2024-10-08, 16:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Otippat så kommer Ebba Busch till Jimpas försvar: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...n-misslyckande

Borde vara rätt uppenbart att dom har en del hållhakar på varandra.

Vice statsminister Ebba Busch var en av gästerna på bröllopet, antagligen därför hon bekräftar att Åkesson inte såg ut att känna personen som pekats ut? Så var den knuten löst.
Citera
2024-10-08, 16:10
Avstängd
erkänner, jag är dåligt påläst

Men han MC knutte gangstern som allt handlar om, vad har han gjort ? Dömd ?
Citera
2024-10-08, 16:11
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Om jag slår på den ort jag bor i idag ca 1.000 boende så finns 20 med i Lexbase.
Kan vi då inte ha fest i hembygdsgården??

Hur många av dessa är gängkriminella?
Citera
2024-10-08, 16:11
Medlem
Citat:
Så om du har fest kollar du då alla och deras respektive i lexbase??
Speciellt noga om någon du känt i 25 år kommer dit med en partner, kollar du denne noga?
Förbjuder du din polare sen 25 år att komma med sin partner?

Och hur många har inte något i Lexbase? En fortkörning, en fyllstyrning, något obetalt mm.
(jag har inte något alls och aldrig haft, ta i trä)

Om jag slår på den ort jag bor i idag ca 1.000 boende så finns 20 med i Lexbase.

Kanske inte vi Svenssons, men Åkesson är ju trots allt ordförande i Sveriges andra/tredje största politiska parti. Som dessutom har en viktig nyckelroll i nuvarande regering. Man kan ju tycka att det borde ställas lite mer krav då?

Särskilt då han företräder ett parti som dessutom framhäver gängkriminaliteten som en av sina viktigaste frågor.
Citera
2024-10-08, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Vice statsminister Ebba Busch var en av gästerna på bröllopet, antagligen därför hon bekräftar att Åkesson inte såg ut att känna personen som pekats ut? Så var den knuten löst.

Och hon hängde med Jimpa hela tiden? Eller minglade hon runt med andra gäster också?
Citera
2024-10-08, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Lugna ner dig Snacka om att flytta fokus från verkliga problem.
Så lägligt detta bröllop är för sossarna och lotteriskandalen med gängkriminella som hotar åldringar och skuldsatta med kronofogden trycks undan av lögnmedia, allt med Magdas goda minne.
Inte en jävel utanför vänstern bryr sig om vilka Åkesson bjuder på bröllop.
Förresten är det inte mc gäng som skjuter, spränger, gängvåldtar, bränner bilar i våra städer, inne på köpcentrum osv.
Det är blattarna, främst tonåringar med noll impulskontroll som sätter skräck i samhället.

SD-anhängares relativiseringar är så gulliga. Oftast framförda av personer som inte ens kan googla sig till vad logiska felslut innebär.
Citera
2024-10-08, 16:13
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Så om du har fest kollar du då alla och deras respektive i lexbase??
Speciellt noga om någon du känt i 25 år kommer dit med en partner, kollar du denne noga?
Förbjuder du din polare sen 25 år att komma med sin partner?

Och hur många har inte något i Lexbase? En fortkörning, en fyllstyrning, något obetalt mm.
(jag har inte något alls och aldrig haft, ta i trä)

Det är många år sedan nu men mitt exx var hos frissan och hon berättade att frisören suttit på Hinsan.

- Vad hade hon gjort ?
- Mord, på sin fd make

Hoppsan Kerstin ! Inte varje dag man blir klippt av en mördare ...
Citera
2024-10-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Kanske inte vi Svenssons, men Åkesson är ju trots allt ordförande i Sveriges andra/tredje största politiska parti. Som dessutom har en viktig nyckelroll i nuvarande regering. Man kan ju tycka att det borde ställas lite mer krav då?

Särskilt då han företräder ett parti som dessutom framhäver gängkriminaliteten som en av sina viktigaste frågor.

Blir man gängkriminell för att man har MC och en fortkörning?
Känner många som åker MC och är medlemmar i något pga sin MC men det gör dom inte kriminella.
Citera
2024-10-08, 16:14
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Blir man gängkriminell för att man har MC och en fortkörning?
Känner många som åker MC och är medlemmar i något pga sin MC men det gör dom inte kriminella.

Det kanske bara är när man är ordförande för ett kriminellt MC-gäng då?
Citera
2024-10-08, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
Hur många av dessa är gängkriminella?

Vad är det som gör dom gängkriminella om de inte begått något "riktigt brott" ?
Att dom åker MC?
Citera
2024-10-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
Det kanske bara är när man är ordförande för ett kriminellt MC-gäng då?

Är han dömd? Är dom dömda?
Är han ens under utredning?
Citera
2024-10-08, 16:16
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurchie
SD-anhängares relativiseringar är så gulliga. Oftast framförda av personer som inte ens kan googla sig till vad logiska felslut innebär.

Det hänger väl kanske i hop med årsdagen på Magdalena Andersson svartjobbande papperslösa
unga tjej som hon utnyttjade som städare hemma i fina villan. Var det inte hösten 2022 ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in