Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-21, 12:24
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexReality
Hur laddar man ner från Pluto tv? Testade Umans och de gick inte. Prövade även Chrome plugin hlsloader.
Någon nämnde att det gick att ta ner Lyxfällan med svtplay-dl. Provade nyss och det fungerade. Verkar dock vara problem med undertexter. Men prova på de program du är intresserad av.
https://svtplay-dl.se/
Citera
2024-09-08, 21:03
Medlem
Har problem med att rippa ner filmer från tv4play med svtplay-dl, någon som kan hjälpa mig, får bara upp meddelandet "ERROR: No videos found. We can't download DRM protected content from this site."
Citera
2024-09-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andywre
Har problem med att rippa ner filmer från tv4play med svtplay-dl, någon som kan hjälpa mig, får bara upp meddelandet "ERROR: No videos found. We can't download DRM protected content from this site."
Ja, där har du problemet; DRM.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Digital_Rights_Management
Citera
2024-09-08, 21:46
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andywre
DRM finns för att hindra folk från att rippa och om de som skapart den dl du använer inte kan runda skyddet så går det inte att ladda hem.
Citera
2024-09-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
DRM finns för att hindra folk från att rippa och om de som skapart den dl du använer inte kan runda skyddet så går det inte att ladda hem.
Ok, got it, tack för hjälpen !
Citera
2024-09-15, 00:01
Medlem
Någon annan som har problem med att videodelen laddar ner otroligt ostabilt och långsamt i svtplay-dl från tv4play? Nätverksaktiviteten visar allt mellan 0-100 mbps. Kör ett script, som då laddar ner till min NAS och sammanfogar .ts-filer och undertext. Det har fungerat felfritt tidigare på några minuter, nu tar det en halvtimme att hämta ett avsnitt. Detta händer alltså bara när svtplay-dl laddar ner den andra .ts-filen (video), ljudfilen går snabbt men är ju också bra mycket mindre i storlek.

Bredbandet är det inget fel på, full hastighet och streamar på tv4play utan problem.
Citera
2024-09-15, 03:42
Medlem
Martin24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalasKagge
Någon annan som har problem med att videodelen laddar ner otroligt ostabilt och långsamt i svtplay-dl från tv4play?

Testade med https://www.tv4play.se/video/36c8588...5476/avsnitt-1. Det var klart på 30 sekunder för mig.

Använder du senaste versionen 4.97.1?
Citera
2024-11-16, 21:51
Medlem
Hej jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig att få tag i tre avsnitt från brottskod från tv3 från säsong 2 avsnitt 1 och avsnitt 3 och avsnitt 6 eller om det finns någon som har dom ner laddade som kan tänka sig det dom med mig
Senast redigerad av Vindbryggan 2024-11-16 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in