2024-08-26, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
En tjej låtsas vara kille på Tinder.
Hon får lära sig hur svårt det är att vara en kille.
Hon blir förvånad och deprimerad över upplevelsen av att vara en kille:
https://youtu.be/DZTIbHIsIYw?si=UGbc2zly-MycJOk2

Det borde vara obligatoriskt för alla tjejer i grundskolan att låtsas vara en kille under en period. Så de fattar vad de själva håller på med. Självreflektion. De skulle lära sig och det skulle bli mer förståelse mellan könen och kanske färre killar skulle begå självmord.
Problemet här är att du tror att om kvinnor hör att män begår självmord så förändrar det deras beteende gentemot oss. Du har fel. Kvinnor är oändligt självcentrerade. De bryr sig bara om sig själva. Inget annat.

Kvinnor hatar svaghet och när de hör att en man begått självmord så tänker de undermedvetet att han var svag för att han gav upp. Kvinnor är äckliga varelser som man bör blåsa så hårt det går. De kan aldrig relatera till hur det är att vara man för de bryr sig inte ett skvatt. Deras hjärnor är i storlek med en ärta. Tiktok, instagram och hora-ut-sig-själv-appar är vad kvinnor gillar.

Den dagen kvinnor offrar sina pengar och sitt beteende för att behaga en man, ge honom sex och service för att förenkla hans liv så kommer det vända. Dagens horkvinnor gör allt för att försvåra för män för att de är äckliga manshatarfeministhoror.

I en kvinnas mun ska man bara pissa.
Senast redigerad av godbitman 2024-08-26 kl. 05:01.
Citera
2024-08-26, 10:45
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Frågor på det?

Nej, vad skulle det vara?

Om du ska tycka synd om dig själv, försök åtminstone vara lite originell.
Citera
2024-08-26, 13:13
Medlem
Citat:

Det borde vara obligatoriskt för alla tjejer i grundskolan att låtsas vara en kille under en period. Så de fattar vad de själva håller på med. Självreflektion. De skulle lära sig och det skulle bli mer förståelse mellan könen och kanske färre killar skulle begå självmord.
Alla tjejer borde se på det där.
Citera
2024-08-26, 22:54
Medlem
Citat:
Är inte överviktig.
Styrketränar.
Problemet är väl att jag är blyg och dålig på att prata.
Du har inte berättat jättemycket om dig själv, men tror att din blyghet kan vara svaret. I så fall kanske det handlar om att "våga öppna upp". Du kanske ska prata med en psykolog. Sådant kan göra underverk. Annars går det ju att själv öva upp sin sociala förmåga, även om det är lättare med professionellt stöd. Börja öva dig på att "vara social". Ta ett steg i taget och försök att successivt vara mer social. Utmana dig själv i det även om det kan vara jobbigt.
Citera
2024-08-27, 07:51
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Jag kommer vara singel hela livet.
Att hela livet vara totalt dissad av det motsatta könet är bland det värsta en människa kan råka ut för. Det är en smärta som går ända in i själen. En smärta som man kan begå självmord av.

Alla tjejer är exakt likadana allihopa. Det finns verkligen ingen som skulle vilja ha mig.
Man tänker att tjejer är nog olika, man tänker att det finns nån för alla. Men så är inte fallet.
Det är skrämmande hur 100% av alla tjejer dissar vissa killar, och hur 100% av alla tjejer är kåta på vissa killar.

Frågor på det?
Hur kan ratade killar som mig låta bli att begå självmord?
Det är väl ganska självklart att ingen tjej tänker ta på sig ansvaret att fixa dina psykiska problem. Det är inte meningen heller.
Citera
2024-08-27, 08:11
Medlem
Ts du vill inte lyssna, du vill inte ändra på dig. Du är bekväm i din offerkofta som incel. Allt är andras fel, inte ditt.
Citera
2024-08-27, 10:24
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Det säger sig självt att om man blir ihop med nån från ett U-land så blir man ihop av fel anledning.
Jag tycker att det är äckligt.

Jag skulle utnyttja deras svaga position, och de skulle utnyttja mig för att få ett bättre liv.

Det är just därför du aldrig kommer att få en tjej. Oavsett om du har en kvinna här eller utomlands måste du kunna tvinga henne till underkastelse. Annars är du oattraktiv.

Vill du ha någon kvinna att dela livet med måste du bli mer attraktiv. Att trycka testosteron hjälpte i alla fall mig, så det kan jag rekommendera.
Citera
2024-08-27, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det är just därför du aldrig kommer att få en tjej. Oavsett om du har en kvinna här eller utomlands måste du kunna tvinga henne till underkastelse. Annars är du oattraktiv.

Vill du ha någon kvinna att dela livet med måste du bli mer attraktiv. Att trycka testosteron hjälpte i alla fall mig, så det kan jag rekommendera.
Kvinnor gillar att mannen dominerar henne, framförallt i sängen. Min fru har fria händer att köpa in prylar till hemmet och kläder till sig själv och barnen. Hon har fri budget där. Däremot så bestämmer jag allt i sängen och hon låter sig villigt styras av mig. Säga nej till sex finns inte på kartan.

