2024-10-04, 03:19
Medlem
truly.adolphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Idag är Bella med i Eftermiddag i P3 med start kl 16:10.

Hon sa att det inte var något drama bakom nedläggningen av sin och Anna Björklunds podd.

Men jag tyckte hon kändes fåordig. Sa inget alls om varför den lades ner. Och programledarna verkade inte tycka att det var läge att fråga.
Citera
2024-10-04, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Nä, det är friliggande villa. Både 27A och 27B är friliggande. På varsin tomt. Kan inte se på kartorna att det skulle finnas 27, utan någon bokstav. Och då tittar jag både på Google Maps och hitta.se.

Mäklaren har bilder på huset på sin facebooksida:
https://www.facebook.com/annaskimakl...7793605315515/
Citera
2024-10-06, 18:45
Medlem
Väldigt intressant att höra på Isabella och Sheilas debatt i podden idag angående barns skärmtid. Sååå olika åsikter. Sheila var så berörd så hennes röst gick upp i falsett. Hon är uppriktigt orolig för barns hälsa, med all rätt. Isabella vill alltid påskina att hennes barn minsann inte har problem med att sitta alldeles för mycket vid skärm.
Citera
2024-10-07, 14:30
Medlem
EndastJag01s avatar
Gårdagens blogginlägg från Bella ser ut som ett klargörande av punkter härifrån.
Husets storlek, tillgången på pengar och nejdå, hon behöver inte alls starta några bolag...
Citera
2024-10-08, 14:26
Medlem
I podden ”Oförskämt att anta” dissikerar de Isabella och hennes Afrikaresa i sommar.
Citera
2024-10-09, 14:58
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
I podden ”Oförskämt att anta” dissikerar de Isabella och hennes Afrikaresa i sommar.
Den var riktigt rolig! Men man undrar ju...
Citera
2024-10-10, 20:12
Medlem
truly.adolphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truly.adolphine
Hon sa att det inte var något drama bakom nedläggningen av sin och Anna Björklunds podd.

Men jag tyckte hon kändes fåordig. Sa inget alls om varför den lades ner. Och programledarna verkade inte tycka att det var läge att fråga.

Nu har Anna uttalat sig om den nedlagda podden med Blondinbella. Inget stort drama vad det verkar. Men hon verkar lite snopen.

På Instagram skriver hon att hon älskar att podda men inte vet om hon orkar starta upp en podd en gång till.

Citat:
Skriva massa kontrakt som sen bara bryts och lova lyssnarna nåt som läggs ner av oklar anledning några månader senare.

Och att

Citat:
det här är det tredje försöket med kvinnlig kollega och tredje gången som det tar slut på den andres initiativ.

En erfarenhet som leder till självreflektion.

Citat:
Antar det är något med mig som inte funkar.

Vidare skriver hon att hon är med som vikarie i podden Crazy Town, och att den
Citat:
handlar lite om varför jag inte har en podd längre.

Men när jag lyssnar hör jag inget direkt uttalat om detta. Hon pratar lite om att hon är bra på att stå ut med jobbiga människor. Typ har hög tolerans för personer med negativ energi. Skulle kunna vara en hint om Bella.

Jag tycker om Anna men tänker att det här med tjejpoddar nog inte är rätt grej. Kändes som att hon nuddade vid den tanken i Crazy Town-podden också.
Citera
2024-10-11, 15:09
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
I ett inlägg på bloggen skriver hon om barnens pengar. Barnen, som går i 3an och 5an, får numer 600 kr i månadspeng. Pengarna ska räcka till smoothies, lunch med kompisar, onödiga prylar och onödiga kläder samt om barnen köper godis själva efter skolan. Föräldrarna betalar godis på helgerna och nödvändiga saker och kläder. 600 kr i månaden för mer ansvar och för att lära sig hålla budget.
Citera
2024-10-13, 20:58
Medlem
truly.adolphines avatar
Verkar som att vänskapen mellan fd. podd-kollegorna är satt på paus.

Citat:
Lerbygger hus!! Välkommen isabella löwengrip på människosafari 🤗

Skriver Anna på sitt Instagram.

Ja just det, den legendariska Massajsommaren 2024. Isabella resa till mörkrets hjärta, en massajby i Tanzania. Där familjerna bodde i hus gjorda av kobajs, men trots detta var glada ändå. Hon ville bli deras managementkonsult och bland annat piska de lata afrikanska männen. Den vita Lidingökvinnans börda.

Nästa år blir det möjligtvis en resa till en onådd stam av vildar i Amazonas som får nåden att civiliseras i utbyte mot en gruvkoncession. Management by Bella.
Citera
2024-10-23, 20:16
Medlem
Jag tror deras förhållande är på upphällningen
Citera
2024-10-23, 20:18
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Jag tror deras förhållande är på upphällningen
För att du vet något eller för att du sett ett järtecken i skyn?
Citera
2024-10-23, 20:21
Medlem
Järntecken i skyn. Vet ingenting. Har bara känslan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in