Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-09, 09:08
  #5857
Medlem
Mogrens avatar
Hur har Pernilla fått denna lismande herr Bauer in i sitt liv? Nåja, så småningom kommer hon att upptäcka vem han verkligen är.
Citera
2024-09-09, 13:58
  #5858
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Det är obehagligt att se hur CB lirkar sig under skinnet på PW.
INGEN ska få sätta sig på henne igen, det har hon deklarerat. Men hon märker inte hur han gör exakt det, bara på ett annat sätt än vad hon är på sin vakt emot.

Han behandlar henne som ett totalt hjälplöst litet barn, leder henne, styr henne, berättar självklarheter för henne (”nu är vi i Spanien och ska bestämma inför vårt bröllop” typ).

Hon är/blir så hjärntvättad att hon misstolkar alla dessa styrningar som omtanke.
Det kommer att bli ett tufft uppvaknande.

Ovanstående är mina egna tankar och observationer!
Citera
2024-09-09, 14:57
  #5859
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det är obehagligt att se hur CB lirkar sig under skinnet på PW.
INGEN ska få sätta sig på henne igen, det har hon deklarerat. Men hon märker inte hur han gör exakt det, bara på ett annat sätt än vad hon är på sin vakt emot.

Han behandlar henne som ett totalt hjälplöst litet barn, leder henne, styr henne, berättar självklarheter för henne (”nu är vi i Spanien och ska bestämma inför vårt bröllop” typ).

Hon är/blir så hjärntvättad att hon misstolkar alla dessa styrningar som omtanke.
Det kommer att bli ett tufft uppvaknande.

Ovanstående är mina egna tankar och observationer!
Tyvärr har du helt rätt i dina tankar och observationer.
Citera
2024-09-09, 22:29
  #5860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det är obehagligt att se hur CB lirkar sig under skinnet på PW.
INGEN ska få sätta sig på henne igen, det har hon deklarerat. Men hon märker inte hur han gör exakt det, bara på ett annat sätt än vad hon är på sin vakt emot.

Han behandlar henne som ett totalt hjälplöst litet barn, leder henne, styr henne, berättar självklarheter för henne (”nu är vi i Spanien och ska bestämma inför vårt bröllop” typ).

Hon är/blir så hjärntvättad att hon misstolkar alla dessa styrningar som omtanke.
Det kommer att bli ett tufft uppvaknande.

Ovanstående är mina egna tankar och observationer!
Hon kanske behöver någon som styr,leder henne?
Även om hennes föräldrar alltid funnits där för henne,så har hennes liv handlat om shower, uppträdanden,från barndomen.
Jag kan tänka mig att hon blir lugn, trygg av Bauers närvaro,hans "ledande ".
Framförallt nu när hon är äldre.
Citera
2024-09-10, 00:39
  #5861
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Hon kanske behöver någon som styr,leder henne?
Även om hennes föräldrar alltid funnits där för henne,så har hennes liv handlat om shower, uppträdanden,från barndomen.
Jag kan tänka mig att hon blir lugn, trygg av Bauers närvaro,hans "ledande ".
Framförallt nu när hon är äldre.

Må dä.
Jag tycker mig ändå märka att han gör det på ett sätt som i bästa fall bara ligger på gränsen till att vara bryskt.

Inte sällan passerar han den gränsen, fysiskt. Han är inte varsam med henne, utan han tar tag i henne, föser henne.

Och hur han ropade direktiv till henne när hon red, ja, herregud, snacka om att kliva in på någon annans område och försöka ta över - det fanns ju redan en hästskötare där!
Det hjälpte ju inte PW ett skit att han stod där och hojtade, utan med det underströk han bara hur lite hon kunde, hur dålig hon var.
Citera
2024-09-10, 07:26
  #5862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Må dä.
Jag tycker mig ändå märka att han gör det på ett sätt som i bästa fall bara ligger på gränsen till att vara bryskt.

Inte sällan passerar han den gränsen, fysiskt. Han är inte varsam med henne, utan han tar tag i henne, föser henne.

Och hur han ropade direktiv till henne när hon red, ja, herregud, snacka om att kliva in på någon annans område och försöka ta över - det fanns ju redan en hästskötare där!
Det hjälpte ju inte PW ett skit att han stod där och hojtade, utan med det underströk han bara hur lite hon kunde, hur dålig hon var.

