Citat:
Egentligen vill alla ha en själslig livspartner. Men sen kanske man nöjer sig med något sämre.Nej.
Citat:
Tack
Citat:
Kanske de flesta, men inte jag.
Citat:
Nej, professionell hjälp hjälper inte. Har testat.Har du någon kontakt med psyk vården eller liknande? det känns som att du mår väldigt dåligt, och jag tror det skulle vara en bra ide för dig att söka hjälp för ditt mående.
Gällande tjejer, vi känner när en kille är desperat eller klängig, det blir väldigt jobbigt, känns nästan som om dem "kväver" en. Det är inget man letar efter i ett förhållande.
Se till att du mår psykiskt bra, är psykiskt stabil, skaffa en hobby eller något form av intresse, och sedan börja leta tjej.
Gällande tjejer, vi känner när en kille är desperat eller klängig, det blir väldigt jobbigt, känns nästan som om dem "kväver" en. Det är inget man letar efter i ett förhållande.
Se till att du mår psykiskt bra, är psykiskt stabil, skaffa en hobby eller något form av intresse, och sedan börja leta tjej.
De få tjejerna som jag har varit med har dumpat mig av motsatt anledning. Alltså att jag inte har varit tillräckligt desperat/klängig.
Som sagt så går det inte att göra rätt som kille. Allt är fel. Antingen är man för desperat/klängig eller så är man det motsatta.