Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-25, 21:30
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalopskungen
Det är ju skillnad på förhållanden och förhållanden. Vissa vill främst ha någon att ligga i soffan och pilla sig i naveln tillsammans med, andra vill ha någon som är deras själsliga livspartner.
Egentligen vill alla ha en själslig livspartner. Men sen kanske man nöjer sig med något sämre.
Citat:
Ursprungligen postat av Kalopskungen
Juste TS, har du kvinnliga vänner?
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Säger som den du citerade. Du verkar vältalig här och du verkar som en trevlig typ. Men jag känner igen mig i dig. Jag är oxå blyg med det motsatta könet. Inte manliga vännerna dock, men dom är ju friendzonade.

Vi kommer säkert träffa våra kärlekar vi med 🤗
Tack
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Tror att de flesta kan träffa någon om man söker sig till de som är på samma nivå och ställer rimliga krav. Det finns faktiskt tjejer som inte lyckas träffa någon också
Kanske de flesta, men inte jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Har du någon kontakt med psyk vården eller liknande? det känns som att du mår väldigt dåligt, och jag tror det skulle vara en bra ide för dig att söka hjälp för ditt mående.

Gällande tjejer, vi känner när en kille är desperat eller klängig, det blir väldigt jobbigt, känns nästan som om dem "kväver" en. Det är inget man letar efter i ett förhållande.
Se till att du mår psykiskt bra, är psykiskt stabil, skaffa en hobby eller något form av intresse, och sedan börja leta tjej.
Nej, professionell hjälp hjälper inte. Har testat.

De få tjejerna som jag har varit med har dumpat mig av motsatt anledning. Alltså att jag inte har varit tillräckligt desperat/klängig.
Som sagt så går det inte att göra rätt som kille. Allt är fel. Antingen är man för desperat/klängig eller så är man det motsatta.
Citera
2024-09-25, 21:38
Medlem
Jag är i precis samma situation som dig och aldrig haft en flickvän. Har några år till 40 och jag har försökt med ALLT sedan jag slutade gymnasiet i princip. Inga framgångar överhuvudtaget. Blivit nobbad precis varje gång hela livet.

Så jävla less på det här skitsamhället.
Citera
2024-09-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Egentligen vill alla ha en själslig livspartner. Men sen kanske man nöjer sig med något sämre.

Nej.

Tack

Kanske de flesta, men inte jag.

Nej, professionell hjälp hjälper inte. Har testat.

De få tjejerna som jag har varit med har dumpat mig av motsatt anledning. Alltså att jag inte har varit tillräckligt desperat/klängig.
Som sagt så går det inte att göra rätt som kille. Allt är fel. Antingen är man för desperat/klängig eller så är man det motsatta.
Fast det handlar ju om en balans, man får inte vara för desperat eller klängig. Men man får inte heller ignorera tjejen.
Citera
2024-09-25, 21:44
Medlem
HemskeSvens avatar
Du får väl ta och anstränga dig lite. Gå på gym. Bra för kropp och själ. Gå en kurs av nåt slag, där det finns brudar att snacka med / öva på.

Att ge upp är gay som fan. Var inte gay som fan.
Citera
2024-09-25, 21:56
Medlem
Citat:

Det finns ingen sån tjej.
En tjej kan alltid få en partner.

.

Nu tror jag du överdriver en aning, jag har svårt att se att det inte skulle finnas någon sådan tjej i hela världen överhuvudtaget.
Senast redigerad av Harr. 2024-09-25 kl. 22:02.
Citera
2024-09-25, 22:08
Medlem
Citat:
Jag vet inte, nåt i hjärnan som gör att det skiljer sig.

Är osäker i allt.

Nä jag vill inte ha vem som helst.
Förhållandet är huvudsyftet ja.

Alla vill väl samma sak med ett förhållande. Inga konstigheter.

