Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 12:43
Medlem
Hur snygg är man när man jobbar på skola och beblandar sig med att sexchatta med yngre, jag menar de kan ju inte va så att dumpen INTE varit ett samtalsämne på kafferasten?
Citera
2024-09-19, 13:28
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 483

Vissa går i trasiga skor ur Idol 2011.
Inte bara pedofil. Tondöv är han också.
Citera
2024-09-19, 13:54
Medlem
Rekas avatar
Ojojoj! Jag kan inte minnas en tydligare ångest än den #483 visar. Från ett drömliv som fritidspedagog med barn omkring sig, till samhällets Quasimodo på några minuter.

Jag känner mig rätt säker på att han endera ligger i tvångströja på akutpsyk just nu, eller så kollar han möjligheterna att emigrera till något okänt afrikanskt land.
Citera
2024-09-19, 13:57
Medlem
whaks avatar
Lagom kul att vakna imorse och man hae ety mail från skolan där en pedagog tagits av dumpen.
så sjukt glad att dottern inte går på fritods.
Citera
2024-09-19, 14:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Gädda #464

Det verkar som doktoranden lämnat studentbostaden i Stockholm och flyttat in i föräldrarnas lägenhet i Linköping. Bytte adress för 10 dagar sedan
Ni är ju roliga allihopa. Helt bländade av den senaste pedofilen som ser ut som en gammal tant i sin mössa missar ni dagens viktigaste nyhet. Tack Startelvan för att du uppmärksammade detta!

Vårt gedigna arbete har burit frukt! Doktoranden har tagit sitt pick och pack och flytt hem till mor och far. Hans namn finns dock fortfarande kvar på institutionens listor, men en flytt är ett välkommet första steg mot välbehövlig arbetsledighet, rehabilitering och Fas III. Kanske har våra glada mejlutskick bidragit till detta flyttbeslut. Hatten av, bröder!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-09-19 kl. 14:51.
Citera
2024-09-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Ojojoj! Jag kan inte minnas en tydligare ångest än den #483 visar. Från ett drömliv som fritidspedagog med barn omkring sig, till samhällets Quasimodo på några minuter.

Jag känner mig rätt säker på att han endera ligger i tvångströja på akutpsyk just nu, eller så kollar han möjligheterna att emigrera till något okänt afrikanskt land.

Han är inne på Clas Ohlsons hemsida och letar rep
Citera
2024-09-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Hans efternamn + Falun. Släkt med den andra galningen? Man får nämligen vibbar av att han kan brisera när han blir trängd

Han kommer från Nynäshamn så tror inte det
Citera
2024-09-19, 14:29
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Alla barn på den där fritidsgården med en snippa lär ju ingått i hans kvällsdusch-runkfantasier
Det är värre än så. Han har garanterat en hel mapp med bilder och korta videoklipp på de där barnen i olika vinklar vid alla typer av spring och lek. Klippen loopar han medan han runkar för att få utlösning vid precis rätt bildruta.

Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Den ångesten var bland de mer påtagliga på sistone.

Såg klippen från idol på yt.
Man fattar ju redan från idiotens audition i Idol att han måste vara skev på mer än ett sätt. Påminner lite om den där göken #359 som blev uthängd för ett par månader sen och hade varit med i det där programmet där folk fick träffa en hemlig beundrare.
Citera
2024-09-19, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ni är ju roliga allihopa. Helt bländade av den senaste pedofilen som ser ut som en gammal tant i sin mössa missar ni dagens viktigaste nyhet. Tack Startelvan för att du uppmärksammade detta!

Vårt gedigna arbete har burit frukt! Doktoranden har tagit sitt pick och pack och flytt hem till mor och far. Hans namn finns dock fortfarande kvar på institutionens listor, men en flytt är ett välkommet först steg mot välbehövlig arbetsledighet, rehabilitering och Fas III. Kanske har våra glada mejlutskick bidragit till detta flyttbeslut. Hatten av, bröder!

Det var ett roligt inlägg, gammal tant🤣 och en bra nyhet för landets alla barn..
Citera
2024-09-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare

Jag börjar starkt misstänka att Dumpen slänger ut en "decoy" först. Typ en tjej runt 20 som kontaktar en lämplig kandidat. När objektet får många checks. Tex jobbar med tonåringar, nappar på sexsnacket osv. Då läggs stöten in med massa barely legals som attackerar gäddan från alla håll och kanter. Kan det vara så?!

Dessvärre är det så illa att det finns en massa män som inte sätter rimliga gränser. Det är problemet.

Att det finns män som blir lurade är inte problemet.
Citera
2024-09-19, 14:37
Medlem
Citat:
Det är värre än så. Han har garanterat en hel mapp med bilder och korta videoklipp på de där barnen i olika vinklar vid alla typer av spring och lek. Klippen loopar han medan han runkar för att få utlösning vid precis rätt bildruta.

Ja. Han har säkert sina favvisar bland flickorna också som han spanar på extra mycket Hans hårddisk lär inte vara att leka med. Skrivbordsstolen har nog frätt sönder av alla utlösningar
Citera
2024-09-19, 14:42
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Man fattar ju redan från idiotens audition i Idol att han måste vara skev på mer än ett sätt. Påminner lite om den där göken #359 som blev uthängd för ett par månader sen och hade varit med i det där programmet där folk fick träffa en hemlig beundrare.

Ja, nu när du säger det så påminner #483 och "Tullen" #359 om varandra på flera sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in