnéa ljög där så är hon otroligt manipulerade för det handlar om en ung tjej. Jag har så svårt att tro att hon satt där och ljög. Hon följer upp detta med sin egen sanning och håller den linjen.

Samtidigt så är det så otroligt mycket lögner, och efterkonstruktioner sant besserwissrar som gör anspråk på sanningen som de inte kan fortsätta vara när dom måste ge en rätt och en fel. Till slut blir man helt yr.
Citera
2024-08-14, 16:45
Medlem
Citat:
Var säger de det?

Bla hos Cluee, men du som har stenkoll måste ju veta det
Citera
2024-08-14, 16:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Bla hos Cluee, men du som har stenkoll måste ju veta det
Jag har inte hört någon av dem säga att de ljuger. Jag har hört att de sagt att det blivit överdrifter från båda håll och kastats anklagelser som kanske inte stämmer helt.
Linnea har jag definitivt inte hört säga att hon ljög - utan snarare missförstånd och att resten är mellan dem två.

Så har du något att länka till där de säger att de bara ljög?
Citera
2024-08-14, 16:50
Medlem
Citat:
Jag har inte hört någon av dem säga att de ljuger. Jag har hört att de sagt att det blivit överdrifter från båda håll och kastats anklagelser som kanske inte stämmer helt.
Linnea har jag definitivt inte hört säga att hon ljög - utan snarare missförstånd och att resten är mellan dem två.

Så har du något att länka till där de säger att de bara ljög?

Chrippa har sagt att båda har ljugit och de ska komma ut med det. Men det verkar inte komma något.

Linnéa säger ingenting. Det är tydligen bara Chrippa som får prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in