Verkligen? Tror du på 100% allvar utifrån det du ser av Pernillas liv på tv och sociala medier att det är verkligheten? Fy fan vilken patetisk liten nolla du är. Sitter i ett litet radhus i nån ort i Sverige och spekulerar/antar. Tror du på ALLVAR att Pernilla är ett litet mähä som låter sig kuvas????? Tror du på allvar att det inte skrivs manus och bestäms innan vad som ska visas upp och VINKLAS!
Citera
2024-09-10, 11:13
  #5863
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Verkligen? Tror du på 100% allvar utifrån det du ser av Pernillas liv på tv och sociala medier att det är verkligheten? Fy fan vilken patetisk liten nolla du är. Sitter i ett litet radhus i nån ort i Sverige och spekulerar/antar. Tror du på ALLVAR att Pernilla är ett litet mähä som låter sig kuvas????? Tror du på allvar att det inte skrivs manus och bestäms innan vad som ska visas upp och VINKLAS!

Hoppsan!
Jag tror faktiskt inte att de här små gesterna när han håller tag i PW är koreograferade.
Jag tror att han har mycket uppdämt inom sig.
Jag tror att det kommer att sluta illa.
Att du sen tror (vet?) att allt bara är show, ja, det är en annan femma.
Angående mitt boende tror du i vart fall helt fel!
Citera
2024-09-10, 14:09
  #5864
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Hoppsan!
Jag tror faktiskt inte att de här små gesterna när han håller tag i PW är koreograferade.
Jag tror att han har mycket uppdämt inom sig.
Jag tror att det kommer att sluta illa.
Att du sen tror (vet?) att allt bara är show, ja, det är en annan femma.
Angående mitt boende tror du i vart fall helt fel!


Tråkig ton, att kalla någon patetisk nolla, men det är ju FB.

Däremot tror jag att en del säkert är regisserat/styrt av produktionen.
Och att Bauer antagligen inte skulle strukit en vanlig ” Svenssonkvinna” lika lismande medhårs.

Men tror heller inte att han skulle våga riskera att, varken tappa ansiktet eller förlora sin guldkalv.

Om det slutar dåligt, är det nog för Bauer, som då får lämna Drottningriket, lika tomhänt som han kom. Och bege sig tillbaka till Atterfallstugan?
Citera
2024-09-10, 20:38
  #5865
Medlem
braatthas avatar
Såg att hon hade en annanas tatuerad på armen, vet hon att det är en invit till swingers?
Citera
2024-09-10, 20:46
  #5866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Verkligen? Tror du på 100% allvar utifrån det du ser av Pernillas liv på tv och sociala medier att det är verkligheten? Fy fan vilken patetisk liten nolla du är. Sitter i ett litet radhus i nån ort i Sverige och spekulerar/antar. Tror du på ALLVAR att Pernilla är ett litet mähä som låter sig kuvas????? Tror du på allvar att det inte skrivs manus och bestäms innan vad som ska visas upp och VINKLAS!
Vem är du som sitter och försvarar Pernilla till vilket pris som helst? När du ser att hon låter sig styras mer och mer av herr Bauer. Som njuter av att få styra henne och ha ett övertag... Det är sånt som är på gränsen till narcissism. Tonen han har är inte mjuk och öm direkt. Av kärlek. Såklart Pernilla försöker försvara sig, speciellt inför kamerorna.
Citera
2024-09-10, 21:20
  #5867
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Verkligen? Tror du på 100% allvar utifrån det du ser av Pernillas liv på tv och sociala medier att det är verkligheten? Fy fan vilken patetisk liten nolla du är. Sitter i ett litet radhus i nån ort i Sverige och spekulerar/antar. Tror du på ALLVAR att Pernilla är ett litet mähä som låter sig kuvas????? Tror du på allvar att det inte skrivs manus och bestäms innan vad som ska visas upp och VINKLAS!
😂😂🙄 Vem är du ens? Att försvara så hårt som du gör tyder ju bara på en sak…
Och nej CB har inget manus, han är så dum.
Citera
2024-09-10, 21:37
  #5868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Verkligen? Tror du på 100% allvar utifrån det du ser av Pernillas liv på tv och sociala medier att det är verkligheten? Fy fan vilken patetisk liten nolla du är. Sitter i ett litet radhus i nån ort i Sverige och spekulerar/antar. Tror du på ALLVAR att Pernilla är ett litet mähä som låter sig kuvas????? Tror du på allvar att det inte skrivs manus och bestäms innan vad som ska visas upp och VINKLAS!

Pernilla Virrpanna har faktiskt en hel del pannben och innanför. Smart och stark kvinna!! Ingen behöver oroa sig för denna Power-kvinna. Starkt att kunna visa pengagrälet i bilen om trädgården. Imponerande familj och hur de har lyckats lyckats lyckats 😉 En familj som alla andra! Nästan…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in