Men man vill ju inte ha ett förhållande med vem som helst. Det är ju bara den specifika personen. Ingen annan i hela världen.
Som talesättet: ”Man ska inte hitta en person att leva med, utan hitta den personen man inte kan leva utan.”

Vad tänker du ska hända då i osäkra situationer? Att nån ska bli arg typ?

Det där med filosofiska funderingar tyckte jag lät spännande. Man vill ju ha nån man kan ha spännande samtal med.

Sen kanske man inte ska fokusera för mycket på att komma tillrätta med alla dåliga sidor, utan istället fokusera och utveckla det som är bra istället. Sina tillkortakommanden kan man ta sen.
Citera
2024-09-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Jag är i precis samma situation som dig och aldrig haft en flickvän. Har några år till 40 och jag har försökt med ALLT sedan jag slutade gymnasiet i princip. Inga framgångar överhuvudtaget. Blivit nobbad precis varje gång hela livet.

För stora krav? Du får ingen 10 av 10, finns många fina 4-5 av 10 där ute. Men du måste spela korten rätt och våga och vara normal. De kan lätt få en kille över deras range, men om de är smarta väljer de en medioker men trogen kille. En 8-10 väljer aldrig en medioker kille, de tar en idiot som är 8-10 för att de är dumma i huvudet
Citera
2024-09-26, 00:03
Medlem
Citat:
För jag är blyg, osäker, dålig på att prata, nervös, pratar inget, är inte dominant.

Jag är typ född till att aldrig kunna attrahera det motsatta könet.
Jag har alla motsatta egenskaper mot vad tjejer attraheras av.
De attraheras av att han är självsäker: jag är osäker.
De attraheras av att han inte sätter henne på piedestal: jag sätter henne på piedestal.
De attraheras av att han är dominant: jag är inte dominant.
De attraheras av att han är bra på att prata: jag är dålig på att prata.
De attraheras av att han är rolig: jag är inte rolig.

Men samtidigt älskar jag tjejer.

Det är som att Gud vill tortera mig. Skapar mig så att jag vill ha en tjej mer än nåt annat, men samtidigt ser till så att jag inte kan få en tjej.
(Är inte troende.)

Tjejer vill inte ha dina egenskaper, simple as that. Fake it untill you make it. Vad har du att förlora. Kvinnor har en pussy, de vill inte ha en till! Lär dig att vara e man ffs, eller Fake untill you make it.
Citera
2024-09-26, 01:23
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Du får väl ta och anstränga dig lite. Gå på gym. Bra för kropp och själ. Gå en kurs av nåt slag, där det finns brudar att snacka med / öva på.

Att ge upp är gay som fan. Var inte gay som fan.
"Du får väl ta och anstränga dig lite."

Som om jag inte har gjort det/gör det.
Jag går redan på gym.
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tjejer vill inte ha dina egenskaper, simple as that. Fake it untill you make it. Vad har du att förlora. Kvinnor har en pussy, de vill inte ha en till! Lär dig att vara e man ffs, eller Fake untill you make it.
Du pratar som att jag skulle kunna ändra min personlighet.
Du gör ett felaktigt antagande.
Citera
2024-09-26, 01:26
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:

Ja och råden som man får är "du får väl ta och anstränga dig lite."
Och "du får ta och ändra på din personlighet".
Citera
2024-09-26, 01:57
Avstängd
HyperboreanCREW-14s avatar
Fattar inte hur man kan va en självmordsbenägen incel och samtidigt inte mer desperat än att allt man är villig att göra är att sitta och tycka synd om sig själv!? Vägrar ragga på funktionsnedsatta och mongos, vägrar ta steroider, vägrar åka till Thailand, vägrar göra vad som krävs för att bli rik. Fan det kanske bara är så att ni trivs i er misär?
Citera
2024-09-26, 02:07
Medlem
Citat:

Om du hade försökt med ALLT så hade du inte varit i den här situationen fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in