2024-09-15, 22:41
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
varför i ställa i gen i upp när man vunnat så klart som ihan gjordade mot kamela? som han i sa skälv bara förlorar boxare vill i ha re match han är i nöjd nu

Jösses, ni Trump fanboys använder ju samma tvärtomspråk som de patetiska rysstrollen. För alla normalt funtade individer stod det klart att Trump inte hade en chans mot Harris i debatten. Därför vågar han inte möta henne igen.
Citera
2024-09-15, 22:43
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
ETT ENDA argument behövs för att rösta på Trump. Att stoppa ett tredje världskrig.
Trumps mål är att omgående få stopp på kriget i Ukraina. Harris mål är att fortsätta reta Putin så han till slut drar iväg kärnvapen. Det är där vi hamnar till slut var så säker. Ett knapptryck bort.

Vilket fantastiskt dåligt argument. Vi ska alltså rösta på Trump bara för att han vill vara Putins lilla bitch och skapa fred enbart på Rysslands villkor.

Trumps mål är att vara Putins rysshora, precis som Orban.
Citera
2024-09-15, 22:46
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
När sa Trump att han hatar hennes fans?
Blir svårt att slå Killary Clinton som kallades Trumps väljare deplorables. Samma med Biden och Harris som utmålar Trumps väljare som nazister.

Han skrev ju på sitt egna Truth social att han numera hatar Taylor Swift (för att hon ställt sig på Kamalas sida).

Så du anser att en pojke förklädd i en mans kropp som inte klarar av att hantera motgångar ska vara chef över en av världens kärnvapenmakter? Jag ser att det finns mycket bättre alternativ - faktiskt nästan vem som helst.

När i stort sett hela hans gamla stab vägrar arbeta med honom inklusive militära rådgivare så skulle de flesta normalbegåvade individer inse att felet förmodligen ligger hos han själv och en förändring behövs, men det kräver förstås både självinsikt, ödmjukhet och integritet vilket är kvalitéer din favorit saknar.

Kul att ditt nick betyder sotigt ansikte...
Citera
2024-09-15, 23:04
Medlem
floraflaps avatar
Nog smartast att han undviker en debatt till mot Kamala. Han vart totalt utklassad och tillintetgjord senaste gången.
Citera
2024-09-16, 04:07
Medlem
Ska debatt ske ska moderatorerna bort.
Kandidat mot kandidat, inte ett team + Kamala mot Trump.

Eller en debatt på X med Elon som moderator.
För att jämna ut bias från förra gången.
Citera
2024-09-16, 04:13
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Vem vann förra valet i USA ?

Grattis! Du är nu den 14:e personen som inte läst hela tråden och kommenterar att han inte vann förra valet.

Hade du gjort det så hade du sett att jag rättade mig i ett inlägg inte långt efter slarvfelet.
Citera
2024-09-16, 04:54
Medlem
Duerfs avatar
Citat:
ETT ENDA argument behövs för att rösta på Trump. Att stoppa ett tredje världskrig.
Trumps mål är att omgående få stopp på kriget i Ukraina. Harris mål är att fortsätta reta Putin så han till slut drar iväg kärnvapen. Det är där vi hamnar till slut var så säker. Ett knapptryck bort.

Att låta diktatorer vinna krig för att de hotar med kärnvapen ska alltså minska risken för framtida krig?

Jag tänkte be dig förklara hur du tänker men tror det blir minst smärtsamt för alla om jag inte gör det.
Citera
2024-09-16, 05:19
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Verkar som att Trump insett att hans insats mot Harris nu senast var en katastrof för hans chanser, då han inte vågar ställa upp på en ny omgång. Kommer det gynna honom då han nu inte behöver riskera att konfronteras med en skarpare motståndare offentligt fler gånger eller kommer allmänhetens intryck av honom som gammal och gnällig i senaste debatten vara det som lever kvar fram till valet?

https://amp.cnn.com/cnn/2024/09/12/p...o-third-debate

"fiasko" ta det lugnt där, skriver du rubriker åt CNN eller? Det var inget fiasko för honom
Citera
2024-09-16, 06:38
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Ska debatt ske ska moderatorerna bort.
Kandidat mot kandidat, inte ett team + Kamala mot Trump.

Eller en debatt på X med Elon som moderator.
För att jämna ut bias från förra gången.
Tycker du?
Jag tyckte det var en frisk fläkt, nät moderatorerna gick in och påtalade de grövsta lögnerna.

Eller håller du inte med om att, en presidentkandidat faktiskt skall hålla sig till sanningen?
Citera
2024-09-16, 06:53
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
...inte vågar ställa upp på en ny omgång.

Jag hoppas att du förstår att det inte handlar om "vågar" här. De båda kandidaterna har hela team som analyserar opinionen och utifrån det tar beslut om debatt eller inte debatt, eller hur debatten bör utformas till sin fördel.
Citera
2024-09-16, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspodin
Tycker du?
Jag tyckte det var en frisk fläkt, nät moderatorerna gick in och påtalade de grövsta lögnerna.

Eller håller du inte med om att, en presidentkandidat faktiskt skall hålla sig till sanningen?

Det var inga lögner, men menar du att Kamala var oförmögen att bemöta Trump, varför behövde hon ha ett lag som hjälpte henne?

Vad tycker du om mitt förslag och hålla debatt på X med Elon Musk som moderator och faktakontrollant?
Citera
2024-09-16, 07:04
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag hoppas att du förstår att det inte handlar om "vågar" här. De båda kandidaterna har hela team som analyserar opinionen och utifrån det tar beslut om debatt eller inte debatt, eller hur debatten bör utformas till sin fördel.

Ok, blir du nöjd om vi istället säger ”trumps kampanjrådgivare vågar inte låta honom delta i ny debatt pga fiaskot i den senaste”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in