Citat:
Ursprungligen postat av
truly.adolphine
Hon sa att det inte var något drama bakom nedläggningen av sin och Anna Björklunds podd.
Men jag tyckte hon kändes fåordig. Sa inget alls om varför den lades ner. Och programledarna verkade inte tycka att det var läge att fråga.
Nu har Anna uttalat sig om den nedlagda podden med Blondinbella. Inget stort drama vad det verkar. Men hon verkar lite snopen.
På Instagram skriver hon att hon älskar att podda men inte vet om hon orkar starta upp en podd en gång till.
Citat:
Skriva massa kontrakt som sen bara bryts och lova lyssnarna nåt som läggs ner av oklar anledning några månader senare.
Och att
Citat:
det här är det tredje försöket med kvinnlig kollega och tredje gången som det tar slut på den andres initiativ.
En erfarenhet som leder till självreflektion.
Citat:
Antar det är något med mig som inte funkar.
Vidare skriver hon att hon är med som vikarie i podden Crazy Town, och att den
Citat:
handlar lite om varför jag inte har en podd längre.
Men när jag lyssnar hör jag inget direkt uttalat om detta. Hon pratar lite om att hon är bra på att stå ut med jobbiga människor. Typ har hög tolerans för personer med negativ energi. Skulle kunna vara en hint om Bella.
Jag tycker om Anna men tänker att det här med tjejpoddar nog inte är rätt grej. Kändes som att hon nuddade vid den tanken i Crazy Town-podden också.