Hur laddar man ner från Pluto tv? Testade Umans och de gick inte. Prövade även Chrome plugin hlsloader.
Någon nämnde att det gick att ta ner Lyxfällan med svtplay-dl. Provade nyss och det fungerade. Verkar dock vara problem med undertexter. Men prova på de program du är intresserad av. https://svtplay-dl.se/
Har problem med att rippa ner filmer från tv4play med svtplay-dl, någon som kan hjälpa mig, får bara upp meddelandet "ERROR: No videos found. We can't download DRM protected content from this site."
Har problem med att rippa ner filmer från tv4play med svtplay-dl, någon som kan hjälpa mig, får bara upp meddelandet "ERROR: No videos found. We can't download DRM protected content from this site."
DRM finns för att hindra folk från att rippa och om de som skapart den dl du använer inte kan runda skyddet så går det inte att ladda hem.
Någon annan som har problem med att videodelen laddar ner otroligt ostabilt och långsamt i svtplay-dl från tv4play? Nätverksaktiviteten visar allt mellan 0-100 mbps. Kör ett script, som då laddar ner till min NAS och sammanfogar .ts-filer och undertext. Det har fungerat felfritt tidigare på några minuter, nu tar det en halvtimme att hämta ett avsnitt. Detta händer alltså bara när svtplay-dl laddar ner den andra .ts-filen (video), ljudfilen går snabbt men är ju också bra mycket mindre i storlek.
Bredbandet är det inget fel på, full hastighet och streamar på tv4play utan problem.
Hej jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig att få tag i tre avsnitt från brottskod från tv3 från säsong 2 avsnitt 1 och avsnitt 3 och avsnitt 6 eller om det finns någon som har dom ner laddade som kan tänka sig det dom med mig
Senast redigerad av Vindbryggan 2024-11-16 kl. 22:15.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!