2024-10-07, 23:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus Cocken #491
Förnamn: Samma som den svenska skådespelaren Stormare
Efternamn: Samma som Rickard som var programledare för "Vem vet mest?"

Födelseår: Året då ABBA släpper första albumet "Ring ring"
Ännu en gift jävel som raggar på småtjejer.
Citera
2024-10-08, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
GÄDDA 480 ÄR PUTS VÄCK FRÅN HELA NÄTETS ALLA SIDOR. Skyddad id?

Även sambon är borta...

Hoppas att hon inte har fått stå till svars för vad #480 hållt på med! Stackars kvinna
Citera
2024-10-08, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
# 491 leder kanske kuk-ligan?
Kukbilden är bara stulen från internet. Dyker upp på hur många resultat som helst vid omvänd bildsökning.
Citera
2024-10-08, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Då var det jag skrev rätt. Men fattar inte resultatet av det?
Jag tror du driver med oss, tråkigt att solka ner tråden med trams.
Den rebusen är ju en av de lättaste!

Vanligaste maten i Kina + E som skrivits flera gånger här i tråden trodde man ju var omöjligt att inte förstå.
Citera
2024-10-08, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Kukbilden är bara stulen från internet. Dyker upp på hur många resultat som helst vid omvänd bildsökning.

Just det ja. Google bildsök hade jag glömt. Det är nog många med komplex som lånat den. Den tillhör kanske en porr"stjärna". Problemet är ju att det enkelt avslöjas vid en eventuell träff också. Först visa upp den och sen ha en slak prinskorv.
Citera
2024-10-08, 05:15
Medlem
oyauis avatar
Vad finns att säga om Cochen mer än att man ser en gubbe och därefter går vidare i nästa sekund. Både folk som jagar regnbågar i himlen som inte finns och folk som bryr sig om andra lever tragiska liv.
Gäddor är inte organiserade i sina tankar. Suddenly INTJs comes on board at forums and no one understands them.
Citera
2024-10-08, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Du är nog inte fel där med fin sammanfattning.
Killen har uppenbarligen inte alla hästar i stallet och det här med att " jag vill behålla mitt jobb" ör typiskt för någon som är ivrigt påhejad av nor och far för att hsn har fått en anpassad anställning som "elevassistent" Hoppas hans föräldrsr kan lätta lite på greppet runt honom och låter honom klara sig lite själv. Han verkar identifiera dig med 11-13åringar mentslt medans hsn har sexdrifter som en normal 34 åring. Mycket lägger jag på hsns föräldrar som vad det verkar har velat dkydds honom och inte låtit honom växa upp riktigt.

Han har tydligen flyttat hem till sina föräldrar i Nynäshamn och anser att han är oskyldigt anklagad och hans rykte är förstört.. Jo Jo och alla barnen då , hur mår dom??
Citera
2024-10-08, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen24
Han har tydligen flyttat hem till sina föräldrar i Nynäshamn och anser att han är oskyldigt anklagad och hans rykte är förstört.. Jo Jo och alla barnen då , hur mår dom??

Lägg till alla polisanmälningar som kommit in mot honom det senaste. Hans rykte bland barn SKA vara förstört oavsett om han är bäng eller inte.
Citera
2024-10-08, 07:23
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Lägg till alla polisanmälningar som kommit in mot honom det senaste. Hans rykte bland barn SKA vara förstört oavsett om han är bäng eller inte.
Oskyldig ja tjena, uppe i 20 anmälningar och går under namnet "peddogustav" på skolan.
Plus nu en konfrontation på dumpen.
Allt är bara diskrimering för han är man antar jag...
Citera
2024-10-08, 07:25
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen24
Hans rykte var väl i stort sett redan "förstört" i Borlänge men det sket han säkert i, skillnaden verkar vara att han hade rektorer som tog honom under sina vingar när anmälningarna haglade in.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-10-08 kl. 07:29.
Citera
2024-10-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hans rykte var väl i stort sett redan "förstört" i Borlänge men det sket han säkert i, skillnaden verkar vara att han hade rektorer som tog honom under sina vingar när anmälningarna haglade in.

Man kan ju undra varför ?? Fanns det ett släktskap mellan honom och ngn rektor eller var de kanske vänner till hans föräldrar.

Sen har hsn säkert haft lönebidrag och inte belastat skolan med den kostnaden.
Citera
2024-10-08, 07:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Man kan ju undra varför ?? Fanns det ett släktskap mellan honom och ngn rektor eller var de kanske vänner till hans föräldrar.

Sen har hsn säkert haft lönebidrag och inte belastat skolan med den kostnaden.
"Han är kramig som person, är det bara för att han är man!?"
Anledningen är nog helt enkelt en klassisk, naiv pk-kärring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in