Citat:
Ursprungligen postat av
JagAlskarTjejer
Jag vill inte ha vem som helst.
Jag vill inte förstöra min hälsa totalt med steroider.
Jag vill inte ha en thailändska.
Jag är inte kapabel till att bli rik.
Nej precis alltså föredrar du att vara en självmordsbenägen incel, så sluta då att försöka få medömkan genom att påstå att du inte kan få nån tjej eller att det inte finns något att göra åt saken.
Vad du menar är att du inte kan få en tjej som lever upp till dina krav och förväntningar och att du inte vill göra de drastiska åtgärder som krävs.
De flesta andra som hade att välja på att aldrig träffa någon och ev. ta livet av sig på grund av det, hade nog varit villiga att testa nästan vad som helst istället.. men inte du för du trivs i din misär och självömkan.
Du sitter och bölar om att du är så ful och att du inte kan prata med tjejer, men det ändå du vill höra är att folk ska säga "naaaah stackars dig, du är säkert jättefin och allt kommer bli bra"
Men det kommer det inte bli, konkurrensen när det kommer till att träffa en kvinna har aldrig varit hårdare och du har antagligen mer rätt än du själv tror när du konstaterar att du är ett hopplöst fall.
Så för dig återstår alltså prostituerade, funktionshindrade, thailändskor och ev. extremt överviktiga kvinnor (se till att hon aldrig bantar för hon kommer dra så fort hon blir smalare). Ju snabbare du accepterar detta, destu mindre tid behöver du va ensam.