Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-28, 12:10
  #349
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Jag tar tillbaka det när jag sa att tjejer bara vill få. Jag menade inte det.
Hade en dålig stund bara.
Citat:
Ursprungligen postat av drymzel
Åk ett par veckor till Asien så kommer tjejerna där älska dig om du bara uppför dig och är snäll. Som tidigare skrivits blir det enklare med åren också
Nej tack.
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Men pröva att byta några ord med tjejer du är helt ointresserad av i vardagliga situationer. Om du till exempel går till en kvinnlig frisör, fråga vad hon tycker du skulle passa i för frisyr, sen kan ni småprata lite om så bara om vädret eller att du ska resa någonstans eller någon aktuell händelse. Frisörer är alltid bra på småprat och träffar alla sorters kunder. Och glöm inte ögonkontakt.
Sen behöver du ju göra något åt din låga självkänsla och uppenbart felaktiga självbild, KBT som sagt. Har du prövat tidigare och det inte funkade, hitta någon bättre.
Okej..
Citera
2024-09-28, 12:36
  #350
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Det har säkert redan tagits upp i tråden (orkar inte läsa hela), men... köp en prostituerad? Bara åk över sundet.
Citera
2024-09-28, 12:52
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Så ditt problem är alltså mentalt?
Good News, det går att träna på det, precis som så mkt annat.
Mentalt för mig. Men för kvinnor är jag övertygad om att det är utseendet som stoppar mig.
Citera
2024-09-28, 15:01
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Mentalt för mig. Men för kvinnor är jag övertygad om att det är utseendet som stoppar mig.

Nej.

Ditt utseende stoppar dig eftersom att det är en grej för dig.
Kvinnor bryr sig till viss del, men det är inte den avgörande faktorn för de flesta.

Så du stoppar dig själv kan man säga, vilket kvinnor du försöker träffa känner av.

Eftersom att det finns fulare killar än dig som får ligga, så vet du eg att dina tankar inte stämmer, eller hur?

Mentalt alltså. Träna på det.
Citera
2024-09-28, 15:21
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Jag vill inte ha en asiat.
Dessutom skulle knappast någon asiat vilja ha mig.

Då är du inte tillräckligt desperat och tråden kan låsas.
Citera
2024-09-28, 17:09
  #354
Medlem
SnutteFia03s avatar
Om du inte är ett troll så är det tydligt via ditt nick och avatar att du har gjort det här till en alltför stor del av din identitet.

Mitt råd till dig är att fokusera på något annat i livet än din oförmåga att skaffa en partner.
Citera
2024-09-28, 17:16
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Nej.

Ditt utseende stoppar dig eftersom att det är en grej för dig.
Kvinnor bryr sig till viss del, men det är inte den avgörande faktorn för de flesta.

Så du stoppar dig själv kan man säga, vilket kvinnor du försöker träffa känner av.

Eftersom att det finns fulare killar än dig som får ligga, så vet du eg att dina tankar inte stämmer, eller hur?

Mentalt alltså. Träna på det.
Jag har fått höra så många saker i mitt liv från tjejer. När jag var 16 år så skrattade en tjej och hennes kompisar åt mig när jag kontaktade henne via en då känd community. En tjej skickade ett SMS dagen efter att jag hade liten penis. En annan tjej sa på en bar efter att vi hade pratat ett tag "Oj vad kort du var" när det blev lite nivåskillnad på golvet. Jag blev kallad för hundvalp av en annan på en forumträff. En tjejkompis berättade för mig att hennes kompis tyckte jag var ful.

Det sitter inte i mitt huvud, detta är verkliga händelser. Och ja det finns fula killar som får ligga, men jag är uppenbarligen inte en av dom.
Citera
2024-09-28, 17:41
  #356
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Det har säkert redan tagits upp i tråden (orkar inte läsa hela), men... köp en prostituerad? Bara åk över sundet.
Och vad skulle det vara bra för? Inget.
Jag vill ha en flickvän, inte en prostituerad.
Citera
2024-09-28, 17:53
  #357
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Om du inte är ett troll så är det tydligt via ditt nick och avatar att du har gjort det här till en alltför stor del av din identitet.

Mitt råd till dig är att fokusera på något annat i livet än din oförmåga att skaffa en partner.
Är inte lika intresserad av nåt annat i livet.
Citera
2024-09-28, 18:16
  #358
Medlem
Äh, tjejer och förhållanden är jävligt överskattat.

Skaffa dig ett bra bra hobbies i stället och försök hitta lite fler vänner, det är betydligt lättare.

Annars, bara nyfiken, varför aldrig få en tjej? Jag har sett snubbar som ser ut som grodmän, fula som stryk som har tjej och snubbar som är 150cm bara eller tjock som fan, 250k med tjej. Du verkar normalt nog mentalt, så varför skulle det inte gå även om du är ful kort och fet (om du nu skulle vara det är det okej, menar inte att låta taskig).
Citera
2024-09-28, 20:45
  #359
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Äh, tjejer och förhållanden är jävligt överskattat.

Skaffa dig ett bra bra hobbies i stället och försök hitta lite fler vänner, det är betydligt lättare.

Annars, bara nyfiken, varför aldrig få en tjej? Jag har sett snubbar som ser ut som grodmän, fula som stryk som har tjej och snubbar som är 150cm bara eller tjock som fan, 250k med tjej. Du verkar normalt nog mentalt, så varför skulle det inte gå även om du är ful kort och fet (om du nu skulle vara det är det okej, menar inte att låta taskig).
Jag är inte intresserad av hobbies eller vänner.

Kan aldrig få en tjej eftersom jag är blyg och pratar knappt alls.
Citera
2024-09-28, 20:51
  #360
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Det här att du är 30-40 bast, aldrig haft en tjej och har en avatar där det står "I love Girls" skriker inte direkt Alfa...
Jag gissar att du är rätt mesig och syltryggad överlag även i övriga livet, en sådan som alltid tittar ner i backen och ber om ursäkt för sin egen existens...
Så kanske ska du söka dig en kvinna som tycker om att vara den som tar initiativet och är den mer manliga i förhållandet, det finns särskilda dejtingsidor där undergivna män kan träffa dominanta kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in