2024-10-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
#494 Varför sa inte S och P bara att han kunde ringa dem om han ville prata? Nu fanns det ju en risk att han skrev till ett riktigt barn?

Han gjorde vad han kunde för att få dem att tro att han inte var skyldig, men det blev pannkaka av alltihopa 😂

Han säger i mitten av konfrontationen att anledningen till varför han inte ringt om en intervju är att Kristoffer på ETC har försökt få en träff med dumpen, men de har tydligen tackat nej, enligt gäddan. Underförstått hade de även avböjt om 494 ringt.

Om infon stämmer, vet jag ej
Citera
2024-10-15, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Han säger i mitten av konfrontationen att anledningen till varför han inte ringt om en intervju är att Kristoffer på ETC har försökt få en träff med dumpen, men de har tydligen tackat nej, enligt gäddan. Underförstått hade de även avböjt om 494 ringt.

Förstår inte varför han hypotetiskt ens behöver träffa Dumpen live för att kunna skriva om deras metoder. Det är liksom ingen försvarshemlighet hur de jobbar. Riktigt UFO
Citera
2024-10-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta

Fyfan vilken obehaglig varelse! Nu har han fastnat med kuken i sin egen gäddmun! Vidrig chatlog, hemsk utstrålning och vilket ynkligt försvarstal!

Hans fula leende har jag sett vid flera tillfällen då man möter någon som egentligen vet att de är i underläge men kan inte fatta det rent intellektuellt.

Detta är en snubbe som har mycket svårt i alla typer av sociala sammanhang. Han kan inte ta emot varesig vanlig kritik eller konstruktiv kritik. Troligen är det många som antingen slår hårt på hans fula tryne eller har en synnerligen stark önskan om att göra det.

Hans stora problem förutom att hamna på Dumpen är att han troligen alltid går runt med det leendet. Ger mig fan på att har ser ut sådär även när han sover!

Jag tänkte på det tidigare att den där jäveln är nog inte rolig att jobba med
Citera
2024-10-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Förstår inte varför han hypotetiskt ens behöver träffa Dumpen live för att kunna skriva om deras metoder. Det är liksom ingen försvarshemlighet hur de jobbar. Riktigt UFO

#494 Är väl intressant att kunna ställa sina frågor, men hur i helvete han får detta till en etisk arbetsmetod är ju en gåta. Han var ju tyvärr ovillig att vidareutveckla det vid konfrontationen . Skumt nog framstår hans försvar som förberett pga liknelserna han kastar ur sig, men jag tror att det bara var halvförberett och det var därför han tänkte cykla undan initialt. Det där med att skylla på att han gör ett reportage är nog bara en tanke som slagit honom, men han har inte tänkt i flera steg, för då hade han märkt att den är orimlig. Han har varit lat och oförsiktig
Citera
2024-10-15, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#494 Är väl intressant att kunna ställa sina frågor, men hur i helvete han får detta till en etisk arbetsmetod är ju en gåta. Han var ju tyvärr ovillig att vidareutveckla det vid konfrontationen . Skumt nog framstår hans försvar som förberett pga liknelserna han kastar ur sig, men jag tror att det bara var halvförberett och det var därför han tänkte cykla undan initialt. Det där med att skylla på att han gör ett reportage är nog bara en tanke som slagit honom, men han har inte tänkt i flera steg, för då hade han märkt att den är orimlig. Han har varit lat och oförsiktig

Att han tror att ändamålet ska helga medlen när det kommer till pedofili visar hur långt borta i fantasin han är. Det är mer nolltolerans på än mord. Dessutom har han inte ens FÖRSÖKT ringa Sara som har öppet nummer innan han tog till denna drastiska metod. En ihålig story som inte ens hans fula mamma tror på
Citera
2024-10-15, 13:42
Medlem
Citat:

Tror inte på detta, om inte annat så hade han ju inte ens ringt dem och kollat och varför sitta och chatta i abnorma mängder och skicka kalsongbilder för att få tag på dem och sedan tro att de skulle vara villiga att intervjuas vid konfrontationen. Är det sant så är det ett journalistiskt haveri, men nu är det förstås inte sant, hade dock varit jävligt kul om Patrik och Sara sagt "Ok, sätt igång och intervjua oss då".
Citera
2024-10-15, 14:30
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Gissa om käften kommer att gå på honom när han ska försöka förklara för sina närmaste!

