• 2
  • 3
  • 4
2023-02-09, 15:09
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meriperl
Enligt mig så tycker jag att hon är både medveten och vaken, men mer blivit fast i denna tragiska cirkel. Hoppas hon får vård och hittar tillbaka till sitt normala liv.

Det kommer inte hända för att det är samma människor som sitter och uppmuntrar hennes psykiska sjukdom som de gör med alla Tiktok kändisar. Hon kommer aldrig få hjälp för hennes trognaste följare liksom med Gräddis säger att det inte är något fel med dem.
Citera
2023-02-14, 23:30
Medlem
tycker synd om henne
Senast redigerad av meriperl 2023-02-14 kl. 23:32. Anledning: felaktigt svar
Citera
2023-02-15, 00:12
Medlem
DayNites avatar
det är absolut tragiskt att se henne dansa till turkisk musik i sin plasthatt utklädd till polis, för att nästa stund sitta och gråta för att sedan tejpa på knappar på en väska och berätta hur känd hon är

sorgligt
Citera
2023-02-18, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
det är absolut tragiskt att se henne dansa till turkisk musik i sin plasthatt utklädd till polis, för att nästa stund sitta och gråta för att sedan tejpa på knappar på en väska och berätta hur känd hon är

sorgligt

Ännu sorgligare är det att hon säger/tror att hon ska starta ett företag och sälja väskor. Hon tillverkar även hattar med en massa topz på. 🤣🤣🤣
Citera
2023-02-26, 21:04
Medlem
Hon och Angelina är inte vänner längre. Angelina tog avstånd från henne efter att nazmije hade snott piller av Angelina och försökte "ta sitt liv". Och Nazmije sa att det var Angelinas fel att hon ville ta livet av sig.

Schysst.
Citera
2024-08-06, 18:57
Medlem
NamnlosBarns avatar
Någon som vet vad hon har för diagnos/er
Citera
2024-08-06, 22:21
Medlem
Att den här människan ens har en egen tråd här.
Men jag får väl dra mitt strå i stacken då jag ändå observerat henne och fundras även lika så.

Jag tror hon har någon lättare utvecklingsstörning.
Det här osammanhängande svamlet om att "maffia" ska vara efter henne och lika så reilgössnack om att man alltid ska ha en koran hemma för att skydda hemmet känns mer än efterblivet.

Ang koranen i hemmet kanske det stämmer enligt Koranen men likt allt annat hon pratar om så formulerar hon sig och ältar sina påståenden på ett vis som gör allt osannolikt.
Kanske är det hennes dialekt och märkliga brytning som förvärrar det hela dock.

Hon tycks också "bli kär" i män likt en prepubertal flicka vilket talar för henne mentala omognad, varav mitt påstående om den lättare utvecklingsstörningen.

Vad som dock inte ligger henne i fatet är hennes tillsynes perfekta tonårs bröst som ser otroligt fasta och välformade ut för henne ålder som måste vara närmare femtio än fyrtio vid det här laget?
Citera
2024-08-30, 08:55
Medlem
Jenka86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Men jag får väl dra mitt strå i stacken då jag ändå observerat henne och fundras även lika så.

Det här osammanhängande svamlet om att "maffia" ska vara efter henne och lika så reilgössnack om att man alltid ska ha en koran hemma för att skydda hemmet känns mer än efterblivet.

Ang koranen i hemmet kanske det stämmer enligt Koranen men likt allt annat hon pratar om så formulerar hon sig och ältar sina påståenden på ett vis som gör allt osannolikt.

Hon tycks också "bli kär" i män likt en prepubertal flicka vilket talar för henne mentala omognad, varav mitt påstående om den lättare utvecklingsstörningen.

Vad som dock inte ligger henne i fatet är hennes tillsynes perfekta tonårs bröst som ser otroligt fasta och välformade ut för henne ålder som måste vara närmare femtio än fyrtio vid det här laget?

idag får hon hjälp att ta bussen in till läkaren i sin live
Senast redigerad av Jenka86 2024-08-30 kl. 08:58.
Citera
2024-08-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenka86
idag får hon hjälp att ta bussen in till läkaren i sin live

Hjälp att ta bussen, så illa harbdet inte varit innanz eller vad mer exakt behöver hon hjälp med? haha

Hon reser ju obehindrat runt om i landat annars verkar det som
Citera
2024-09-05, 19:53
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Hon har inte alla hästar hemma och jag tror att att hon har borderline (som numera heter Gränspsykos).
Emotionellt instabilt personlighetssyndrom, det märks tydligt då hon inte kan ha en långvarig vänskapsrelation, först är allt guld och gröna skogar men sedan tar paranoian över och hennes "vän" anklagas för både det ena och det andra.

