Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Att den här människan ens har en egen tråd här.
Men jag får väl dra mitt strå i stacken då jag ändå observerat henne och fundras även lika så.
Jag tror hon har någon lättare utvecklingsstörning.
Det här osammanhängande svamlet om att "maffia" ska vara efter henne och lika så reilgössnack om att man alltid ska ha en koran hemma för att skydda hemmet känns mer än efterblivet.
Ang koranen i hemmet kanske det stämmer enligt Koranen men likt allt annat hon pratar om så formulerar hon sig och ältar sina påståenden på ett vis som gör allt osannolikt.
Kanske är det hennes dialekt och märkliga brytning som förvärrar det hela dock.
Hon tycks också "bli kär" i män likt en prepubertal flicka vilket talar för henne mentala omognad, varav mitt påstående om den lättare utvecklingsstörningen.
Vad som dock inte ligger henne i fatet är hennes tillsynes perfekta tonårs bröst som ser otroligt fasta och välformade ut för henne ålder som måste vara närmare femtio än fyrtio vid det här laget?
Hon har inte alla hästar hemma och jag tror att att hon har borderline (som numera heter Gränspsykos).
Emotionellt instabilt personlighetssyndrom, det märks tydligt då hon inte kan ha en långvarig vänskapsrelation, först är allt guld och gröna skogar men sedan tar paranoian över och hennes "vän" anklagas för både det ena och det andra.
Hon blir också hejdlöst förälskad i män (pojkar) som är mellan 18-25 år gamla sedan blir hon osams med dem också då de inte vill ha henne.
Även den religiösa biten är upp och ner, när hon är kär i en muslim så är hon också det men när hon är kär i en kristen (ortodox) så är hon det.
Även det självdestruktiva där hon skadar sig själv för att hämnas på de hon blir arg på.
Många gånger har polis, ambulans och brandkår blivit larmade till hennes lägenhet (även till ett hotell i Göteborg när hon hotade med självmord).
Visst kan man avfärda det hela med att hon är en dramaqueen men hennes psykiska ohälsa går djupare än så.
Håller med om att det är synd om henne.
Såg en live för ett tag sedan där hon pratade om att skaffa barn i framtiden.
Hoppas att ingen är så dum att de befruktar henne, hon fyller snart 42 år.
Hon bor inte kvar i Jönköping, för några veckor sedan flyttade hon till Viskafors.
Man kan ana att hon blev vräkt efter många klagomål då hon sover hela dagarna och spelar musik och dansar, sjunger, lagar mat och gapar och skriker på nätterna när hon sänder live.