Gissar att dom inte köper hans dynga, om dom ens orkar lyssna på hans jävla ordbajsande längre...

Dom ställer inte ens fram en djuptallrik med bajs utan visar honom på dörren direkt.
Citera
2024-10-15, 14:39
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:

Men 494 får ju ingen intervju här heller. Varför ska han ordna till en intervju eller nåt reportage eller vad han nu tänkt sig med dem där han står och hojtar massa trams då? Han borde väl ha med frågor och en egen fotograf som hoppar fram ur buskarna, vad han nu ska ha det till. Inte direkt undersökande journalistik och bra gräv att Dumpen kan komma åkande när man ska direkt från kik in i ett barnaanus.

Det man ser är inget annat än backande i rena OS-farten där anfall är bästa försvar och han bär indignationen som en sköld mot världen.
Citera
2024-10-15, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Vet inte om det redan skrivits men han har stängt ner sin Linkedin. Tuffa tider väntar detta as

Lyckades spara det som fanns kvar
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Citat:
Ursprungligen postat av lillsmurfen
#494 är såvitt jag vet uppvuxen i lilla byn Västerfärnebo i Sala kommun. Har hållt till en del i Norberg där han är återkommande gäst på festival. Han har jobbat med radio, och har även varit med i "Vem vet mest" där han vann.

Han verkar digga techno. Ska ha varit i Berlin en del, Sisyphos är en favorit enligt egen FB. Någon påstod sig ha läst vänners berättelser om diverse bajshistorier från staden, var finns dessa att få tag på?

Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Rickard Olsson på bild tillsammans med en gädda/pedofil. Inte det man väntade sig när man steg upp i kammaren. Hoppas Vem-vet-mest-knapparna sprittvättas efter varje avsnitt

Undersökte Vem vet mest-kopplingen men bilden var för lågupplöst för att dra någon egen slutsats, bor dessutom en man i samma ålder med samma namn i orten. Men det verkar ju stämma alltså. Tror ni han fick jobbet med frågeskrivning för programmet pga vinsten?

Igår fanns video länkad när någon ringde på hos journalisten. Påstods även finnas en del 2 där han skulle öppnat och fått en rak höger. Även om det senare inte stämmer så måste det vara enormt påfrestande. #494
Citera
2024-10-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Dom ställer inte ens fram en djuptallrik med bajs utan visar honom på dörren direkt.

Anhöriga har han nog, men är osäker på om han har jättemånga vänner och bekanta. Han är 42 och bor inneboende, så på något vänster har han ju misslyckats med att till fullo etablera sig i vuxenlivet, istället för att skaffa familj och stabilitet, så har han legat runt, det är sorgligt på något vis.
Senast redigerad av Florman 2024-10-15 kl. 14:44.
Citera
2024-10-15, 15:05
Medlem
DouglasFeldmans avatar
#494 står helt klart för en utav de mer spektakulära konfrontationerna hittills, helt sjukt vad munnen går på den lille stjärtgossen. För övrigt har han ett utseende som för tankarna till Bob Gunton i filmen Demolition Man.

https://static.wikia.nocookie.net/vo...20230310190024
Citera
2024-10-15, 15:10
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Anhöriga har han nog, men är osäker på om han har jättemånga vänner och bekanta. Han är 42 och bor inneboende, så på något vänster har han ju misslyckats med att till fullo etablera sig i vuxenlivet, istället för att skaffa familj och stabilitet, så har han legat runt, det är sorgligt på något vis.

Jag tycker inte synd om en sån avart. Jag är nyseparerad och har inga vänner dit jag flyttat. Föräldrar är borta sedan länge. Inga syskon. Inte äter jag bajs och jagar barn för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in