2024-10-16, 18:46
Började kolla på Robonson nu och efter 5 minuter in i programmet kan jag redan identifiera 3 bögar.
2024-10-16, 19:03
Medlem
DoktorNos avatar
Efter att ha sett avsnitten som hittills sänts av både Robinson och Gränslandet måste man ju säga att det redan visat sig vilka man vill klara sig till final och vilka man absolut vill ha bort ur tv-rutan så fort som möjligt.

Produktionen har dessutom till slut fattat att om de ska ha Gränslandet kvar så måste det hända nåt där hela tiden och jämfört med tidigare år så är det mycket bättre i år.
2024-10-16, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Började kolla på Robonson nu och efter 5 minuter in i programmet kan jag redan identifiera 3 bögar.

Ingen svart i denna säsong, kanske kommer som överraskning.
2024-10-16, 19:13
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Efter att ha sett avsnitten som hittills sänts av både Robinson och Gränslandet måste man ju säga att det redan visat sig vilka man vill klara sig till final och vilka man absolut vill ha bort ur tv-rutan så fort som möjligt.

Produktionen har dessutom till slut fattat att om de ska ha Gränslandet kvar så måste det hända nåt där hela tiden och jämfört med tidigare år så är det mycket bättre i år.

Vill du namnge vilka du vill ska gå till final och vice versa?
2024-10-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maimiitang
'

Solklar homoguppe
Guppe?
2024-10-16, 19:30
Medlem
Die.young.4evers avatar
Tänkte först att Alva Torell Björkman var en man. Men börjar mer tro att hon är halv döv å talsvårig heter. Har en kollega på jobbet som låter som Alva.
2024-10-16, 19:30
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vill du namnge vilka du vill ska gå till final och vice versa?
Maxim, Oliver, Natalie, Emelie, Ludvig, Ali och (trots dialekten) Tommy är de jag gärna ser att de tar sig till finalveckan. Det är de som retar mig minst.

Tomas, Roger Alva, Amanda R och Lena vill jag få bort nu. Blir bara förbannad att se och höra dom.

Övriga är mest utfyllnad, de ger varken negativa eller positiva vibbar.

Och så är jag sen länge oerhört trött på Petras skrikande.
2024-10-16, 19:34
Medlem
santos_devilles avatar
Hon som låter som en döv person.

Vi måste välja tjejerna för dom är lätta att slå ut. Tjejer är sämre på tävlingar.

Sen när hon tjejen inte väljer henne och hennes kompis så är det anti-feministiskt. Hahaha jävla idiot. Hoppas ni sitter och ruttnar på gränslandet tills det stängs.
2024-10-16, 19:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha exakt.
Fast hon var ju manipulativ också när hon lägger sina egna ord i hans mun om den egentliga orsaken till hennes fiasko för att utbilda tittarna om vem hon är, att han sa att jag inte kan rå för att jag är kort självifyller hon istället för hela sanningen att hon är både kort och innehar feminiserad bollkänsla varpå sådana där kast öh kan bli till
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-16 kl. 19:44.
2024-10-16, 19:40
Medlem
graFFes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Okay då

Blir du mer eller mindre övertygad om hon är karl när du ser hennes facebook?
https://www.facebook.com/groups/2685...24182279/?_rdr
Jag gissar ändå på tjej utifrån ansiktet jag ser i Robinson

Nä fortfarande inte bestämt mig. Finns en del okvinnliga egenskaper, de utstickande öronen och den grova basrösten bland annat. Avsaknad av höfter likaså.

Själv då?
2024-10-16, 19:44
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
Tänkte först att Alva Torell Björkman var en man. Men börjar mer tro att hon är halv döv å talsvårig heter. Har en kollega på jobbet som låter som Alva.
Döv? Med dom öronen?
2024-10-16, 19:48
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-10-10
Ingen svart i denna säsong, kanske kommer som överraskning.
Ja, det kommer minst en överraskning...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in