Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Fattar inte hur man kan va en självmordsbenägen incel och samtidigt inte mer desperat än att allt man är villig att göra är att sitta och tycka synd om sig själv!? Vägrar ragga på funktionsnedsatta och mongos, vägrar ta steroider, vägrar åka till Thailand, vägrar göra vad som krävs för att bli rik. Fan det kanske bara är så att ni trivs i er misär?

För att det gör ont att förändras.
Det är smärtsamt på flera sätt.
Jag har varit i ts situation och tagit mig igenom det. Men det var en ganska smärtsam process där jag mådde riktigt piss ett tag, men det löste sig tillslut.

Och såhär i efterhand, så inser man ju hur många ggr som jag hade en invit men inte fattade det, eftersom att jag hade fullt upp med att tycka synd om mig själv.

Så några få ggr då jag hade en straffspark där målvakten hade somnat bakom målet och det bara va att dunka in bollen, så lyckades jag övertala mig själv att skjuta bollen bredvid målet, eftersom att det stämde med min egen bild av mig själv som loser.

Sen kunde man gå hem och cementera sig i rollen som loser, eftersom att den är tryggare än att försöka på riktigt och misslyckas.
Citera
2024-09-26, 02:24
Avstängd
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag har varit i ts situation och tagit mig igenom det. Men det var en ganska smärtsam process där jag mådde riktigt piss ett tag, men det löste sig tillslut.

Och såhär i efterhand, så inser man ju hur många ggr som jag hade en invit men inte fattade det, eftersom att jag hade fullt upp med att tycka synd om mig själv.

Så några få ggr då jag hade en straffspark där målvakten hade somnat bakom målet och det bara va att dunka in bollen, så lyckades jag övertala mig själv att skjuta bollen bredvid målet, eftersom att det stämde med min egen bild av mig själv som loser.

Sen kunde man gå hem och cementera sig i rollen som loser, eftersom att den är tryggare än att försöka på riktigt och misslyckas.
100% och hade det varit som på film så hade förändringen kommit och slagit en i huvudet när man minst anade och mest behövde det men i verkligheten är det ju tyvärr så att samtidigt som man går runt i sin egen misär så rinner livet förbi.
Citera
2024-09-26, 04:39
Avstängd
E-Mac.s avatar
Jag tycker du överdriver det här med tjejer. När man är utanför ett förhållande vill man in i ett och när man är inne i ett förhållande vill man ut.

Älskar du dig själv?
Citera
2024-09-26, 05:39
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Fattar inte hur man kan va en självmordsbenägen incel och samtidigt inte mer desperat än att allt man är villig att göra är att sitta och tycka synd om sig själv!? Vägrar ragga på funktionsnedsatta och mongos, vägrar ta steroider, vägrar åka till Thailand, vägrar göra vad som krävs för att bli rik. Fan det kanske bara är så att ni trivs i er misär?
Jag vill inte ha vem som helst.
Jag vill inte förstöra min hälsa totalt med steroider.
Jag vill inte ha en thailändska.
Jag är inte kapabel till att bli rik.
Citat:
Om du hade försökt med ALLT så hade du inte varit i den här situationen fortfarande.
Alla kan inte få en flickvän. Vet inte varför det är så svårt att förstå det.
Vad för bevis behöver ni för att ni ska tro på det? Räcker det inte med miljoner killar som bevisligen inte kan få en flickvän?
Citat:

Bara för att du kunde få en flickvän så betyder det inte att alla kan det.
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Jag tycker du överdriver det här med tjejer. När man är utanför ett förhållande vill man in i ett och när man är inne i ett förhållande vill man ut.

Älskar du dig själv?
Nej, och nej jag kan inte börja älska mig själv.
Senast redigerad av JagAlskarTjejer 2024-09-26 kl. 05:43.
Citera
2024-09-26, 06:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer

Nej precis alltså föredrar du att vara en självmordsbenägen incel, så sluta då att försöka få medömkan genom att påstå att du inte kan få nån tjej eller att det inte finns något att göra åt saken.
Vad du menar är att du inte kan få en tjej som lever upp till dina krav och förväntningar och att du inte vill göra de drastiska åtgärder som krävs.

De flesta andra som hade att välja på att aldrig träffa någon och ev. ta livet av sig på grund av det, hade nog varit villiga att testa nästan vad som helst istället.. men inte du för du trivs i din misär och självömkan.

Du sitter och bölar om att du är så ful och att du inte kan prata med tjejer, men det ändå du vill höra är att folk ska säga "naaaah stackars dig, du är säkert jättefin och allt kommer bli bra"
Men det kommer det inte bli, konkurrensen när det kommer till att träffa en kvinna har aldrig varit hårdare och du har antagligen mer rätt än du själv tror när du konstaterar att du är ett hopplöst fall.
Så för dig återstår alltså prostituerade, funktionshindrade, thailändskor och ev. extremt överviktiga kvinnor (se till att hon aldrig bantar för hon kommer dra så fort hon blir smalare). Ju snabbare du accepterar detta, destu mindre tid behöver du va ensam.
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-09-26 kl. 06:30.
Citera
2024-09-26, 07:02
Medlem
Citat:
Nej precis alltså föredrar du att vara en självmordsbenägen incel, så sluta då att försöka få medömkan genom att påstå att du inte kan få nån tjej eller att det inte finns något att göra åt saken.
Vad du menar är att du inte kan få en tjej som lever upp till dina krav och förväntningar och att du inte vill göra de drastiska åtgärder som krävs.

