Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-14, 18:03
Medlem
Inga program på söndagar i höst. Var det så förra hösten också, en vän påstår det. Men jag har för mej att jag kollade på örådet mm på söndagar förra hösten.
Citera
2024-10-14, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catlover55
Lena är en märklig figur... Stör sig på att SNICKAREN tagit över som ansvarig för bygget??? Det är väl det enda rimliga

Hon och den där besserwissern Amanda ser dig som lite bättre än andra.
Amanda är mitt hatobjekt nr 1 så här långt. Med hon Lena som nr 2.
Citera
2024-10-14, 18:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Inga program på söndagar i höst. Var det så förra hösten också, en vän påstår det. Men jag har för mej att jag kollade på örådet mm på söndagar förra hösten.
Din kompis har rätt. Det var inga söndagsavsnitt förra hösten, utan det var två avsnitt på rad under torsdagen istället.
Citera
2024-10-14, 18:23
Medlem
Haha Roger asså vilken jäkla lirare
Citera
2024-10-14, 18:48
Medlem
fonders avatar
Någon som har Plus-medlemskap och vill, inom spoiler-tagg, skriva vad det är för sak som Roger har att berätta? Tillhör han egentligen andra lag som i andra säsonger och var där för att förstöra för dem?
Citera
2024-10-14, 19:40
Medlem
Crapmagics avatar
Årets tröttaste edgelord: Svagheter har jag inga

Han heter Thomas, och han lyckas då sabba för hela lagets framtid trots att han saknar svagheter

Den korta köttbullen till tjej som bryter som en kratta kan naturligtvis inte vinna i någon fysisk tävling,
ändå vill tv4 ha med henne
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-14 kl. 19:44.
Citera
2024-10-14, 19:43
Medlem
Perkabalos avatar
Va fan!. Är det samma gäng som förra gången?. Detta är ju samma skit som Hollywood pysslar med. Kopia på kopia. Trött man blir på dessa fantasilösa producenter. Måste verkligen vara en av varje. Kort tjock lång krallig och jobbig. En lite bög måste ju också få plats i detta år också. Tur att det är ett utdöende beteende.
Citera
2024-10-14, 19:45
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Han heter Thomas, och han lyckas då sabba för hela lagets framtid trots att han saknar svagheter

Den korta köttbullen till tjej som bryter som en kratta kan naturligtvis inte vinna i någon fysisk tävling,
Vilken garvis! Stor i orden , liten under ytan. Haha
Citera
2024-10-14, 19:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Thomas är vackrast, starkast och ödmjukast enligt sig själv, men verkligheten säger något annat.

L-O var ju som denna köttbullen och han vann det hela ändå.
Citera
2024-10-14, 19:52
Medlem
DoktorNos avatar
Fan vad Petra skriker hela tiden. Irriterande, minst sagt.
Citera
2024-10-14, 19:53
Medlem
Får fan frispel på den nymodiga skiten med inklippta intervjuer där deltagarna kommenterar sig själva. Likadant i många program men Robinson är värst. Varenda tävling är omöjlig att följa på ett vettigt sätt. Vem fan uppfann detta sätt att producera?
Citera
2024-10-14, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Lag syd bröstar upp sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in