Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-14, 07:05
Medlem
qaaqs avatar
Nu har ica valt att inte va med i prisjämförelseappen matpriskollen längre. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är småaktigt, och tror de mest vilja dölja sina höjningar .

Ica är idioter och tror de snart kommer ångra sig, då folk vill kunna jämföra. Jag handlar på andra ställen nu. Gillar inte mygel-Ica längre.
Citera
2024-10-14, 07:19
Medlem
Jordgubbes avatar
Vadå "inte vara med", kan inte de jämföras i alla fall, vad är det för skev undersökning? Som Prisjakt, där bara vissa är med?
Citera
2024-10-14, 07:34
Medlem
Kanastras avatar
Det är dåligt av dom. Nu läggs ju priserna in ändå, men kommer in lite senare under dagen än dom andra livsmedelsaffärerna.
Många gånger har ju att dom funnits med lett till att jag handlat HOS dom istället för nåt annat ställe.
Är det bra pris på dom varor som kostar mest, exempelvis kött och ost så handlar jag där, och köper oftast även det andra jag har på min inköpslista.
Citera
2024-10-14, 07:35
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Nu har ica valt att inte va med i prisjämförelseappen matpriskollen längre. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är småaktigt, och tror de mest vilja dölja sina höjningar .

Ica är idioter och tror de snart kommer ångra sig, då folk vill kunna jämföra. Jag handlar på andra ställen nu. Gillar inte mygel-Ica längre.
Har du någon källa på det?
För mina inköp spelar det ingen roll.
Jag handlar där det är bäst för mig
Citera
2024-10-14, 07:37
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:

Varifrån har du fått denna information?
Citera
2024-10-14, 07:37
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Har du någon källa på det?
För mina inköp spelar det ingen roll.
Jag handlar där det är bäst för mig
Det är bara att gå in på appen och kolla så ser du
Citera
2024-10-14, 07:39
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Det är bara att gå in på appen och kolla så ser du
Nä man ser inte att ICA ratar.
ICA kan inte rata.
Matpriskollen väljer själv vem man vill ha med.
Eller?
Citera
2024-10-14, 07:43
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Det är dåligt av dom. Nu läggs ju priserna in ändå, men kommer in lite senare under dagen än dom andra livsmedelsaffärerna.
Många gånger har ju att dom funnits med lett till att jag handlat HOS dom istället för nåt annat ställe.
Är det bra pris på dom varor som kostar mest, exempelvis kött och ost så handlar jag där, och köper oftast även det andra jag har på min inköpslista.
Precis, men så långt tänker de inte. Det är mest sura för att höjningarna synliggörs av matpriskollen och andra saker de tar upp, som inte är så smickrande för ica - multipriser tex. De har överlägset flest erbjudanden ala "köp 8 kaffebryggare, betala för 7".
Citera
2024-10-14, 07:45
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
Nä man ser inte att ICA ratar.
ICA kan inte rata.
Matpriskollen väljer själv vem man vill ha med.
Eller?
Sluta gissa och läs själv istället
Citera
2024-10-14, 07:52
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Sluta gissa och läs själv istället
jag kan inte hitta något om det.
men jag hittar massvis med info om ICA.
T ex vecka 1-39 2024 är fyra olika ICA-butiker med enligt hemsidan.
Hur kommenterar du det?
Citera
2024-10-14, 07:55
Medlem
qaaqs avatar
Nu blir det svårare att se om Ica har något bra erbjudande som får en att gå dit. Annars är väl risken att jag handlar allt på coop eller willys istället. Rätt troligt. Kommer inte ta bort "ingen reklam tack" eller ladda ner deras egna app.
Citera
2024-10-14, 07:57
Medlem
qaaqs avatar
Citat:
jag kan inte hitta något om det.
men jag hittar massvis med info om ICA.
T ex vecka 1-39 2024 är fyra olika ICA-butiker med enligt hemsidan.
Hur kommenterar du det?
Har du en icabutik inlagd som en favorit så står det där att de aktivt valt att inte finnas med, samt 0 antal erbjudanden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in