Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-28, 21:15
  #361
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Det här att du är 30-40 bast, aldrig haft en tjej och har en avatar där det står "I love Girls" skriker inte direkt Alfa...
Jag gissar att du är rätt mesig och syltryggad överlag även i övriga livet, en sådan som alltid tittar ner i backen och ber om ursäkt för sin egen existens...
Så kanske ska du söka dig en kvinna som tycker om att vara den som tar initiativet och är den mer manliga i förhållandet, det finns särskilda dejtingsidor där undergivna män kan träffa dominanta kvinnor.
Ja en kille får tyvärr inte tycka om tjejer. Men jag kan inte sluta göra det.

Dejtingsidor har jag försökt med. De resulterar inte i något.
Citera
2024-09-28, 23:26
  #362
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinwalker
Då är du inte tillräckligt desperat och tråden kan låsas.

knulla asiater är ungefär som att knulla hundar. Vem fan vill det? Precis.
Citera
Igår, 08:42
  #363
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
knulla asiater är ungefär som att knulla hundar. Vem fan vill det? Precis.
Män om är 40 år, oskuld och startar trådar om att de älskar tjejer men kan inte få nån och att de därför funderar på att ta livet av sig, borde vara en bra kandidat
Citera
Igår, 10:09
  #364
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Män om är 40 år, oskuld och startar trådar om att de älskar tjejer men kan inte få nån och att de därför funderar på att ta livet av sig, borde vara en bra kandidat
Jag är inte 40, är yngre.
Är inte oskuld.
Har inte tränat så länge så har inte hunnit bli världens mest vältränade men börjar vara lite tränad nu.
Citera
Igår, 10:12
  #365
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Med den inställningen kommer ni inte att få någon.
Citera
Igår, 10:14
  #366
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blibbottczkhentzhk
Med den inställningen kommer ni inte att få någon.
Bekvämt för er att säga det men inställningen har inget med det att göra.
Och sen preciserar ni aldrig ens mer exakt varför inställningen skulle sabotera. Det är väldigt vagt. För ni slänger bara ur er något som känns bekvämt att slänga ur sig.
__________________
Senast redigerad av JagAlskarTjejer Igår kl. 10:16.
Citera
Igår, 10:20
  #367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Jag har fått höra så många saker i mitt liv från tjejer. När jag var 16 år så skrattade en tjej och hennes kompisar åt mig när jag kontaktade henne via en då känd community. En tjej skickade ett SMS dagen efter att jag hade liten penis. En annan tjej sa på en bar efter att vi hade pratat ett tag "Oj vad kort du var" när det blev lite nivåskillnad på golvet. Jag blev kallad för hundvalp av en annan på en forumträff. En tjejkompis berättade för mig att hennes kompis tyckte jag var ful.

Det sitter inte i mitt huvud, detta är verkliga händelser. Och ja det finns fula killar som får ligga, men jag är uppenbarligen inte en av dom.

Vet du varför de gör det?

Det är inte bara till dig de gör det, de gör samma sak till exakt ALLA de träffar, för att se hur killen reagerar.

Även Brad Pitt & Co råkar ut för det, det är ett sätt för tjejer att se hur du reagerar.
Poängen är att du INTE ska reagera på det, alternativt skämta tillbaka om deras tillkortakommanden (alla har ju det, som du vet, det kvittar om det är Brad Pitt eller Megan Fox, alla har något).

Så din reaktion är ett sätt för de att se om du har DET eller ej, och det har du uppenbarligen inte.
De vill veta om du kryper ihop av lite kritik eller om du står upp för dig själv.

Skämta tillbaka nästa gång, för det är vad de förväntar sig av dig.
Citera
Igår, 10:26
  #368
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Bekvämt för er att säga det men inställningen har inget med det att göra.
Och sen preciserar ni aldrig ens mer exakt varför inställningen skulle sabotera. Det är väldigt vagt. För ni slänger bara ur er något som känns bekvämt att slänga ur sig.

Nej, om du inte gör något åt ert självförtroende, och inställning så kommer inte ett jävla dugg hända. T ex inom sport, om en t ex brottare tror att han inte kommer kunna vinna, så är det 100 % noll chans att han vinner etc. Prova att läsa på, exempelvis psykologi.
Citera
Igår, 11:48
  #369
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blibbottczkhentzhk
Nej, om du inte gör något åt ert självförtroende, och inställning så kommer inte ett jävla dugg hända. T ex inom sport, om en t ex brottare tror att han inte kommer kunna vinna, så är det 100 % noll chans att han vinner etc. Prova att läsa på, exempelvis psykologi.
Och om det faktiskt är så att det är 0% chans att han kan vinna, och han är medveten om det.
Till exempel om han är en liten svag pojke mot världsmästaren i brottning.
Gäller samma princip för den lilla svaga pojken?

Och kan jag flyga till månen genom att flaxa med armarna om jag bara tror på det?
Gäller samma princip där också?
Citera
Igår, 12:04
  #370
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Du kanske kan testa en ny parfym? Lite luktagott gillar damerna.
Citera
Igår, 12:20
  #371
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Jag är inte 40, är yngre.
Är inte oskuld.
Har inte tränat så länge så har inte hunnit bli världens mest vältränade men börjar vara lite tränad nu.
Nåja det var bara ett exempel, du skrev väl 30-40. Skönt att höra att du slipper dö som oskuld... Att du börjat träna är väl det enda positiva du skrivit och det kommer säkert hjälpa självförtroendet, men du borde nog tänka på att kolla upp dina testosteron-nivåer.
Citera
Igår, 12:30
  #372
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Du kanske kan testa en ny parfym? Lite luktagott gillar damerna.
Har testat, surprise, det gav ingen tjej.

Har även blekt tänderna förut.
Så ni ser, jag har testat allt.
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Nåja det var bara ett exempel, du skrev väl 30-40. Skönt att höra att du slipper dö som oskuld... Att du börjat träna är väl det enda positiva du skrivit och det kommer säkert hjälpa självförtroendet, men du borde nog tänka på att kolla upp dina testosteron-nivåer.
Inget kan tyvärr hjälpa mitt självförtroende.

Testosteronnivåerna har jag kollat upp förut och de var bra.
Dessutom höjs de av styrkelyftning. Och jag tränade inte när jag kollade nivåerna.
Min sexdrift is no joke alltså..
__________________
Senast redigerad av JagAlskarTjejer Igår kl. 12:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in