Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-14, 03:30
Medlem
Fibululans avatar
Vad är det för värdelös tjockis som är programledare?
Finns redan 4 avsnitt ute..
Är det tjejer som castar lr, några snygga killar men inga snygga tjejer 😏😏
Senast redigerad av Fibululan 2024-10-14 kl. 03:33.
Citera
2024-10-14, 05:09
Medlem
enlevandemans avatar
Går ju inte höra vad de säger ibland. Varför har tv4plej inga undertexter?
Citera
2024-10-14, 05:57
Medlem
multipoets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman

Det verkar som att de glömmer textningen när de lägger ut programmen på kvällen/ natten.
Jag har sett fem avsnitt och de verkar inte ha text. Förra säsongen så hade inte gränslandet text alls.
Men jag hoppar att de fixar det.

Annars verkar det mera ordning en stabilare säsong än på länge, jag funderar om det är för att det är för att det är Petra som är programledare eller om de har lyssnat på kritiken.
Citera
2024-10-14, 06:50
Medlem
Fibululans avatar
Efter ha sett några avsnitt så får jag säga att innehållsmässigt är det ok, men programledaren gillar jag inte alls.
Har inte fått nån större uppfattning om deltagarna annat än att Lena är helt körd.
Sen undrar jag varför dom visar en liten skylt med personuppgifter på den deltagare som pratar, denna skylt visas så snabbt så man hinner bara se namn och ålder.
Och den ständiga gåtan är varför folk anmäler sig till Robinson feta och otränade när dom vet att tävlingarna ofta kräver bra fysik.
Citera
2024-10-14, 08:36
Avstängd
Fanken vad snygg Viktor är
Citera
2024-10-14, 09:10
Medlem
talcsofts avatar
Roger - Avtalsförhandlare men blir helt dominerad av en gubbe med jeans på huvudet och en LÖK på tröjan??
Citera
2024-10-14, 15:49
Medlem
En sak är ju säker, några ogillar man redan från start.
Lanthandlarbruden från Norrland, gnällbruden från Järfälla och den finska zigenaren är ju inga favoriter.
Citera
2024-10-14, 16:22
Medlem
sirsia0s avatar
Äntligen, har sett alla släppta avsnitt och nu har man kommit in på riktigt. Gränslandet har blivit mycket bättre, tycker jag, och twisterna är kvar både där och för dem som är med i syd och nord. Kan bli en bra säsong tror jag.

Citera
2024-10-14, 16:22
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman

Jag har tv4+ och har undertexter.
Citera
2024-10-14, 17:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Dålig första tävling där en person drar på sig en kallsup och förstör för hela laget. Som tur var så var det de äldsta som gjorde det och kanske orkar med att bli kallad svikare av övriga i laget. Nåja, ett par av brudarna lär göra bort sig framöver och bli nya måltavlor.
Citera
2024-10-14, 17:47
Medlem
[/quote]

Det, eller gammal missbrukare med den släpiga rösten. Men bra gjort om hon tagit sig ur missbruk 👍
Citera
2024-10-14, 17:58
Medlem
Lena är en märklig figur... Stör sig på att SNICKAREN tagit över som ansvarig för bygget??? Det är väl det enda rimliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in