Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-29, 17:27
  #6145
Medlem
Jag tror Christian Brueckner gjorde det, han verkar vara en riktigt sjuk människa. Hoppas de hittar den sista pusselbiten så de kan lösa fallet.
Citera
2024-10-08, 16:11
  #6146
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Jag tror Christian Brueckner gjorde det, han verkar vara en riktigt sjuk människa. Hoppas de hittar den sista pusselbiten så de kan lösa fallet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1295974
Den tyska, tidigare dömda pedofilen Christian Brückner, huvudmisstänkt i fallet om förvunna Madeleine McCann, frias för flera sexbrott som ska ägt rum i Portugal, rapporterar Sky News.
Vad märkligt att man inte påpekar att Madeleines fall inte ens togs upp i rätten?

Varför blandar man in hennes namn i en artikel som handlar om andra brott?

Christan Brückner kan numera förpassas till papperskorgen bland de misstänkta.

Då är det bara Gerry och Kate kvar.
Citera
2024-10-08, 16:58
  #6147
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1295974
Den tyska, tidigare dömda pedofilen Christian Brückner, huvudmisstänkt i fallet om förvunna Madeleine McCann, frias för flera sexbrott som ska ägt rum i Portugal, rapporterar Sky News.
Vad märkligt att man inte påpekar att Madeleines fall inte ens togs upp i rätten?

Varför blandar man in hennes namn i en artikel som handlar om andra brott?

Christan Brückner kan numera förpassas till papperskorgen bland de misstänkta.

Då är det bara Gerry och Kate kvar.
Varför man blandar in M:s namn?
Därför han mer eller mindre är/varit misstänkt samt att det ger fler clicks. Inte svårare än så.
Citera
2024-10-08, 17:01
  #6148
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Varför man blandar in M:s namn?
Därför han mer eller mindre är/varit misstänkt samt att det ger fler clicks. Inte svårare än så.

Fast själva åtalet mot CB hade inget med MM's försvinnande att göra.

Jag tycker försöken av föräldrarna att peka finger på andra börjar bli lite uttjatade efter så många år.

CB verkar inte haft något alls med MMs försvinnande att göra. Eller har jag missat något?
Citera
2024-10-08, 17:07
  #6149
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Fast själva åtalet mot CB hade inget med MM's försvinnande att göra.

Jag tycker försöken av föräldrarna att peka finger på andra börjar bli lite uttjatade efter så många år.

CB verkar inte haft något alls med MMs försvinnande att göra. Eller har jag missat något?
Det har du rätt i. Det ser mörkt ut i att kunna binda honom vid MM:s försvinnande (iaf just nu).
Nog mer nyhetstorka just då och därför ville man associera detta med MM:s försvinnande.
Om de hade utelämnat MM så hade ingen brytt sig förutom de inbitna i ärendet.
Citera
2024-10-08, 17:23
  #6150
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Det har du rätt i. Det ser mörkt ut i att kunna binda honom vid MM:s försvinnande (iaf just nu).
Nog mer nyhetstorka just då och därför ville man associera detta med MM:s försvinnande.
Om de hade utelämnat MM så hade ingen brytt sig förutom de inbitna i ärendet.

Men ingen insatt i ärendet trillade väl av stolen när nyheten släpptes?

Detta märkliga fall där myndigheterna i flera länder binder sig till ett evigt misslyckande eftersom föräldrarna inte får utredas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in