Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-29, 17:06
  #1
Bannlyst
Japp ni vet dessa osäkra men som vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig.

Ja ni vet dessa. Vad är det för fel på de?

Exempelvis om de inte någonsin vill slicka fitta. De blir ihop med en tjej och oavsett vad så kommer de aldrig slicka fitta. De lämnar hellre än att kompromissa. De lämnar hellre än att ens böja på någon gräns. De lever hellre celibat än att ta något skit/böja någon gräns.

Vad är det för fel på de?

Jag skrev med en INCEL nyligen och han sa

”Ord som ”man måste kompromissa i relationer” eller ”vill man hitta någon så får man anpassa sig” eller ”det är helt normalt” är bara kodord för cucks och hunsade män som på något sätt vill lura sig själva att de inte är hunsade hundar eller cucks. De copear och lurar sig själva för att de är förslavade av fittan. Förstår du hur patetiskt detta är? Dessa är inte män, de förtjänar inte ens att leva. Jag har varit ihop med några tjejer och aldrig har jag någonsin valt att ta något skit eller värderat fitta över heder. Och då är jag en etnisk fransman. Ni har ingen ANING om hur hunsade fransmän och västerländska män är. De copear, copear och copear. Ljuger för sig själva och ljuger för varandra. Ju oftare de hör lögnen av sig själva och andra hur mer börjar de tro på det. Sen så frågar han ”frun” om det är okej att köpa saker. Fy helvete.”

Då svarar en person som anser sig vara precis detta med detta

”Du har helt rätt i vad du skriver. Allt som allt. Ibland kanske hon ”kompromissar” (för det är inte en riktig kompromiss) men 99.999 av 100 gånger så är det jag som får kompromissa. Som exempelvis att skicka fitta. Det måste jag göra samtidigt som hon aldrig suger min kuk. Jag vet hur jag är och kan se igenom andra män så enkelt. Och kukexemplet var bara ett exempel. Bara för att hon suger din kuk betyder det inte att du inte är hunsad. 99.9999% av alla män lever patetiska liv idag”


Och massvis med människor berättar att han har rätt.



Vad fan beror detta på?


Vad är det för fel på dessa individer?
Citera
2024-09-29, 17:12
  #2
Avslutat konto
Ego, aspergers, osv
Citera
2024-09-29, 17:18
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorersugerku
Ego, aspergers, osv
Haha det var på allvar någon skrev att det handlade om diagnoser och då skrev någon som svar

”Det är du som har diagnos din luffare. Gå tillbaks och gör som frugan säger. Får du ens skriva på denna sida? Såklart, när män har ryggrad och heder så måste du komma på något för att fortsätta kunna leva med dig. Wof wof wof. ”
Citera
2024-09-29, 17:23
  #4
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsansv3jsan
Japp ni vet dessa osäkra men som vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig.

Ja ni vet dessa. Vad är det för fel på de?

Exempelvis om de inte någonsin vill slicka fitta. De blir ihop med en tjej och oavsett vad så kommer de aldrig slicka fitta. De lämnar hellre än att kompromissa. De lämnar hellre än att ens böja på någon gräns. De lever hellre celibat än att ta något skit/böja någon gräns.

Vad är det för fel på de?

Jag skrev med en INCEL nyligen och han sa

”Ord som ”man måste kompromissa i relationer” eller ”vill man hitta någon så får man anpassa sig” eller ”det är helt normalt” är bara kodord för cucks och hunsade män som på något sätt vill lura sig själva att de inte är hunsade hundar eller cucks. De copear och lurar sig själva för att de är förslavade av fittan. Förstår du hur patetiskt detta är? Dessa är inte män, de förtjänar inte ens att leva. Jag har varit ihop med några tjejer och aldrig har jag någonsin valt att ta något skit eller värderat fitta över heder. Och då är jag en etnisk fransman. Ni har ingen ANING om hur hunsade fransmän och västerländska män är. De copear, copear och copear. Ljuger för sig själva och ljuger för varandra. Ju oftare de hör lögnen av sig själva och andra hur mer börjar de tro på det. Sen så frågar han ”frun” om det är okej att köpa saker. Fy helvete.”

