Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Fattar inget av detta?
De har ju redan gift sig och varför igen?
Media jippo eller var förra brölloppet för Hans skull och bara skådespeleri inför honnom och alla andra visste att riktiga var nu?
Vilket bröllop var det riktiga?
Den förra vigseln var den som var juridisk och på pappret den riktiga. Dom hade ändå tänkt att ha en separat vigsel hemma eftersom det är krångligt att gifta sig utomlands. När dom fick veta att Hans med största sannolikhet inte skulle hinna få uppleva bröllopet i Spanien så bestämde dom sig med mycket kort varsel att ordna den juridiska vigseln där han också fick föra fram sin dotter till altaret, vilket var han högsta önskan. Varför är detta så svårt för vissa att förstå? Pernilla har förklarat detta flera gånger, både i sin podd och i Wahlgrens värld men tydligen finns det många här i tråden som inte är så intresserade av Pernilla utan bara är här för att kasta skit och ifrågasätta precis allt hon gör!
Citera
2024-09-15, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Överviktig... Det var det dummaste jag har hört😂🙈Hon ser ut som en helt vanlig välmående tjej i 50-års åldern som inte håller på och fjantar sig med vikthets och bantning. Inga salladsblad där inte, skönt att se att hon äter normalt. Även fast hennes dotter Bianca är helt annorlunda tyvärr, henne börjar jag bli lite oroad för. Om man mår så dåligt och inte inser det själv, ska det till en kollaps eller annat otäckt innan hon kanske börjar tänka i andra banor. Pengar gör en definitivt inte lycklig vad man kan se på stackars Bianca😢
Jo hon är överviktig .till den längden..titta på bilder på hennes röv ..den är gigantisk..och nu blir den ännu större med all mat och alkohol..man behöver inte se ut så i den åldern..titta på hennes man .vältränad och stilig.ska han behöva ha en fet liten tant
Citera
2024-09-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Ja, såg ett par bilder på herr Bauers mamma på Instagram. Kommer dock ej ihåg vems Instagram det var... Men bilderna var från någon lunch eller middagssittning vid dukade långbord med vita dukar. Pernillas mamma var också med på bild, har för mig att de satt bredvid Pernilla resp. herr Bauer.

Det finns bilder från vigseln där hon sitter på sedvanlig plats för ett bröllop. Det finns även bilder där hans mamma sitter bredvid Pernilla på bröllopsmiddagen, där makens förälder enligt tradition sitter. Så det är inga som helst konstigheter som folk försöker få det till.
Citera
2024-09-15, 17:04
Medlem
Mogrens avatar
Stackars Pernilla. Hon har ännu inte fattat att hon dragit på sig en golddigger av värsta sorten.
Citera
2024-09-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Stackars Pernilla. Hon har ännu inte fattat att hon dragit på sig en golddigger av värsta sorten.
De har båda gjort sitt val av varandra. Jag tror hon behöver honom. Han skapar ordning i hennes liv samt ger henne kärlek. Hon är spontan i oredan och de kompletterar säkert varann i sina olikheter. Om det nu är lyckad kombination med kärlek som resultat så är det fint. Bröllopet ser ut som ett lyckat evenemang med alla gäster.
Citera
2024-09-15, 17:16
Medlem
Silltunnas avatar
Undra hur mycket kola som gick åt under festen? Det var en del bögar och lättköpta fruntimmer där, såg jag på några bilder. De brukar ju vara glada i kola!
Citera
2024-09-15, 17:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalakillen1
Länka gärna (screenshot) för oss som inte har instagram
Bild på mamma Ulla med Christina, Hans och Christian.

https://image.svenskdam.se/image-100...compression=70
Citera
2024-09-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Jag kom att tänka på syfilis när jag ser på detta fotografi. Men, jag har väl fel..
Citera
2024-09-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Hoppas dom blir lyckliga .livet ut.skulle va hemskt om det blir skilsmässa...Pernilla är värd att va lycklig..även om hon är lite för överviktig..

En person som är så bekräftelsesökande som Pernilla är kommer inte att bli lycklig och hennes man kommer inte att kunna göra henne lycklig pga att minsta sak som går emot henne blir övermäktigt. Nu när bröllopet är över och hypen runt det lägger sig väntar vardag med alla kameror och hennes man lär för eller senare trötta. Han har inte fått bara en fru utan gift sig med hela mediakåren. Allt han gör nu blir färskvara för tv och press.
Personligen fattar jag inte hur folk orkar bry sig om denna familj. Det har blivit en sådan hype att man kan tro att folk inte har något eget liv.
Vad får människor ut av att se dem vecka ut och vecka in fåna sig framför kamerorna.
Det är som på 80 talet när folk bänkade sig för att se gäster med gester!!! Samma stuk och samma charader. Hade folk slutat se dem så hade de varit lyckligare.
Citera
2024-09-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Jag antar att "uppsalakillen1" ville se bilder från bröllopet på Christians mamma som sitter jämte Pernilla. För dem som vill se sådana bilder, kan jag reckomendera Aftonbladet nöje, eller Expressen nöje på nätet. Båda hade bilder från Instagram i sina nätbilagor.
Citera
2024-09-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Har du inga punkter.......på ditt tangentbord?
Var är hans egna vänner? Bestman etc?? Varning ⚠️
Citera
2024-09-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
En person som är så bekräftelsesökande som Pernilla är kommer inte att bli lycklig och hennes man kommer inte att kunna göra henne lycklig pga att minsta sak som går emot henne blir övermäktigt. Nu när bröllopet är över och hypen runt det lägger sig väntar vardag med alla kameror och hennes man lär för eller senare trötta. Han har inte fått bara en fru utan gift sig med hela mediakåren. Allt han gör nu blir färskvara för tv och press.
Personligen fattar jag inte hur folk orkar bry sig om denna familj. Det har blivit en sådan hype att man kan tro att folk inte har något eget liv.
Vad får människor ut av att se dem vecka ut och vecka in fåna sig framför kamerorna.
Det är som på 80 talet när folk bänkade sig för att se gäster med gester!!! Samma stuk och samma charader. Hade folk slutat se dem så hade de varit lyckligare.

Han kommer inte tröttna.
Han älskart, det märks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in