Ts är en svag man och sådant luktar sig kvinnor till. Han kommer dö okyst och ensam. Utländska kvinnor är överlägset bäst
Citera
2024-08-27, 12:13
Medlem
Citat:

Ja det där gjorde man även på "chatt" tiden på nätet, tjejer brukade bli chockade hur det inte poppade upp 50 chatt rutor på 5 sekunder när man som tjej loggade in om man var kille. men så har det väll alltid varit att man som kille jagar.
Tjejer vet detta men kanske inte hur illa det är idag.

Ditt fel är att du är blyg och en öl under skjortan kan göra underverk.

Jag hade samma problem som dig när jag en dag bara tänkte "fuck it" och tänkte det värsta som kan hända är att dom säger nej MEN det fungerade idag har jag en fru som jag mötte just på detta sätt.
Viktigt att inte verka desperat och ta avvisningar med en axelryckning.

Hur gammal är du?
Citera
2024-08-27, 12:25
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Jag kommer vara singel hela livet.
Att hela livet vara totalt dissad av det motsatta könet är bland det värsta en människa kan råka ut för. Det är en smärta som går ända in i själen. En smärta som man kan begå självmord av.

Alla tjejer är exakt likadana allihopa. Det finns verkligen ingen som skulle vilja ha mig.
Man tänker att tjejer är nog olika, man tänker att det finns nån för alla. Men så är inte fallet.
Det är skrämmande hur 100% av alla tjejer dissar vissa killar, och hur 100% av alla tjejer är kåta på vissa killar.

Frågor på det?
Hur kan ratade killar som mig låta bli att begå självmord?

Det är skitsnack! Har du försökt med 100% av alla tjejer du har kommit över på dejting sidor? Oavsett hur fula eller tjocka dom är? Lovar att inom en vecka kommer du att ha en dejt med en ful, tjock brud. Det finns någon för alla men det beror på hur låga krav du sätter. Jag kan inom en vecka knulla/dejta en ful/tjock brud OM jag skulle vilja men det vill jag inte därför så är det glest mellan träffar med brudar.

Om du har försökt med fula, tjocka brudar och blir dissad varje gång är det en sak men antagligen ratar du dessa så då kan du inte grina om att det inte finns någon.
Citera
2024-08-27, 12:26
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Det är väl ganska självklart att ingen tjej tänker ta på sig ansvaret att fixa dina psykiska problem. Det är inte meningen heller.
Vilka psykiska problem?
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ts du vill inte lyssna, du vill inte ändra på dig. Du är bekväm i din offerkofta som incel. Allt är andras fel, inte ditt.
Jo det vill jag, men jag kan inte ändra på mig, tyvärr.
Alla har sin personlighet, som det inte går att ändra på.
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert

Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Kvinnor gillar att mannen dominerar henne, framförallt i sängen. Min fru har fria händer att köpa in prylar till hemmet och kläder till sig själv och barnen. Hon har fri budget där. Däremot så bestämmer jag allt i sängen och hon låter sig villigt styras av mig. Säga nej till sex finns inte på kartan.

Ts är en svag man och sådant luktar sig kvinnor till. Han kommer dö okyst och ensam. Utländska kvinnor är överlägset bäst
Jag skulle gärna vara dominant. Jag vet att alla tjejer är undergivna. Men jag kan inte trolla och göra mig dominant. Det funkar inte så.
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Ja det där gjorde man även på "chatt" tiden på nätet, tjejer brukade bli chockade hur det inte poppade upp 50 chatt rutor på 5 sekunder när man som tjej loggade in om man var kille. men så har det väll alltid varit att man som kille jagar.
Tjejer vet detta men kanske inte hur illa det är idag.

Ditt fel är att du är blyg och en öl under skjortan kan göra underverk.

Jag hade samma problem som dig när jag en dag bara tänkte "fuck it" och tänkte det värsta som kan hända är att dom säger nej MEN det fungerade idag har jag en fru som jag mötte just på detta sätt.
Viktigt att inte verka desperat och ta avvisningar med en axelryckning.

Hur gammal är du?
Alkohol hjälper inte.
37.
Senast redigerad av ThinkRightly 2024-08-27 kl. 12:32.
Citera
2024-08-27, 13:08
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Jag skulle gärna vara dominant. Jag vet att alla tjejer är undergivna. Men jag kan inte trolla och göra mig dominant. Det funkar inte så.

Alkohol hjälper inte.
37.

Därför jag föreslår att du provar på testosteron. Känns som att du inte har mycket att förlora. Att du bryr dig huruvida en kvinna älskar dig "på riktigt" är en rejäl varningsklocka. Det är så kvinnor tänker, inte män. Det lustiga är att när du slutar bry dig om sånt trams så är sannolikheten hög att en kvinna faktiskt börjar älska dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in