Då svarar en person som anser sig vara precis detta med detta

”Du har helt rätt i vad du skriver. Allt som allt. Ibland kanske hon ”kompromissar” (för det är inte en riktig kompromiss) men 99.999 av 100 gånger så är det jag som får kompromissa. Som exempelvis att skicka fitta. Det måste jag göra samtidigt som hon aldrig suger min kuk. Jag vet hur jag är och kan se igenom andra män så enkelt. Och kukexemplet var bara ett exempel. Bara för att hon suger din kuk betyder det inte att du inte är hunsad. 99.9999% av alla män lever patetiska liv idag”


Och massvis med människor berättar att han har rätt.



Vad fan beror detta på?


Vad är det för fel på dessa individer?
Löjligt att vara i relationer överhuvudtaget. Skönast är att leva ensam och bestämma själv hur man vill ha allt
Citera
2024-09-29, 18:02
  #5
Bannlyst
Jag tar inte någon skit men jag är en typisk alfa.
Citera
2024-09-29, 18:08
  #6
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marijo
Jag tar inte någon skit men jag är en typisk alfa.
Det är alla här, du glömmer att du är på Flashback...
Citera
2024-09-29, 18:12
  #7
Bannlyst
Du kanske inte har koll på din hygien
Citera
2024-09-29, 18:57
  #8
Avstängd
kyrkstockens avatar
Det är en mans uppgift att sätta gränser och säga nej (kvinnor kan inte pga utvecklingsbiologi).

Ts verkar ha fått verkligheten om bakfoten.
Citera
2024-09-29, 19:41
  #9
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsansv3jsan
Japp ni vet dessa osäkra men som vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig.

Ja ni vet dessa. Vad är det för fel på de?

Så det är fel (på en man) om man har integritet, självrespekt och moral?
Om det var en kvinna då? Eller vänta. Kvinnor har inte integritet, självrespekt och moral.
__________________
Senast redigerad av GormDenGamle 2024-09-29 kl. 20:40.
Citera
2024-09-29, 20:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsansv3jsan
Japp ni vet dessa osäkra men som vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig.

Ja ni vet dessa. Vad är det för fel på de?

Exempelvis om de inte någonsin vill slicka fitta. De blir ihop med en tjej och oavsett vad så kommer de aldrig slicka fitta. De lämnar hellre än att kompromissa. De lämnar hellre än att ens böja på någon gräns. De lever hellre celibat än att ta något skit/böja någon gräns.

Vad är det för fel på de?

Jag skrev med en INCEL nyligen och han sa

”Ord som ”man måste kompromissa i relationer” eller ”vill man hitta någon så får man anpassa sig” eller ”det är helt normalt” är bara kodord för cucks och hunsade män som på något sätt vill lura sig själva att de inte är hunsade hundar eller cucks. De copear och lurar sig själva för att de är förslavade av fittan. Förstår du hur patetiskt detta är? Dessa är inte män, de förtjänar inte ens att leva. Jag har varit ihop med några tjejer och aldrig har jag någonsin valt att ta något skit eller värderat fitta över heder. Och då är jag en etnisk fransman. Ni har ingen ANING om hur hunsade fransmän och västerländska män är. De copear, copear och copear. Ljuger för sig själva och ljuger för varandra. Ju oftare de hör lögnen av sig själva och andra hur mer börjar de tro på det. Sen så frågar han ”frun” om det är okej att köpa saker. Fy helvete.”

Då svarar en person som anser sig vara precis detta med detta

”Du har helt rätt i vad du skriver. Allt som allt. Ibland kanske hon ”kompromissar” (för det är inte en riktig kompromiss) men 99.999 av 100 gånger så är det jag som får kompromissa. Som exempelvis att skicka fitta. Det måste jag göra samtidigt som hon aldrig suger min kuk. Jag vet hur jag är och kan se igenom andra män så enkelt. Och kukexemplet var bara ett exempel. Bara för att hon suger din kuk betyder det inte att du inte är hunsad. 99.9999% av alla män lever patetiska liv idag”


Och massvis med människor berättar att han har rätt.



Vad fan beror detta på?


Vad är det för fel på dessa individer?

Det är samma sak med tjejer inte vill ha kuk i rövhålet. Ingenting att ha eftersom de vägrar kompromissa.
Citera
2024-09-29, 20:41
  #11
Medlem
-Grillo-s avatar
Så fort man gör nått som man inte är med på till 100% så är man tydligen en "beta", "simp" eller en "cuck" enligt "experterna"...
Citera
2024-09-29, 22:29
  #12
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Manosfärer, maskulinism och mansrörelser
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in