Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-18, 08:47
  #6001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Klart de måste varit där kommer säkert på Wahlgrens värld sen
Jag har sett Theo på någon bild och Bauers barnbarn var ju brudnäbbar tillsammans med Pernillas barnbarn! 😊
Citera
2024-09-18, 08:54
  #6002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har sett Theo på någon bild och Bauers barnbarn var ju brudnäbbar tillsammans med Pernillas barnbarn! 😊

Tänkte väl det
Citera
2024-09-18, 11:43
  #6003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har sett Theo på någon bild och Bauers barnbarn var ju brudnäbbar tillsammans med Pernillas barnbarn! 😊

Dåså 😂
Citera
2024-09-18, 12:40
  #6004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Om han kommenterat gynnings insta är det ändå lite suspekt

Jag tror CG t.o.m. sagt att hon stalkats av en medelålders hurtbulle ( = mycket energi) men av någon anledning förnekat att det var CB. 🤷‍♀️
Citera
2024-09-18, 13:29
  #6005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Nä tycker det är lite märkligt? Borde Bauer inte vilja visa bilder på sin familj ?
Var Theo ens där ?

Dom kanske inte vill synas i sömmarna av flashback-trollen?
Citera
2024-09-18, 13:30
  #6006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Om han kommenterat gynnings insta är det ändå lite suspekt

Varför det?
Citera
2024-09-18, 16:51
  #6007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Varför det?

Att man kommenterar först en kändis ej får napp och sen kommenterar nästa kändis där man får napp.
Citera
2024-09-18, 16:55
  #6008
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
PW har sagt i en intervju att CB har planerat bröllopet i 2år…
Hm de har ju bara varit tillsammans i 3.
Han gjorde snabb ”karriär”.
Flyttade fr attefallshus, flyttade in hos PW, friat, gift sig och gift sig igen.
Blivit ”nära” alla hennes vänner och familj.
Och samtidigt planerar bröllop i 2år.
Alltså den grabben!
Där kan man snacka om att näsla in sig och nästan ta över ”showen”
Citera
2024-09-18, 17:19
  #6009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
PW har sagt i en intervju att CB har planerat bröllopet i 2år…
Hm de har ju bara varit tillsammans i 3.
Han gjorde snabb ”karriär”.
Flyttade fr attefallshus, flyttade in hos PW, friat, gift sig och gift sig igen.
Blivit ”nära” alla hennes vänner och familj.
Och samtidigt planerar bröllop i 2år.
Alltså den grabben!
Där kan man snacka om att näsla in sig och nästan ta över ”showen”

Eller hur!! Vad brukat man säga:

"Ingen blir så snabbt kär som en narcissist utan bostad, inkomst, familj och vänner...".

OBS! Säger inte att CB är narc men det säger ändå en hel del om beteendet.
Citera
2024-09-18, 17:26
  #6010
Medlem
Snälla! Kan vi alla hjälpas åt nu och avliva,myten om att Christian Bauer har jobb som inköpsansvarig på ICA.
Finns det någon som läser/skriver i tråden som arbetar tillsammans med honom, som har någon anhörig som arbetar med honom, som känner någon som arbetar med honom?
Jag utgår ifrån att vara inköpsansvarig för hygienartiklar och dyl. som Bauer påstås vara är ett arbete som tar mycket tid och säkert resor för att besöka leverantörer etc. Bauer verkar ju aldrig jobba. I förra omgången av WV sade han apropå att han tränade intensivt för Vasaloppet (och även tillbringade mycket tid uppe i Dalarna och tränade), att det var "bra att han hade något att göra när Pernilla var på turne". Lite senare var han även i Afrika och var med på något cykellopp.
Jag tycker inte han verkar jobba ett skit på ICA. Eller är han tjänstledig på obestämd tid? Har han fler semesterdagar på ett år en alla andra?
Som sagt, jag skulle gärna vilja höra från folk som har träffat på Bauer i hans jobb på ICA.
Jag har läst att han kan tänka sig att bli en ny "ICA Stig", snacka om att vara "kändis-wannabe". Linslus!? Inte alls!
Citera
2024-09-18, 17:27
  #6011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Att man kommenterar först en kändis ej får napp och sen kommenterar nästa kändis där man får napp.

Är ju inte helt ovanligt...

Jag tänker att CB t.o.m. förstått att vännen F*nny haft "kontakter" och sått både det ena och andra fröt den vägen.

Sorry, han är bara så FEJK!!! Det känns hela vägen från Lidingö in i mitt vardagsrum.

Jag är rätt förtjust i WV och skrattar gott åt PWs eskapader men det stannar där. Hon må vara någon annan när kameran stängs av - vad vet jag - men rolig är hon. I kubik. Å lite street smart, ändå.

Summa summarum är jag faktiskt orolig för henne, även om jag litar på att hon är fullt kapabel, då det blev sådant knas med Th*os pappa.

Å andra sidan kommer CB garanterat att göra allt han kan för att "hänga kvar" och det KAN bli på bekostnad av hennes väl och ve.
Citera
2024-09-18, 17:31
  #6012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Snälla! Kan vi alla hjälpas åt nu och avliva,myten om att Christian Bauer har jobb som inköpsansvarig på ICA.
Finns det någon som läser/skriver i tråden som arbetar tillsammans med honom, som har någon anhörig som arbetar med honom, som känner någon som arbetar med honom?
Jag utgår ifrån att vara inköpsansvarig för hygienartiklar och dyl. som Bauer påstås vara är ett arbete som tar mycket tid och säkert resor för att besöka leverantörer etc. Bauer verkar ju aldrig jobba. I förra omgången av WV sade han apropå att han tränade intensivt för Vasaloppet (och även tillbringade mycket tid uppe i Dalarna och tränade), att det var "bra att han hade något att göra när Pernilla var på turne". Lite senare var han även i Afrika och var med på något cykellopp.
Jag tycker inte han verkar jobba ett skit på ICA. Eller är han tjänstledig på obestämd tid? Har han fler semesterdagar på ett år en alla andra?
Som sagt, jag skulle gärna vilja höra från folk som har träffat på Bauer i hans jobb på ICA.
Jag har läst att han kan tänka sig att bli en ny "ICA Stig", snacka om att vara "kändis-wannabe". Linslus!? Inte alls!

Ok! Bra spanat. Det där med ICA Stig känns faktiskt ganska osmakligt... CB på en båt över Atlanten också eller som deltagare i Kompani Svan.

Nä, mer "Lyxfällan" isf. 😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in