Hon blir också hejdlöst förälskad i män (pojkar) som är mellan 18-25 år gamla sedan blir hon osams med dem också då de inte vill ha henne.

Även den religiösa biten är upp och ner, när hon är kär i en muslim så är hon också det men när hon är kär i en kristen (ortodox) så är hon det.

Även det självdestruktiva där hon skadar sig själv för att hämnas på de hon blir arg på.
Många gånger har polis, ambulans och brandkår blivit larmade till hennes lägenhet (även till ett hotell i Göteborg när hon hotade med självmord).

Visst kan man avfärda det hela med att hon är en dramaqueen men hennes psykiska ohälsa går djupare än så.

Håller med om att det är synd om henne.
Såg en live för ett tag sedan där hon pratade om att skaffa barn i framtiden.
Hoppas att ingen är så dum att de befruktar henne, hon fyller snart 42 år.

Hon bor inte kvar i Jönköping, för några veckor sedan flyttade hon till Viskafors.
Man kan ana att hon blev vräkt efter många klagomål då hon sover hela dagarna och spelar musik och dansar, sjunger, lagar mat och gapar och skriker på nätterna när hon sänder live.
Citera
2024-09-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hon har inte alla hästar hemma och jag tror att att hon har borderline (som numera heter Gränspsykos).
Emotionellt instabilt personlighetssyndrom, det märks tydligt då hon inte kan ha en långvarig vänskapsrelation, först är allt guld och gröna skogar men sedan tar paranoian över och hennes "vän" anklagas för både det ena och det andra.

Hon blir också hejdlöst förälskad i män (pojkar) som är mellan 18-25 år gamla sedan blir hon osams med dem också då de inte vill ha henne.

Även den religiösa biten är upp och ner, när hon är kär i en muslim så är hon också det men när hon är kär i en kristen (ortodox) så är hon det.

Även det självdestruktiva där hon skadar sig själv för att hämnas på de hon blir arg på.
Många gånger har polis, ambulans och brandkår blivit larmade till hennes lägenhet (även till ett hotell i Göteborg när hon hotade med självmord).

Visst kan man avfärda det hela med att hon är en dramaqueen men hennes psykiska ohälsa går djupare än så.

Håller med om att det är synd om henne.
Såg en live för ett tag sedan där hon pratade om att skaffa barn i framtiden.
Hoppas att ingen är så dum att de befruktar henne, hon fyller snart 42 år.

Hon bor inte kvar i Jönköping, för några veckor sedan flyttade hon till Viskafors.
Man kan ana att hon blev vräkt efter många klagomål då hon sover hela dagarna och spelar musik och dansar, sjunger, lagar mat och gapar och skriker på nätterna när hon sänder live.

Haha, kul med en utförlig observation av henne!
Har missat självmordsbiten, förvånar mig inte dock.

Skönt för henne med ny lägenhet, såg ut som hon bodde på 10m2 innan, riktigt litet.

Få förunnat att få något av en "takvåning", rejäl överdrift, av socialen.
Stor kontrast till vad hon hade innan dessutom.
Citera
2024-09-06, 15:12
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Haha, kul med en utförlig observation av henne!
Har missat självmordsbiten, förvånar mig inte dock.

Skönt för henne med ny lägenhet, såg ut som hon bodde på 10m2 innan, riktigt litet.

Få förunnat att få något av en "takvåning", rejäl överdrift, av socialen.
Stor kontrast till vad hon hade innan dessutom.

Nu bor hon i en 1a med kök istället för kokskåp (enligt ratsit).
Ja hon behöver en nystart men kommer hon att sköta sig?
Det återstår att se.

Hon blev ju av med sitt jobb för att hon inte kunde låta bli att sända live från sin arbetsplats, trots flera varningar så fortsatte hon och tillslut sa de upp henne.

Hon har fortfarande en godeman i Habo (enligt Ratsit) som tar hand om hennes räkningar mm och så var det redan innan TikTok så hennes problem är gamla.

Hon är en av de personer som inte ska ha sociala medier egentligen men man förstår att hon har följare för vem gillar inte lite drama en regnig kväll !
Citera
  • 2
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in