De flesta andra som hade att välja på att aldrig träffa någon och ev. ta livet av sig på grund av det, hade nog varit villiga att testa nästan vad som helst istället.. men inte du för du trivs i din misär och självömkan.

Du sitter och bölar om att du är så ful och att du inte kan prata med tjejer, men det ändå du vill höra är att folk ska säga "naaaah stackars dig, du är säkert jättefin och allt kommer bli bra"
Men det kommer det inte bli, konkurrensen när det kommer till att träffa en kvinna har aldrig varit hårdare och du har antagligen mer rätt än du själv tror när du konstaterar att du är ett hopplöst fall.
Så för dig återstår alltså prostituerade, funktionshindrade, thailändskor och ev. extremt överviktiga kvinnor (se till att hon aldrig bantar för hon kommer dra så fort hon blir smalare). Ju snabbare du accepterar detta, destu mindre tid behöver du va ensam.
Du verkar inte må bra själv, testa dina egna råd kanske...
Citera
2024-09-26, 07:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Du verkar inte må bra själv, testa dina egna råd kanske...
Tack men jag har både kärring och en hel drös ungar så jag har fullt upp, men hade jag varit en självmordsbenägen incel som inte kunde få en kvinna så hade jag givetvis gjort det, då det är mycket bra råd.

Hur kommer det sig att du kände dig kränkt nog att du behövde svara på mitt inlägg? Är du också en incel som har svårt att acceptera verkligheten?
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-09-26 kl. 07:08.
Citera
2024-09-26, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer

Alla kan inte få en flickvän. Vet inte varför det är så svårt att förstå det.
Vad för bevis behöver ni för att ni ska tro på det? Räcker det inte med miljoner killar som bevisligen inte kan få en flickvän?

Bara för att du kunde få en flickvän så betyder det inte att alla kan det.

Nej, och nej jag kan inte börja älska mig själv.
Du behöver söka för din depression till att börja med.
Har du dejtat många? Får intrycket att du gett upp för lätt och snabbt, lätt gjort om självkänslan är låg kanske. Finns ju de som träffar rätt person väldigt tidigt men det är nog inte så vanligt, betydligt vanligare att det tar tid. Har en släkting som var singel till 43 när han träffade sin fru, nu 4barnspappa. Du ska verkligen inte ge upp, du är uppenbart en fin person som skulle vara vad rätt tjej behöver. Många fina råd i tråden, lyssna på dem, de andra kan du bara ignorera.
Citera
2024-09-26, 07:30
Medlem
Citat:
Tack men jag har både kärring och en hel drös ungar så jag har fullt upp, men hade jag varit en självmordsbenägen incel som inte kunde få en kvinna så hade jag givetvis gjort det, då det är mycket bra råd.

Hur kommer det sig att du kände dig kränkt nog att du behövde svara på mitt inlägg? Är du också en incel som har svårt att acceptera verkligheten?
Reagerade på att ditt inlägg knappast är vad TS behöver.
Har vuxna barn själv, kvinna. Vad nu det har med saken att göra.
Citera
2024-09-26, 07:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Reagerade på att ditt inlägg knappast är vad TS behöver.
Har vuxna barn själv, kvinna.
Det är precis vad han behöver, att kvinnor som du, som aldrig skulle ta i en incel som honom med tång kommer här och försöker leka goda och ge honom falska förhoppningar kommer knappast hjälpa honom.
Det kommer bara innebära att han fortsätter gå och vänta och må dåligt medans livet rinner iväg.
Han behöver förstå att vägen ut ur det här (förutom självmord då, vilket vi försöker undvika här) är att acceptera sin lott och ta tag i situationen, världen är full med skadat gods, rullstolsbundna, dvärgar, mongolider, thailändskor, extremt feta, blinda osv, men det finns något gott där under kjolen ändå...
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-09-26 kl. 07:41.
Citera
2024-09-26, 08:04
Medlem
ais avatar
Hur lång är du?
Citera
2024-09-26, 08:07
Medlem
Citat:
Det är precis vad han behöver, att kvinnor som du, som aldrig skulle ta i en incel som honom med tång kommer här och försöker leka goda och ge honom falska förhoppningar kommer knappast hjälpa honom.
Det kommer bara innebära att han fortsätter gå och vänta och må dåligt medans livet rinner iväg.
Han behöver förstå att vägen ut ur det här (förutom självmord då, vilket vi försöker undvika här) är att acceptera sin lott och ta tag i situationen, världen är full med skadat gods, rullstolsbundna, dvärgar, mongolider, thailändskor, extremt feta, blinda osv, men det finns något gott där under kjolen ändå...
Nu ger ju inte han något intryck av att vara en typisk incel, han är uppenbart intelligent, har inte utseendet emot sig, tränar, har en fin kvinnosyn ( inget alla flashbackare kan briljera med) och är inte ute efter vad som helst. Helt övertygad om att han kommer att träffa rätt person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in