Citat:
Ursprungligen postat av
ultrabubb
Jag har fått höra så många saker i mitt liv från tjejer. När jag var 16 år så skrattade en tjej och hennes kompisar åt mig när jag kontaktade henne via en då känd community. En tjej skickade ett SMS dagen efter att jag hade liten penis. En annan tjej sa på en bar efter att vi hade pratat ett tag "Oj vad kort du var" när det blev lite nivåskillnad på golvet. Jag blev kallad för hundvalp av en annan på en forumträff. En tjejkompis berättade för mig att hennes kompis tyckte jag var ful.
Det sitter inte i mitt huvud, detta är verkliga händelser. Och ja det finns fula killar som får ligga, men jag är uppenbarligen inte en av dom.
Vet du varför de gör det?
Det är inte bara till dig de gör det, de gör samma sak till exakt ALLA de träffar, för att se hur killen reagerar.
Även Brad Pitt & Co råkar ut för det, det är ett sätt för tjejer att se hur du reagerar.
Poängen är att du INTE ska reagera på det, alternativt skämta tillbaka om deras tillkortakommanden (alla har ju det, som du vet, det kvittar om det är Brad Pitt eller Megan Fox, alla har något).
Så din reaktion är ett sätt för de att se om du har DET eller ej, och det har du uppenbarligen inte.
De vill veta om du kryper ihop av lite kritik eller om du står upp för dig själv.
Skämta tillbaka nästa gång, för det är vad de förväntar sig av dig.